כותרות אחרונות
Search

חברת "ג'ויה קולקשיין" מציעה לך את "ONLY YOU" – כי הם יודעים מי חשובה לך באמת !!

חברת "ג'ויה קולקשיין" מציעה לך את  "ONLY YOU"  – כי הם יודעים מי חשובה לך באמת !!

יום האהבה בפתח וההתרגשות בשיאה… סגרת על צימר בצפון עם הבויפרנד ! או אולי אפילו נסיעה לחו"ל ! ואולי את טיפוס יותר ביתי והחלטת לקחת לילה אחד במלון עם בן זוגך ! האמת שזה לא משנה, העיקר שתהיו ביחד  וכן גם כי חברת "ג'ויה קולקשיין" אירגנה לך קיט נסיעות מיוחד, שהולך לסדר אותך מעולה ביום האהבה  הזה.  כי מה יותר טוב מלהריח נפלא ולהיראות זוהרת גם כשאת בנסיעה עם הבן זוג !

 

להרפתקת יום האהבה שלך את מוזמנת לארוז ערכה עם שלושה מוצרים מנצחים במגוון ריחות שאין מצב שלא יסובבו לו את הראש:

צילום: יחצ

  • קרם לחות מבושם -המהווה מוצר משלים לקולקציית הבשמים, מעניק לעור מראה חלק וזוהר ומגע מלטף ומחזק את האפקט שיותר הבושם.

 

  • קרם ידיים טיפולי-קרמים במבחר ניחוחות בקו צעיר ומפתה, המותאמים במיוחד לאופי המיוחד שלך ולדרך בה את אוהבת להשאיר. הקרם מכיל שמן אוליפיחה, שמן זית ונבט חיטה, שמן עץ התה ושעוות דבורים המעניק לחות וגמישות לעור ונספג בקלות.

 

  • קרם רגליים – קרם רגליים טיפולי מסדרת ,Only You מבוסס הנוסחה ייחודית למניעה ריחות לא נעימים, נספג בקלות בעור כף הרגל , מזין ומשקם עור יבש, סדוק ומחוספס

 

וכדאי שתזכרי, "ONLY YOU" יודעת מה את באמת אוהבת ואיך את רוצה שיאהבו אותך. אז אם נדמה לך שהחבר קצת מהסס ולא יודע מה לקנות לך, תרמזי לו בעדינות על הערכה הכי שווה שיש.

צילום: יחצ

ואם בא לך לפנק חברה שמגיעה לה מתנה ליום האהבה זה בסדר גמור, או שאולי אתם בכלל נוסעים לטיול בזוגות וזה הזמן הטוב ביותר להכיר גם לחברה הכי טובה  שלך את מוצרי "ONLY YOU" כדי שגם היא תוכל להתאהב בהם ולגלות את הדרך המושלמת להיראות ולהרגיש הכי נכון בחג האהבה ולאורך כל השנה.

 

ניתן להשיג את מוצרי ג'ויה בחנויות נבחרות.

לאתר החברה- http://joya-act.co.il/

טלפון ליצירת קשר: 03-5505757.