כותרות אחרונות
Search

חברת "הבאר מעדנים" מראש פינה מציעה לט"ו בשבט, סדרת קונפיטורות איכותיות מפרי הארץ, על בסיס של פירות בגידולים מקומיים ובשיטות בישול מסורתיות.

קונפיטורות הבאר מעדנים – צלם: אביב גולן

 

לא רק פירות יבשים!

חברת "הבאר מעדנים" מראש פינה מציעה לט"ו בשבט, סדרת קונפיטורות איכותיות מפרי הארץ, על בסיס של פירות בגידולים מקומיים  ובשיטות בישול מסורתיות.

 

ט"ו בשבט השנה יהיה מתוק יותר! מפעל הבוטיק "הבאר מעדנים" מראש פינה מציע לט"ו בשבט תוספת מתוקה לפירות היבשים המסורתיים – קונפיטורות איכותיות המיוצרות מפרי הארץ.

 

הקונפיטורות מיוצרות בתהליך מסורתי במפעל "הבאר מעדנים" בראש פינה. המפעל מתמחה בייצור ובפיתוח מעדני מזון על בסיס גידול מקומי של פירות. את הפירות משמרים בעונה, בשיטות בישול מסורתיות-ביתיות, וללא חומרים משמרים. כך נשמרים כל הטעמים הטבעיים של הפרי.

 

סיגל  עשת-שפט, מבעלי "הבאר מעדנים", אמרה כי "בעוד השוק מוצף בפירות יבשים מיובאים מכל פינה בעולם, המוצרים שלנו הם ישראליים, טריים ומיוצרים מפירות שגדלים כאן, בגליל בישראל. אנחנו משמרים את הטעם הארץ-ישראלי האותנטי, הבריא והטעים!"

 

בסדרת הקונפיטורות, המוצעות לט"ו בשבט, משיקה החברה קונפיטורת תפוזים מזן חדש בשם "קרה קרה", שגדל במטעי הגליל העליון. זוהי קונפיטורה עסיסית ואדמדמה, כמו הפרי עצמו, ונטולת מרירות האופיינית לקונפיטורת תפוזים רגילה. הקרה-קרה הוא זן של תפוזים שהתפתח בצורה טבעית מהתפוז הטבורי, והתגלה כזן טעים ומיוחד.

 

עוד בסדרה: קונפיטורת תות שדה קלאסי עם חתיכות פרי, האהובה מאוד על ילדים, וקונפיטורת חבושים יחידה במינה בטעם קלאסי של בית סבתא: מתוק ומעורר געגוע.

 

צנצנת 310 גרם, מחיר מומלץ לצרכן 27 ₪; צנצנת 120 גרם, מחיר מומלץ לצרכן 15 ₪.

 

קונפיטורות הבאר מעדנים – צלם: אביב גולן

 

את  קונפיטורות "הבאר מעדנים" – ומוצרים נוספים מתוצרת המפעל כמו ממרחים, רטבים ליקרים ועוד… ניתן  להשיג במעדניות מובחרות ברחבי

הארץ, ובחנויות המפעל  של  "הבאר מעדנים "בראש פינה.

 

לרכישה און ליין באתר "הבאר מעדנים"- http://www.thewell.co.il.

שירות משלוחים לכל הארץ.