כותרות אחרונות
Search

חברת הקוסמטיקה Neal's Yard Remedies מציעה לכבוד טו באב מגוון רחב של מארזים ב-25% הנחה

Neal's Yard Remedies  חברת הקוסמטיקה האורגנית מלונדון בישראל!  מציעה לכבוד טו באב מגוון רחב של מארזים ב-25% הנחה

המבצע החל מ-1/8 ועד 31/8

חברת Neal's Yard Remedies נוסדה בלונדון בשנת 1981 כחלוצה בתחום הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית, שפעלה נגד גישת הכימיקלים הסינטטיים שמאפיינת חלק גדול מתעשיית הקוסמטיקה בעולם. החזון של החברה: להציע אלטרנטיבה איכותית, טבעית והוליסטית לשמירה על הבריאות וטיפוח היופי.

לכבוד טו באב מציעה מגוון רחב של מארזים ב-25%

מארז מיוחד ויוקרתי של שלושה קרמי ידיים שונים.
המארז כולל: קרם ידיים עשיר בלחות של דבש אורגני מסדרת Bee Lovely, שחלק מהכנסותיה משמשות לתרומה לעזרה וסיוע בפעילות למען הצלת הדבורים. הקרם מכיל ממריץ שמן אתרי מתפוז כדי להזין את העור. קרם ידיים אורגני מועשר במליסה לכל סוגי העור. קרם עשיר המכיל מליסה וחמאת קקאו ,מגן מזין ומעשיר את הידיים והציפורניים. מעניק תחושת רוגע ורכות, לשימוש על כף היד ובסיס הציפורניים. קרם ידיים אורגני ורד הבר. תכשיר ייחודי, המזין לעומק, מספק לחות ומרכך את העור. מכיל נוגדי חימצון, שמן פקעות ורדים והרכב ייחודי של שמנים אתריים. ריכוזו הגבוה של שמן פקעות הורדים, שמכיל שומן אומגה 3, מסייע להאט את תהליך הזדקנות עור כפות הידיים, מונע כתמים וקמטים, משפר את זרימת הדם והלימפה ומסייע בפינוי רעלים. כל הקרמים במארז 30 מ"ל,

מחיר: 200 ₪.

Neals 2

מארז שמני עיסוי הכולל שלושה בקבוקי שמנים:
שמן עיסוי אורגני ארומאטיק – Aromatic Massage oil – שמן עיסוי מפנק עם גרניום לאיזון, לבנדר להרגעה ושמנים אתריים של מיורן לחימום מעורבים בבסיס לחות קליל ועשיר עשוי משמנים אורגניים של חמניה, שקד ודגן. שמן עיסוי מרגיע – Soothing Massage oil – שמני ירקות מזינים ומשככים אשר מופקים משקד, אבוקדו וחוחובה משולבים עם שמנים אתריים אורגניים טהורים של גרניום להרגעה, ברגמוט להמרצה, פלמרוזה לחיזוק, לבנדר לשיקום וברוש לחימום ליצירת שמן עיסוי משכך ומרגיע. שמן עיסוי מועשר בגרניום ותפוז – תערובת נעימה ומעוררת של שמנים אתריים המופקים מגרניום ותפוז מתוק, בשילוב שמני שקד, דגן, זית וחמנייה אורגניים, להחדרת לחות וחומרים מזינים ולריכוך העור.

מחיר: 225 ₪

 Neals 1

מארז מסדרת : Bee Lovely באלם לשפתיים עם דבש אורגני,
שמן קליפת תפוז אורגני וחמאת קקאו. מלבד הטיפול בשפתיים יבשות, מתאים גם לאזורים יבשים כמו מרפקים ואפילו לקצוות השיער כדי להעניק לחות והזנה! בנוסף, הבאלם מעולה להקלה על עקיצות יתושים. ג'ל לאמבט ולרחצה לניקוי עדין, מועשר בדבש אורגני המעניק לחות עם ניחוח נפלא של תפוז ומנדרינה להענקת תחושה רעננה.  מתאים לניקוי מושלם לכל המשפחה. קרם גוף מפנק רווי לחות עם דבש אורגני ושמנים ריחניים של תפוז ומנדרינה. קרם ידיים עשיר בלחות של דבש אורגני עם ממריץ שמן אתרי מתפוז כדי להזין את העור.
|מחיר: 200 ₪

ניתן להשיג ברשתות וחנויות הטבע  ברחבי הארץ
כמפורט באתר החברה

פרטים נוספים: 1-700-700-378
או באתר  www.nealsyard.co.il