כותרות אחרונות
Search

חברת אס.סי ג'ונסון ישראל משיקה מוצר חדש מדאק -דאק "אקווה בלו"

חברת אס.סי ג'ונסון ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי הניקוי והטיפוח לשירותים

משיקה מוצר חדש מדאק -דאק אקווה בלו. סבון אסלה הצובע את המים בצבע כחול באריזה זוגית.

 

 אורית קמחי מנהלת השיווק בחברת אס. סי ג'ונסון: "קטגוריית השירותים בישראל מוכרת כ-101 מיליון ₪ וכ-11 מיליון יח' כמותי בשנה ללא שינוי במגמה מול תקופה מקבילה אשתקד (נתוני נילסן MAT ינואר 2019)."

 

חברת אסי סי ג'ונסון מרחיבה את סדרת הסבונים לניקוי האסלה. ומשיקה בימים אלו, את דאק אקווה בלו  סבוני אסלה הצובעים את המים בכחול באריזת זוג.  דאק אקווה בלו לאסלה, מגיע באריזה חדשה וחסכונית – 2 מוצרים בכל מארז.  4 פעולות במוצר אחד: ניקוי יסודי וצביעת המים בכחול בכל הדחה, מנקה ומבריק, מונע אבנית בכל הדחה ומבשם את חלל השירותים למשך כל תקופת השימוש. סבון האסלה מכיל חומרים פעילים המסייעים לשמירה על הגיינת השירותים. ומספיק למספר רב של הדחות ומותיר את המים באסלה בצבע כחול ועם ניחוח רענן של ניקיון בכל תקופת השימוש.

 

 אורית קמחי מנהלת השיווק של אס. סי ג'ונסון: "בישראל, מותג דאק הינו מותג מוביל בקטגוריית השירותים, קטגוריית השירותים בישראל מוכרת כ-101 מיליון ₪ כספי וכ-11 מיליון יח' כמותי בשנה ללא שינוי במגמה מול תקופה מקבילה אשתקד (נתוני נילסן MAT ינואר 2019)." לדבריה: בתוך קטגוריית השירותים, סגמנט הסבון המוצק הינו הסגמנט הגדול והמשמעותי בקטגוריה ומהווה 57% ובתוכו תת סגמנט של  סבונים הצובעים את המים בכחול המהווה כ 40% מסגמנט המוצק

 

מוצרי הסבון הכחול, הינם מוצרים בסיסיים בקטגוריה, הם מנקים וצובעים את המים בכחול בכל הדחה.

 

אס סי ג'ונסון משיקה סבון אסלה דאק המחיר 9.90 שח צילום יח"צ חו"ל

 

חברת אס סי ג'ונסון ישראל עם מותג דאק, מחוייבת להביא לצרכנים בישראל, כמו בכל מקום בעולם, את מגוון המוצרים הרחב והאיכותי ביותר ולתת מענה למגוון הצרכים וההעדפות של הצרכנים בישראל.

 

עד כה, מותג דאק הציע מגוון מוצרים בסגמנטים: נוזל לניקוי האסלה, ג'ל אסלה וסבון מוצק במגוון ניחוחות ייחודים למותג. הפורטפוליו המותגי אינו היה שלם ללא סבון אסלה כחול שהינו מוצר מועדף על ישראלים רבים.

 

מחיר ממוצע לצרכן: 9.90 ₪. לפני מבצעים .

 

המותג דאק  משווק על ידי חברת אס. סי. ג'ונסון, החברה המובילה בעולם בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח וניקיון לבית, מבשמי אוויר ומוצרים מתקדמים להדברה. החברה נוסדה בארצות הברית בשנת 1886. בישראל משווקים מוצריה החל משנת 1985. אס.סי. ג'ונסון ישראל משווקת בארץ את המותגים – דאק, מיסטר מאסל, גלייד, רייד, פלדג', אוטן, גלילונית, קיווי, וגודרס.

 

את מגוון מוצרי "דאק" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.