כותרות אחרונות
Search

חברת "דלקל גז" זכתה במכרז אספקת גז לקריית הכבאות בראשל"צ

חברת "דלקל גז" זכתה במכרז אספקת גז לקריית הכבאות בראשל"צ

חברת "דלקל גז" מקבוצת "דלקל" שבבעלות איש העסקים יניב כהן זכתה במכרז אספקת גז לקריית הכבאות בראשל"צ בהיקף של כ-150 טון גז בשנה בשווי כולל של כ 1.2 מיליון ש"ח.

קריית הכבאות בראשל"צ הינה פרוייקט יחידי מסוגו בעולם הכולל סימולטור המדמה תרחישי שריפה שונים "על רטוב" וההשקעה בהקמת הפרוייקט הינה כ-150 מיליון ש"ח.

גיא חסיד מנכ"ל חב' "דלקל גז בע"מ" : "קבוצת דלקל מתכננת להמשיך ולהיות מחולל תחרות בכל הענפים בא היא פעילה לרבות בענף הגז אשר ידוע בענף בוא התחרות אינה גדולה".

יניב כהן- בעלים קבוצת "דלקל" צילום- מורג ביטן

חברת "דלקל גז" מקבוצת "דלקל" "דלקל" שבבעלות איש העסקים יניב כהן זכתה בימים אלו במכרז לאספקת גז גפ"מ לקריית הכבאות בראשון לציון שהינה פרוייקט יחידי מסוגו ברחבי העולם הכולל סימולטור המדמה תרחישי שריפה שונים "על רטוב" כדוגמה : שריפות ברכב, שריפות במטבח, במיכליות גז, וכ"ו…. היקף ההשקעה בפרוייקט הינו כ-150 מיליון ש"ח והוא כולל מבנים יעודיים אשר בתוכם מקימים את הסימולטורים ובית ספר ללוחמי האש שיתן מענה ללימודים תאורטיים ומעשיים בתחום

הדמייה צילום- מורג ביטן

היקף אספקת הגז המשוערת (גפ"מ) למרכז הכבאות בראשל"צ  כ-150-300 טון גז בשנה בשווי שבין 600,000 ש"ח ל– 1.2 מיליון ש"ח.

 

חב' "דלקל גז" הינה חלק מקבוצת "דלקל" הכוללת קבוצת חברות בתחום הדלק, גז, ביטוח ונדל"ן.

 

במכרז השתתפו 4 חברות גז : פז גז, אמישרגז, דור גז, דלקל גז וכאמור, חב' "דלקל גז" זכתה במכרז.

 

לאספקת הגז והקמת התשתיות הדרושות לכך עפ"י תכנון בשיתוף עם המהנדסים והטכנאים של החברה ההולנדית "האגן" יצרנית הסימולטורים.

הדמייה צילום- מורג ביטן

מנכ"ל החברה גיא חסיד אף הרחיב ואמר כי "אנו גאים לקחת חלק בהקמת פרויקט מורכב וחשוב מסוג זה של המדינה, ומתכננים להמשיך ולפעול בכל תחומי הגז, וכל זאת במקצועיות וברף הבטיחות הגבוהה ביותר. אין ספק שכניסתה של דלקל לתחום הגז מעודד ומקדם את התחרות בשטח והתוצאות בשטח מעידות על כך".

 

הקמתה של דלקל גז נבעה מכך שהבעלים זיהו כי קיים חוסר תחרות משווע בתחום הגז , והתחרות אשר יצרה החברה בתחום הדלקים הניעה את הקמת החברה.

 

יניב כהן ,הבעלים של קבוצת "דלקל" מציין, שבשנת 2018 מתכוונת הקבוצה להיכנס גם לתחום הגז למגורים ולפתח חטיבת ביטוח בעקבות קבלת אישור של הממונה על הביטוח.

 

היקף הפעילות הכספית של קבוצת "דלקל" בשנת 2017 מעל מיליארד ש"ח.