כותרות אחרונות
Search

חברת "בייבי ביורן" מובילה בעולם למנשאי תינוקות משיקה את המנשא החדשני "MOVE".

צילום: יח"צ

 

"BabyBjorn "MOVE !

חברת "בייבי ביורן" מובילה בעולם למנשאי תינוקות משיקה את המנשא החדשני  "MOVE".

מתאים מגיל לידה (מ-3.2 קילו) עד גיל 15 ח' (12 ק"ג) ומספק תמיכה אופטימלית להורים ולתינוק.

 

"בייבי ביורן" החברה הבינלאומית המובילה בעולם למנשאי תינוקות נרגשת להשיק את מנשא ה- "MOVE" אשר מצטרף למגוון המנשאים שלה הקיימים בשוק מזה עשרות שנים.

 

"בייבי ביורן" "MOVE"  מתאים לשימוש החל מגיל לידה (3.2 ק"ג) עד גיל 15 חודשים (15ק"ג) ומספק תמיכה אופטימלית לראש, לגב ולירכיים של התינוק.

 

צילום: יח"צ

את מנשא "בייבי ביורן" "MOVE" פיתחה החברה עבור הורים עם אורח חיים פעיל וחברתי שרוצים שהתינוק החדש במשפחה יקח חלק בלתי נפרד מסדר היום שלהם. אחת התכונות המרכזיות של המנשא היא האפשרות לשנות את כיוון חלוקת העומס בקלות על ידי התאמת חגורת התמיכה המתכווננת לגב, המאפשרת להורה  לשנות את פיזור המשקל בזמן נשיאת התינוק  ולהתאים את המנשא לנוחיותו של כל משתמש, למשקלו ההולך ועולה של התינוק ובכך לאפשר נשיאה לפרקי זמן ארוכים בנוחיות וללא מאמץ. בד המנשא גמיש ומאפשר לתינוק נוחות מקסימלית ותנועתיות. הבד הרך מחבק את גבו, רגליו ומותניו ומספק תמיכה מצוינת.

 

כמו כל מנשאי בייבי ביורן מנשא ה"MOVE" פותח בשיתוף עם רופאי ילדים ואורטופדים מומחים מהמובילים בעולם.  מנשא "MOVE"  מאושר ומומלץ לשימוש ע"י המכון הבינ"ל למפרק הירך, נמצא כמספק את התמיכה הנכונה למותן של התינוק, ומעודד את ההתפתחות התקינה של מפרק הירך.

 

המנשא מאפשר לשאת את התינוק בשני מצבים:

»» פנים אל ההורה: נשיאה אופטימלית לתינוק בן יומו (החל מ-3.2 ק״ג) כשהתינוק ממוקם גבוה על החזה של ההורה וקרוב לליבו.

 

צילום:יח"צ

 

»» פנים אל העולם: מומלץ החל מגיל 5 חודשים ומאפשר לתינוק לחקור את העולם בליווי ההורה.

 

צילום: יח"צ

 

בייבי ביורן  "MOVE" עוצב באופן שמאפשר פיזור משקל אופטימלי באמצעות רצועות כתף ותמיכת גב.. המנשא עשוי בד ייחודי אוורירי, גמיש ונעים למגע. חברת בייבי ביורן הינה החברה היחידה בעולם למנשאים המשתמשת בבדים העומדים בתקן oeko tex 100 class1 שהינו התקן המחמיר ביותר בעולם.

 

חברת  "BabyBjörn"  השוודית מפתחת עשרות שנים מוצרי חדשניים מעולים בדגש על בטיחות, איכות, נוחות ולייף סטייל. המשימה היא לפשט את הפעילויות היומיומיות של ההורים ולהפוך את השנים החשובות ביותר בחיי הילד לבטוחות, רגועות וטובות יותר.

 

קיים במגוון צבעים עדכניים: ירוק, אפור, אבן פחם.

מחיר: 650 ש"ח

ניתן להשיג באולם התצוגה של IBB GROUP, יבואנית בוגבו, בי סייף, בייביזן ובייבי ביורן,

משכית 14 הרצליה  03-5407999 ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ.

 

https://www.babybjorn-israel.co.il