כותרות אחרונות
Search

חברת 'ברא צמחים' משיקה את "ברא רוגע" – פורמולה צמחי מרפא המסייעת להשרות תחושת רוגע ולהורדת רמות המתח

'ברא צמחים' משיקה את "ברא רוגע"

פורמולה צמחי מרפא המסייעת להשרות תחושת רוגע ולהורדת רמות המתח

 קצב החיים המהיר והאינטנסיבי בעולם המודרני משפיע על רמות המתח של כולנו.  מביא את חברת "'ברא צמחים'" משיקה את 'ברא רוגע' –  פורמולת צמחי מרפא, פרי פיתוח חדשני, שמסייעת "להוריד הילוך" ולהשיב את החיים למסלול רגוע.

 

'ברא רוגע' הינה פיתוח חדש תוצרת כחול-לבן של חברת "ברא צמחים", פורמולה ייחודית המיוצרת תחת בקרת איכות ותנאי ייצור קפדניים, תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ומיוצרת בטכנולוגיית מיצוי סטטית דינמית המבטיחה  שמירה על מקסימום הרכיבים בצמח באופן הטבעי והאיכותי ביותר, לספיגה ויעילות מקסימלית. 'ברא רוגע' הינה תמצית נוזלית מרוכזת לספיגה יעילה ומהירה, ללא חומרים משמרים, תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים, מתאים לצמחונים ולטבעונים. הפורמולה כשרה למהדרין (בהשגחת הבד"ץ חוג חתם סופר, בני ברק).

צילום: יח"צ

הצמחים שבמוצר:

קמומיל – זהו אחד הצמחים המוכרים והטעימים ביותר לשתייה בחליטה. הקמומיל הוא צמח ארומטי עדין בעל מסורת ארוכת שנים כצמח מרפא בעל פעילות מגוונת מאוד. בראיית רפואת הצמחים המסורתית יש לו איכות מרפה כללית, ואנרגיה המשרה תחושת נינוחות. כיום המדע קושר את איכויות הקמומיל  לתכולת השמנים הנדפים שבצמח.  

ולריאן – לא ניתן להתעלם מריחו המודגש ומטעמו הדומיננטי של הוולריאן. זהו הצמח המפורסם ביותר עבור אנשים הסובלים מכעסים, ממחשבות טורדות ומחוסר שקט פנימי – שמשפיעים גם על השינה. כיום המחקר המדעי תורם להבנת מנגנוני הפעולה של הוולריאן שמתקשרים לחומצה הולריאנית שהצמח מכיל.פסיפלורה – עלי הפסיפלורה תורמים לתחושה מרפה ומרגיעה. ברפואת הצמחים המסורתית ממליצים על נטילת מיצוי עלי פסיפלורה לפני השינה להרפיית הגוף, להרגעה כללית ממתחים ולשינה טובה ועמוקה.  המחקר המדעי תרם לזיהוי הרכיבים העיקריים בצמח ומנגנוני הפעולה הביולוגיים המשוערים שלהם.

קערורית – צמח עדין שנחשב לצמח מפתח ברפואת הצמחים האנגלית לחיזוק מנטלי של האדם. נהוג להשתמש בו במיוחד בתקופות עמוסות ורוויות בגורמי מתח.

זנב הארי –  ברפואת הצמחים המסורתית מהווה הלאונורוס צמח שמווסת תהליכים מגוונים בגוף. יש לו איכות מקררת ומרגיעה, ובמסורת של רפואת הצמחים האנגלית מייחסים לו תכונות של צמח שזורע שמחה בלב במצבים של יגון. אין כמו הלאונורוס להרגעת תחושה של סערה בלב ולהחזרת השקט הפנימי.

מליסה – זהו אחד מצמחי המרפא העתיקים ביותר בשימוש האדם. למליסה ניחוח לימוני משכר שמקורו בשמנים הארומטיים שבעלים להם מיוחסת השפעתה העיקרית. ברפואה המסורתית משמשת המליסה במצבים של חוסר שקט כללי, תחושת מועקה, ובעיות שינה.

צילום: יח"צ

שרון קוצר – הרבליסט קליני ומנהל מחקר ופיתוח בחברת 'ברא צמחים' : " 'ברא רוגע' הינו שילוב של תמציות צמחים בפיתוח ייחודי ושילובם יחדיו נועד לסייע להירגע ולחוש נינוחות. 'ברא רוגע' מורכב מצמחים בעלי סגולות הידועות מאות שנים ברפואת הצמחים המסורתית , ושילוב צמחים אלה הינה דרך טבעית וקלה "להורדת הילוך" במתח והלחץ היום יומיים".

חברת "ברא צמחים" מובילה למעלה מעשור את 'עולם המחר' של רפואת צמחי המרפא, באמצעות מכלול שלם הכולל: מחקר, פיתוח, ייצור שיווק ומרכז ידע לאנשי מקצוע. החברה מציעה מוצרים באיכות גבוהה, המצטיינים ביצירתיות טיפולית ונשענים על שילוב בין חומרי הגלם האיכותיים ביותר, ידע קליני רחב וטכנולוגיות ייצור מתקדמות המבטיחות מיצוי שלם של כל צמח ושמירה על מקסימום הרכיבים הפעילים בו.

* המונח 'צמחי מרפא' מתייחס להגדרה המקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.

*הכתוב מסתמך על גישות הרבליסטיות ונטורופתיות מסורתיות. למען הסר ספק המידע אינו  מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר