כותרות אחרונות
Search

חברת "האסברו", אשר משווקת את משחק המונופול האהוב והפופולארי בעולם מרעננת עם כלי משחק חדשים ומשאירה את הבחירה לאוהדי המשחק…

אחרי 84 שנים כלי משחק חדשים למונופול!

חברת "האסברו", אשר משווקת את משחק המונופול האהוב והפופולארי בעולם מרעננת עם כלי משחק חדשים.

את הבחירה בכלי המשחק הם משאירים להצבעה המונית בקרב אוהדי המשחק ברחבי העולם!

אז מה יהיו הכלים החדשים: ברווז, פינגווין או טלוויזיה??

כל שצריך לעשות הוא להיכנס ללינק ולבחור 8 כלים מתוך 64 האפשרויות.

http://www.votemonopoly.com/

ההצבעה עד ה31.1.17

התוצאות ב-19.3.17

את כלי המשחק הנבחרים ניתן יהיה למצוא בקופסאות המשחק העתידיות

מונופול מככב שנים רבות כמשחק  הפופלארי והאהוב בעולם וכולל יותר ממיליארד שחקנים ב -114 מדינות ברחבי העולם. כאשר צ'ארלס דארו הגה את משחק המונופול בשנת 1933, השחקנים השתמשו לכלי המשחק בפריטים קטנים מבתיהם, כמו פרוטות או כפתורים אשר הפכו קבועים.

אצבעון, נעליים, הכלב הסקוטי ומכונית המרוץ הם חלק משמונת כלי המשחק המלווים את מונופול מיום השקתו והפכו כ"כ מזוהים עמו. לאורך השנים נוצרו גרסאות רבות למשחק האהוב והכלים תמיד היו שם.

כעת, החליטו בחברת האסברו לחדש את הגזרה והם קוראים לאוהדי המשחק ברחבי העולם להצביע ולבחור 8 כלים חדשים מתוך 64 אפשרויות הכוללות גם את הכלים הקודמים. בין האפשרויות: פינגווין, ארנב, מסך מחשב, סמיילי, סימן של לייק ועוד…..

זו לא הפעם הראשונה ש Hasbro מקיימים הצבעות ברחבי העולם, בין היתר לפני כשנתיים התקיימה תחרות לבחירת העיר שתצטרף ללוח המשחק ותא נבחרה ברוב קולות.

ג'ונתן ברקוביץ, סגן נשיא לשיווק בכיר משחקי הסברו. "רק הזמן יגיד אם האוהדים יחליטו להישאר עם הקלאסיקה, לשמור על כמה למועדפים או בחר עד קו חדש לחלוטין של אסימונים."