כותרות אחרונות
Search

חברת "בארכה" מודיעה על השקת טחינה מעודנת בטעם אריסה !

צילום: באדיבות בארקה

 

עלייה של 75% במכירות הטחינה המעודנת בשנה אחת בלבד

בעקבות ההצלחה של סדרת הטחינה המעודנת בבקבוק הלחיץ, חברת "בארכה" מודיעה על הרחבת הקטגוריה עם טעם חדש- טחינה מעודנת בטעם אריסה

סדרת הטחינה המעודנת בבקבוק לחיץ שהושקה לראשונה לפני 3 שנים, סחפה את הקהל הישראלי ונתוני סטורנקסט מציגים גידול של כ-75% במכירות המוצר והייצור של הטחינה במפעל בארכה. בהמשך להצלחה, הודיעו היום בחברה על הרחבת קטגוריית הטחינה בישראל והוספת טעם חדש של טחינה מתובלת, גולמית ומעודנת משומשום מלא בטעם אריסה

חברת "בארכה" הודיעה היום על השקת טעם חדש – אריסה המצטרף לסדרת הטחינה המעודנת בבקבוק הלחיץ שהחברה השיקה בהצלחה לפני כשלוש שנים. על פי נתוני סטורנקסט, הישראלים אוהבים את סדרת הטחינה המעודנת שהגדילה ב-75% את מכירותיה הכספיות משנה שעברה. טעם האריסה מותאם בדיוק לחך הישראלי שמחפש אחר טעמים פיקנטים ומתובלים.

בשנים האחרונות עם עליית המודעות למזון בריא ולא מעובד, קטגוריית הטחינה נמצאת בצמיחה מתמדת וכיום טחינה גולמית נחשבת למוצר בסיסי בכל בית בישראל. מטרת החברה בהשקת טעמים חדשים מעבר לפשטות בשימוש הבקבוק הלחיץ, היא גם להנגיש את הטעמים הישראלים והאהובים כמו האריסה ובנוסף לתת את האופציה הבריאותית שהיא השומשום המלא. כמו כן, בניעור קל ניתן לפתור את בעיית הפרדת השמן.

 

גרעיני השומשום המלא עשירים בוויטמינים: ויטמין B1- החיוני להפקת אנרגיה ושותף בפעילות מערכת העצבים, וויטמין E – שהינו  נוגד חִמצון רב עוצמה, המגן על קרומי התאים בגוף מפני תהליכי חמצון מזיקים. פעילותו תורמת להאטה של תהליכי הזדקנות המתרחשים בגוף, ולמניעת מחלות. טחינת השומשום עם הקליפה שומרת על הסיבים תזונתיים, הוויטמינים והמינרלים שבשומשום.

 

צילום: באדיבות בארקה

 

עם הטחינה המעודנת בבקבוק הלחיץ הטעם כבר מוכן ומתאים להגשה כרוטב לסלט, כממרח וכתוספת לכריכים. בנוסף, המרקם המעודן עונה על הצורך בדילול הטחינה ומאפשר גם לאנשים שאוהבים טעם עדין יותר, לאכול טחינה גולמית ובריאה.

 

מטליה סיון, מנהלת השיווק של בארכה: "חברת בארכה שמה לה למטרה לחדש ולהגדיל את קטגוריית הטחינה בישראל ולהציע לקהל הצרכנים את הטעמים המגוונים והטעימים ביותר שאפשר. טעם האריסה מותאם בדיוק לטעמים הישראלים ומשלב בין שני טעמים אהובים- טחינה ופיקנטיות. אנו מתרגשים להפתיע את הקהל בשילובים ייחודים עם הטחינה האהובה והמוכרת ומבטיחים לא להפסיק לחדש ולהפתיע את הצרכנים הישראלים".

אודות בארכה:

למעלה מ-30 שנה חברת רושדי תעשיות מזון בע"מ מייצרת טחינה וחלבה. המפעל, שהוקם בראשית שנות ה-80 כחלק ממיזם לקידום תעשייה במגזר הפך עם השנים לחברה בסטנדרטים בינלאומיים הגבוהים ביותר ולמותג בולט בישראל. מפעל החברה שנמצא  באלון תבור הוא המפעל הגדול והמתקדם מסוגו ועומד בסטנדרט בינלאומי גבוה בו מיוצרים מדי יום מוצרי הטחינה והחלבה המופצים לרשתות השיווק, לקוחות מוסדיים ותעשיית המזון בארץ ובעולם.

מחיר: המחיר המוצע לצרכן הינו 11.90 ש"ח ליחידה במשקל 310 גרם ותימכר ברשתות השיווק והמכולות.