כותרות אחרונות
Search

חברת "אנוטקה", יבואנית יינות ומשקאות אלכוהוליים, מציעה לקראת השנה החדשה את היינות המצוינים של יקב "צובה".

צילום: גלי דרור

 

חברת "אנוטקה", יבואנית יינות ומשקאות אלכוהוליים בבעלות משפחת חינאווי, מציעה לשנה החדשה את היינות של יקב "צובה".

צובה סירה מבציר 2015 וצובה שרדונה מבציר 2018 מהווים בחירה מדויקת לארוחת ערב ראש השנה.

לרגל החג, מבצע חגיגי במיוחד, על כל קניית בקבוק יין, הבקבוק השני ב- 50% הנחה. (המבצע בתוקף בחודשים ספטמבר, אוקטובר 2020)

 

צילום: גלי דרור

 

חברת "אנוטקה", יבואנית יינות ומשקאות אלכוהוליים בבעלות משפחת חינאווי, מבליטה לשנה החדשה את יינות יקב צובה ושמה אותם בפרונט. צובה סירה מבציר 2015 וצובה שרדונה מבציר 2018  המהווים בחירה מדויקת לארוחת ערב חג ראש השנה וחגי תשרי.  

 

לרגל חגי תשרי בחודשים ספטמבר ואוקטובר 2020, יוצע מבצע על כלל יינות צובה, בחנויות המובחרות ברחבי הארץ – על כל קניית בקבוק יין, הבקבוק השני ב- 50% הנחה.

 

צובה שרדונה

צילום: גלי דרור

 

אזור: הרי יהודה

זנים: 100% ענבי שרדונה

התיישנות: 8 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות על המשקעים.

על היין:

יין לבן יבש המיושן 8 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ומתיישן על השמרים (sur lie).   ליין גוף בינוני, בעל מינרליות עדינה וטעמים מודגשים של חמאה, שרף, וניל ולבנדר עם ניחוחות קלים של פירות הדר.

מחיר מומלץ:  89 ₪.

 

צובה סירה

צילום: גלי דרור

אזור: הרי יהודה

זנים: 100% ענבי סירה

התיישנות: 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

על היין:

יין אדום יבש  המיושן 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. היין מורכב מ100% ענבי סירה מכרמי היקב בהרי יהודה הגדלות בגובה ממוצע של 600 מטר בו האקלים יותר נח ורוחות קרות מצננות את הגפנים בשעות הערב ויוצרות תנאים טובים לגידול ענבי סירה הידועים כרגישים לתנאי מזג האוויר. תנאי הטרואר בשילוב עבודה קפדנית של אנשי היקב מצליחים להוציא ענבי סירה באיכות טובה מאוד ויוצרים יין המופק בישראל עם מאפיינים אלגנטיים המאפיינים יינות סירה מן העולם הישן.

 

ליין גוף מלא בעל מבנה עגול הנהנה ממינרליות טובה הפורסת ומאווררת את ריכוז הפרי לצד טאניניים רכים ומתמשכים המעניקים ליין מרקם קטיפתי נעים ו"רגוע". פרופיל הטעמים קלאסי לענב הסירה עם פירות יער אדומים וכחולים בשלים וניואנסים פרחוניים אשר מרחפים ברקע. היישון הארוך בחביות משתלב בעדינות רבה ואינו מאפיל על הפרי אלא מוסיף טעמי קקאו קלילים ומורכבות טובה. הסיומת מאוזנת ונעימה.

 

מחיר מומלץ: 109 ₪.

 

להשיג בחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

יינות יקב צובה כשרים בהשגחת רבנות מטה יהודה וכשרות בינלאומית OK.

 

אודות יקב "צובה":

יקב צובה הנו יקב ישראלי מוביל וכשר המייצר כ- 60,000 בקבוקים בשנה ומשווק בחנויות היין המובחרות בארץ ובחו"ל (צרפת, ארה"ב ועוד). היינות המשובחים, המיושנים בחביות עץ אלון צרפתי בין 8-18 חודשים, שואבים את איכותם מניסיונם של הכורמים ואהבתם של העושים במלאכת היין.

 

יקב צובה הוקם בשנת 2005 כיקב estate המבוסס על ענבים הגדלים בכרמי קיבוץ צובה, אשר עציהם ניטעו עוד בשנת 1996. עובדה זו מקנה שליטה מלאה בעשיית היין לאורך כל התהליך.  חקלאי היקב מקפידים על צפיפות גבוהה ויבול נמוך ולכן ריכוז הפרי הוא גבוה ואיכות היינות היא גבוהה במיוחד.

 

משנת 2008 החל היקב לבקבק את היין תחת שמם, לפני כן, מירב התוצרת נמכרה ליקבים מובילים כגון קסטל וצרעה.

 

אודות "אנוטקה":

אנוטקה הנה חברת ייבוא יין ומשקאות אלכוהוליים, בבעלות משפחת חינאווי. אנוטקה, אוחזת בפורטפוליו עשיר של מוצרי פרימיום הכוללים מותגי יין מוכרים כמו פרסקולבדי, פרקשנט, שמפניה פול רוג'ר, מוגה, יקב צובה ועוד. במקביל, מייבאת הקבוצה גם מותגי אלכוהול- דוגמת וודקה KREMLIN AWARD וקוניאק HINE. בתחום הבירה מייבאת את מותג הבירה הספרדי המוביל סן מיגל ועוד.