במיוחד לחורף: חברת "דר' ברונר'ס" מציגה סבון אורגני עם שמנים אתריים של תפוז, לימון וליים !
עונת התפוזים כבר כאן ולכבודה חברת ד"ר ברונר'ס מציגה: סבון בניחוח תפוז, לימון וליים אשר יכניס את ריח הפרדסים הישר אל תוך חדר האמבטיה שלך.
הסבון הוא סבון אמיתי, ולא אל-סבון, התרכובת הכימית שהיא כל כך נפוצה בשוק היום. הסבון של דר' ברונר'ס מיוצר על פי ידע משפחתי של 150 שנה בשיטת ייצור סבון מסורתית. סדרת הסבונים מונה עשרה ניחוחות שונים, ומוצע כסבון מוצק וכן סבון נוזלי.
כל סבוני החברה מיוצרים משמנים אורגניים של קוקוס, זית, המפ וחוחובה. סבון התפוז לימון וליים מכיל שמנים אתריים של אותם פרי הדר.
כמו כל הסבונים של דר' ברונר'ס, סבון תפוז לימון וליים מיוצר מחומרי גלם אורגניים בסחר הוגן. הבקבוק מיוצר מ- 100% פלסטיק ממוחזר והתווית עשויה מנייר ממוחזר ומודפסת בדיו העשוי מסויה. הסבונים מאוד מרוכזים ולכן ניתן להשתמש בכמות מעטה כל פעם. דר' ברונר'ס מציעים 18 שימושים שונים לסבונים: מרחצה ועד לניקוי מברשות איפור, משטיפת חיות מחמד ועד הרחקת מזיקים מצמחי נוי, ועוד…
למידע נוסף אודות ד"ר ברונר'ס ומוצרי החברה, בקרו באתר https://www.drbronner.com/
מחיר מומלץ לסבון נוזלי לצרכן: 46.90 ₪ (473 מ”ל)
מחיר מומלץ לסבון מוצק לצרכן: 21.90 ₪ (140 גרם)
ניתן להשיג: בבתי הטבע וברשתות השיווק השונות ברחבי הארץ.
חברת ד"ר ברונר'ס היא עסק משפחתי המחויב לכבד את חזונו של המייסד עמנואל ברונר ע"י ייצור מוצרים מהאיכות הגבוהה ביותר, תוך שימת לב לאחריות חברתית וסביבתית והקדשת רווחים לתיקון עולם. שיטות עסקיות מתקדמות הן חלק ממטרת החברה להוציא אל הפועל את הפילוסופיה אשר מודפסת על התוויות האייקוניות של המוצרים, שנכתבה ע"י עמנואל ברונר ז"ל.
ברונר היה בן למשפחה יהודית בגרמניה ודור שלישי לשושלת יצרני סבון. דעותיו הבלתי מתפשרות וההרצאות שלו, הובילו אותו לאשפוז בבית חולים פסיכיאטרי בשיקאגו, אך ב-1948 לאחר אשפוז של שמונה חודשים, ברונר ברח והמשיך להפיץ את המסר שלו בקליפורניה. באותה תקופה הוא החל לייצר סבון מנטה תחת המותג ד"ר ברונר'ס. הוא חילק את הסבון בחינם, אך במהרה הבין שאנשים לוקחים את הסבון מבלי להקשיב להרצאות שלו. בעקבות זאת, החל לרשום את הפילוסופיה שלו על גבי הבקבוקים בפונט קטן, אשר עדיין קיים על האריזות עד היום. החברה התפתחה ונחשבת כיום ליצרנית הסבון הטבעי הנמכר ביותר בצפון אמריקה ומותג מוביל בתחום בשוק הבינלאומי. לפי נתוני המכירות לשנת 2017, בקבוק של ד"ר ברונר'ס נמכר בממוצע בכל 2.2 שניות לאורך כל השנה.