כותרות אחרונות
Search

חברת האופנה "רנואר" יוצאת בקמפיין חדש ומציגה את טרנד הג'ינס הכהה

Dark&Raw

צילום אלון שפרנסקי

עם תחילת העונה, כאשר פריט הג'ינס תופס מקום מרכזי וחשוב במלתחה של כל גבר ואישה, רנואר משיקה את קמפיין הג'ינסים החדש שלה בשם Dark&Raw

renuar 9

בגזרת הנשים:

כחלק מהתפיסה שהג'ינס הינו פריט חובה בכל ארון העונה, בחרה רנואר לשלב את הג'ינס לנשים בוורסיות שונות בקולקציה. בין הפריטים ניתן למצוא גזרות המתאימות לכל אישה- שמלות, חצאיות, חולצות, ז'קטים (בגזרה קלאסית ובפרשנות מחויטת ואלגנטית יותר) ומכנסיים (סקיני ו- "פלייר" מתרחב בסגנון שנות ה- 70).

הג'ינס לנשים מגיע בשלל צבעים עם דגש מיוחד על הגוונים הכהים שבסקאלת הצבעים. פריטים שחורים חלקם בשחור דרמטי וחלקם מכובסים ומשופשפים. בנוסף לאלו שלל פריטים בגוון ג'ינס גולמי (RAW) במראה תעשייתי ולא מעובד המשתלב עם גווני צבעים כמו קאמל או זית שמאוד אופנתיים בעונה הזו.

בגזרת הגברים:

הג'ינס הוא פריט חובה בכל ארון של הגבר הישראלי, העונה רנואר מציעה לגברים, בנוסף למכנסי הג'ינס, גם להתחדש בז'קטי וחולצות ג'ינס מכופתרות היוצרים מראה "ALL DENIM" לצד אביזרים מתאימים למראה קז'ואלי, צעיר ואופנתי כמו חולצות טישרט בגוונים תואמים או מבחר נעליים ומגפונים בגוונים כחולים.

החידוש המרכזי של העונה הוא "RAW DENIM" אשר עשויים מבד כותנה ותערובות כותנה איכותיות בגוונים כחולים, כהים וגולמיים אשר מעניק טוויסט מודרני ועדכני.

טווח המחירים של הג'ינסים ברנואר לנשים וגברים :

49.90-429.90 ₪

תודה מיוחדת לחברת החשמל שאירחה חלק מצילומי הקמפיין במתחם באשדוד

על קבוצת רנואר

קבוצת רנואר נמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ ומנכ"ל הקבוצה הוא סרג' דרעי. הקבוצה מפעילה את רשת החנויות אשר מונה כיום למעלה ממאה סניפים לאופנת נשים וגברים בפריסה ארצית. כמו כן, מפעילה הקבוצה את המותג הישראלי TWENTYFOURSEVEN, אשר רשת החנויות שלו מונה כיום למעלה משלושים סניפים בפריסה ארצית.