כותרות אחרונות
Search

זרזיר החדשה – כבר לא רק חומוסייה ! רחוב הגפן 1 כרמי יוסף 

זרזיר החדשה – כבר לא רק חומוסייה !

אחד המאכלים הכי ישראליים הוא החומוס, אפילו שבמקור הוא בכלל מצרי. אבל לזרזיר הקיבוצניק לשעבר זה בכלל לא משנה.

בחומוסייה המיתולוגית שלו בכרמי יוסף הוא מכין חומוס טרי כל יום עם מתכון סודי ושילובים מנצחים.

פתוח בשבת, המוצרים כשרים

כמה פעמים רציתם ללכת יחד עם החבר'ה לנגב חומוס והיה מי שרצה דווקא לאכול פיצה? או בורקס? או בכלל לאכול ארוחת בוקר? מה עושים כשרוצים לבלות יחד בחבר'ה ולא כולם רוצים או יכולים לנגב חומוס ?

 

זוהר בראון המכונה זרזיר, החליט לעשות מעשה ולאפשר לכל מי שאוהבים את החומוס שלו ליהנות ממנות נוספות שיתווספו לתפריט ולא רק זאת אלא שהוא גם שכר שטח גדול יותר, עם מטבח חדיש שמאפשר את הרחבת התפריט והיכולת להציע את המנות נוספות. גם במסעדה החדשה מגיש זרזיר כמובן בראש ובראשונה את  8 מנות החומוס המצויינות לרבות: חומוס טחינה, מסבחה, חומוס פטריות, חומוס צנובר, חומוס פול ועוד מבחר סלטים כגון חציל רומני , לבנה,  (במחירים הנעים בין  25 שקלים – 30 שקלים).

חומוס גרגרים אצל זרזיר החומוסיה צילום איתי אבירן

אבל גם מנות נפלאות נוספות כמו:  מבחר מנות 'על האש' כמו: המבורגר המוגש בלחמנייה עם צ'יפס וסלט (50 שקלים) או  קבב המוגש עם צ'יפס וסלט (50 שקלים),  נקניקיות חריפות  עם צ'יפס וסלט (35 שקלים) וגם מנת ילדים בשרית  שניצלונים וצ'יפס (25 שקלים), המבורגר (80 גר') עם צ'יפס (30 שקלים) לבנה (25 שקלים), צ'יפס בטטה (30 שקלים), פסטלים תפו"א או סיגרים עם בשר (25 שקלים) ועוד.

 

בשבתות בבוקר, בנוסף לארוחת הבוקר הישראלית המוגשת כל השבוע וכוללת 2 ביצים, סלט, לבנה, ושתיה חמה/קרה (58 שקלים)  – יש גם ג'חנון עם ביצה ורסק (20 שקלים) לשומרי הדיאטה, ישנו גם סלט קצוץ דק כמו של פעם. וכמובן שקשוקה (30 שקלים), ומבחר טוסטים משולשים בתוספת סלט (30 שקלים), או בייגל טוסט (25 שקלים)  פיצה אישית (30 שקלים) או משפחתית (50 שקלים) – ניתן להזמין TA עם המון תוספות שונות וכן   קינוחים שאת כולם מכינים במקום,  שתייה קרה /חמה בירות ומגוון הפתעות משתנות.

חומוס גרגרים אצל זרזיר החומוסיה צילום איתי אבירן

כעת כשהמקום משתרע על פני 70 מ"ר ומכיל מקומות ישיבה רבים גם בפנים וגם בחוץ, לא פלא שכבר צריך לשריין מקום לקבוצות מראש או שקבוצות האופניים שממהרות לפעמים מזמינות Take Away מהדרך?

זרזיר החומוסייה !

רחוב הגפן 1 כרמי יוסף  08-9762535 / 052-5333256

שעות פתיחה:

יום א' סגור

ימים ב' – ה' 09:00 – 20:00

יום ו' 09:00 – 15:00

שבת 09:00 – 16:00

לפרטים נוספים כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו : זרזיר – החומוסייה