כותרות אחרונות
Search

חברת "אלוני" מסכמת שנה !

בחברת "אלוני" מסכמים שנה !

דוד מטלון מנכ"ל חברת "אלוני" מסכם שנה וחוגג עם עובדי החברה את פתיחת השנה החדשה

 

בכירי חברת  אלוני, בראשם דוד מטלון – המנכ"ל, אלון שגיא– סמנכ"ל רשת אולמות תצוגה, יוספה זהבי – מנהלת תחום אדריכלים וענת פרץ דוידי – מנהלת השיווק ארחו  את  300 עובדי החברה, ספקים, אדריכלים  ולקוחות באירוע חגיגי, שהתקיים בסטואה,  בקיבוץ געש, לרגל פתיחת השנה החדשה וסיכום השנה החולפת.   

 

המוזמנים  נהנו מערב גדוש שכלל בין היתר: ארוחת ערב וקוקטייל חגיגי, הופעת סטנד אפ של אלי ומריאנו וחלוקת תעודות הצטיינות ל-9 עובדי החברה, שהתבלטו בעשייה, במקצועיות, ובמסירות, במהלך שנת 2017.

 

דוד מטלון – מנכ"ל אלוני, פתח את הערב  ואמר: " השורש והבסיס האיתן של הערכים שלנו הם אלו שמובילים את עובדי החברה להגשים את חזון אלוני.  תמיד הדגשתי שהגורם המבדל אותנו הוא השירות ללקוח וההתייחסות אליו. השקענו בגישה זו משאבים רבים והצלחנו להקים מערך שירות יוצא דופן. השנה הוכחנו שוב  יחד, ששירות אישי, ליווי צמוד וחוויית קנייה, הם הדרך הבטוחה להצלחה."   

 

ענת פרץ דוידי מנהלת השיווק אמרה לאורחים: "הייתה זו שנה בה המשכנו לטפח את הקשר עם לקוחותינו האדריכלים, הקבלנים, היזמים, הספקים, המשפצים והבונים. וחיזקנו את האסטרטגיה השיווקית, שאתנו נהנים מהתוצאה, אבל לא פחות חשוב – גם מהדרך."  

ציצין לשמאל- דוד מטלון, יוספה זהבי, אלון שגיא, ענת פרץ דוידי צילום אליין חננייבצילום אליין חננייב

בתום האירוע יצאו  המוזמנים עם תמונה ממוסגרת שלהם מהאירוע – מזכרת מבית אלוני.