כותרות אחרונות
Search

חברת בייבי ביורן משיקה קולקציית סתיו מרהיבה של טרמפולינות ארגונומיות עם עיצוב חדשני ומרהיב בהשראת היער השוודי

חברת "בייבי ביורן" משיקה קולקציית סתיו  מרהיבה של טרמפולינה ארגונומית עם עיצוב חדשני ומרהיב בהשראת היער השוודי

חברת "בייבי ביורן" משיקה קולקציית טרמפולינות Woods בהשראת היער השוודי – טרמפולינות ארגונומיות עם עיצוב חדשני ומרהיב בשלושה צבעים סתווים, ירוק עשיר, אדום שזיף וכחול אפרפר.

babybiuren-5

בקולקציית "היער" חברת "ביייב ביורן", חוזרת לשורשים ומשיקה קולקציה בהשראת היער השוודי. הקולקציה החדשה נועדה לעורר תחושות של סתיו חמים, בחברת משפחה וחברים טובים בבית ובטבע כאחד.

.

צבעי הקולקציה שואבים השראה מצבעי היער השוודי בתחילת הסתיו כאשר הירוק של עצי האורן פוגש את האדום של פירות היער ושניהם מתערבבים עם שמיים אפרוריים וקרני שמש חמימות. הקולקציה מושלמת עבור הורים אורבניים המחפשים לחזור למקורות ולחוות את הטבע הכי קרוב לבית.

babybiuren-2

צילום: יח"צ

הטרמפולינה כמו כל מוצרי "בייבי ביורן" פותחה ע"י אורתופדים מומחים. בעלת נדנוד מהנה וטבעי, הילד יכול להתנדנד וליהנות בזמן שהוא מפתח את הכישורים המוטוריים ושיווי המשקל שלו בדרך טבעית. תינוקות קטנים יותר יכולים להירגע בנועם בטרמפולינה בזמן שאתם מנדנדים אותם בבטחה.

.

עיצוב ארגונומי המעניק תמיכה נכונה לראש ולצוואר של התינוק. המושב המרופד מתאים עצמו אל גוף התינוק ומחלק באופן שווה את משקלו. כך התינוק זוכה לתמיכה נכונה, החשובה במיוחד לתינוקות קטנים ששריריהם עדיין לא התפתחו לגמרי.  נדנדה וכיסא במוצר אחד- משמש הן כטרמפולינה והן ככיסא עד גיל שנתיים. מרגע הלידה ועד שהילד לומד לשבת זקוף ניתן להשתמש כטרמפולינה ולאחר שהילד לומד ללכת ניתן להפוך את הבד ולהשתמש במוצר בתור כסא נוח.

babybiuren-3

צילום: יח"צ

מתאים למנוחה ולמשחק- תינוקות עוברים במהירות מפעילות משחק אנרגטית לישנוניות.  הטרמפולינה בעלת שלושה מצבים שונים. כך ניתן להתאים בקלות ובשקט את הטרמפולינה לתינוק ממצב זקוף למשחק ועד למצב שכיבה לשינה.

.

בדים בטוחים שנבדקו בקפידה- כל בדי המוצר נעימים למגע לעור התינוק ובטוחים ללעיסה או מציצה. הבדים נבדקו ואושרו בהתאם לתקן tex 100  Oeko-שהינו התקן המחמיר ביותר בעולם, אינם מכילים חומרים המסוכנים לבריאות ואלרגנים.

.

הבדים ניתנים להסרה בקלות ולכביסה במכונת כביסה.

מושלמת לשימוש בחוץ, ניתנת לקיפול למצב שטוח ואידאלית לאחסון ולנשיאה.

מחיר: 780 ש"ח

https://www.babybjorn-israel.co.il

מוצרי "בייבי ביורן" משווקים ומיוצגים בלעדית בישראל על ידי "בוגבו" ישראל בע"מ וניתן להשיגם באולם התצוגה של "בוגבו" ישראל ברמת השרון – 035407999, ואצל המשווקים המורשים.