כותרות אחרונות
Search

חברת הבת של "מעדני יחיעם" בארה"ב השתתפה בחגיגת הענק לציון יום העצמאות האמריקאי שקיימה שגרירות ארה"ב בישראל

חברת הבת של "מעדני יחיעם" בארה"ב השתתפה בחגיגת הענק לציון יום העצמאות האמריקאי שקיימה שגרירות ארה"ב בישראל

חברת "Abeles & Heymann", יצרנית מעדני הבשר הכשר הידועה בארה"ב שבבעלות חברת "יחיעם", לקחה חלק בחגיגות העצמאות ה- 242 שהתקיימו אתמול בישראל 

כ- 3,000 מוזמנים ואורחים בהם נציגי ממשלה, מנהיגים קהילתיים ושותפים עסקיים, נהנו מברבקיו אמריקאי אמיתי עם נקניקיות של המותג האמריקאי "H&A" בהם גם שגריר ארה"ב בישראל, מר דיויד פרידמן

צילום: יח"צ

חברת הבת של "מעדני יחיעם" בארה"ב, Abeles & Heymann, יצרנית מעדני הבשר הכשר האמריקאית הידועה, הגיעה לישראל כאורחת רשמית של שגרירות ארה"ב בישראל ונתנה חסות לחגיגות יום העצמאות ה- 242 באירוע ענק שקיימה השגרירות במרכז האירועים אבניו. האירוע התקיים בהשתתפות של כ- 3,000 מוזמנים ואורחים בהם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, שרים ישראלים וחברי קונגרס אמריקאים, מנהיגים קהילתיים ושותפים עסקיים וכמובן שגריר ארה"ב בישראל, מר דיויד פרידמן  המארח. האורחים הוזמנו ליהנות מברבקיו אמריקאי מסורתי עם נקניקיות של המותג האמריקאי. לדברי סת' לוויט, מנכ"ל  Abeles & Heymann, "היה לנו הכבוד לקחת חלק באירוע מפואר ולהיות בין נותנות החסות לחגיגות העצמאות של שגרירות ארה"ב בישראל. ראינו באירוע את הכמיהה והגעגועים של האורחים הישראלים שעלו מארה"ב למוצרי המותג הוותיק והמוכר ואת ההפתעה של האורחים הישראלים מאיכותן הגבוהה של הנקניקיות".

צילום: יח"צ

חברת אייבלס אנד היימן נחשבת ליצרנית מעדני בשר כשר מוכרת וותיקה בארה"ב, עם היסטוריה של כ- 65 שנה בשוק הנקניקיות, הנקניקים ומוצרי המעדנייה הכשרים. כל מוצרי החברה מיוצרים מ- 100% בשר בקר ועל לקוחותיה נמנות רשתות השיווק המובילות בהן COSTCO, SHOPRITE, STOP AND SHOP, PATHMARK ועוד. לפני כ-6 שנים רכשה יצרנית מעדני הבשר הישראלית "מעדני יחיעם" מקיבוץ יחיעם שבגליל את החברה, כחלק מתהליך התרחבות והתייעלות של פעילות יחיעם בשוק האמריקאי הכשר.

צילום: יח"צ

במקביל לפעילותה בארה"ב באמצעות חברת הבת, נחשבת מעדני יחיעם גם ליצואנית הגדולה ביותר של מעדני בשר מישראל לארה"ב, לאירופה ולקנדה, כשהיא מחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר בתחום הפסטרמות בחנויות הכשרות  בארה"ב – כ- 30%. החברה משווקת לשוק האמריקאי פסטרמות מהודו ועוף למעדנייות ולמקררי רשתות השיווק המובילות. לדברי יוחאי נאמן, מנכ"ל מעדני יחיעם, "השוק האמריקאי הינו שוק היעד העיקרי של החברה בחו"ל. סיימנו בהצלחה את תהליך הטמעת חברת Abeles & Heymann והרחבנו את פעילותינו בשוק הכשר. ייצור מקומי בארה"ב, לצד פעילות ייצוא ענפה, חיזקו אותנו מאוד בשוק האמריקאי, אפשרנו לנו להרחיב את סל המוצרים, לשפר ולייעל את השירות, ההפצה והזמינות".