כותרות אחרונות
Search

חברת הקפה האיטלקית "Lavazza" (לוואצה) בחרה בחברת "הכרם" להפצת מוצריה בישראל בתחום שירותי המזון.

צילום: Lavazza company 

 

חברת הקפה האיטלקית  "Lavazza" (לוואצה)  בחרה בחברת "הכרם" להפצת מוצריה בישראל בתחום שירותי המזון.

חברת "הכרם" בנויה על חזון וערכים משותפים, השותפות החדשה סוללת את הדרך לפריצת דרך בשוק הישראלי עבור המותג האיטלקי בתחום שרותי המזון והמשקאות -בתי מלון, בתי קפה ומסעדות.

 

חברת הקפה האיטלקית "Lavazza" (לוואצה) וחברת הכרם חתמו על הסכם הממנה את הכרם, החל מה-1 בינואר 2023, כמפיץ חדש של "Lavazza" (לוואצה) בישראל, בתחום שרותי המזון (בתי מלון, בתי קפה ומסעדות).

 

במקביל לתוכנית השקעה רחבה יותר, השותפות החדשה מסמנת צעד משמעותי בפיתוח מותג "Lavazza" (לוואצה) בישראל.  השותפות  מאיצה עוד יותר את תוכנית הצמיחה של "Lavazza" (לוואצה)בישראל ומשקפת את המחויבות שלה לשוק הישראלי, המהווה שוק חשוב ביותר עבור החברה האיטלקית.

 

צילום: Lavazza company 

 

השותפות, הבנויה על ערכים משותפים וחזון משותף, שמה לה למטרה להגביר את קצב הצמיחה  ולחזק את הנוכחות של "Lavazza" (לוואצה) באמצעות גישה ממוקדת, בהתאם למאפיינים הייחודיים של השוק, ולעולם לא להתפשר על האיכות והאותנטיות האיטלקית של המותג.

 

ריקרדו קודוגנולה, מנהל המכירות האזורי של "Lavazza" (לוואצה) בישראל: "אנו שמחים מאוד להתחיל את שיתוף הפעולה החדש עם חברת הכרם, שותף אמין ויציב בישראל. בשנים האחרונות התמודדנו עם תרחישים מורכבים ובלתי צפויים שנבעו מהמגיפה. כעת אנו רוצים להתקדם, להאיץ את הפעילות העסקית שלנו בגזרת בתי המלון, בתי הקפה והמסעדות בגישה ממוקדת יותר. המשימה שלנו היא להבטיח את חווית הקפה האיטלקי האותנטי ביותר בכל רחבי העולם, כולל ישראל, בכל הדרכים. לשם כך, אנו מסתמכים על אותם ערכים שאפיינו את החברה שלנו מאז הקמתה: תשוקה למצוינות, אותנטיות, אחריות וחדשנות. בהתבסס על ערכים אלו, אנו שואפים לעבוד יד ביד עם חברת הכרם בישראל ולהפיק את המיטב, מהפרק החדש.

 

צילום: Lavazza company 

 

חברת הכרם, שהוקמה בישראל בשנת 1921, היא היבואנית הישראלית המובילה של יינות ומשקאות חריפים, עם מעל 250 מותגים מרחבי העולם. כמו Lavazza לוואצה, מדובר בחברה משפחתית, המנוהלת כיום על ידי הדור הרביעי של משפחת אפשטיין המייסדת. הערכים של הכרם הם לפעול באמינות, יושרה ומקצועיות, בעוד המומחיות טמונה ביכולות היבוא, השיווק וההפצה של מותגים בינלאומיים בשוק הישראלי.

 

אריאל אפשטיין, יו"ר הכרם: "רק לפני כשלוש שנים נכנסנו לתחום הקפה, לאחר שמצאנו אותו סינרגי ללקוחותינו  ולפעילות שלנו בתחום המשקאות, תחום בו אנו מתמחים מזה למעלה ממאה שנה. שלוש שנים שבהן, למרות מגפת הקורונה שפגעה קשות במגזר שרותי המזון והמשקאות, חווינו הצלחה משמעותית שהובילה אותנו להרגיש בטוחים ביכולתנו להתפתח ולהוביל גם בתחום הקפה.  התרשמנו עמוקות מהנחישות של חברת "Lavazza" (לוואצה) להצליח בישראל,  מהערכים המשותפים, מהיכולות המקצועיות וכמובן מאיכות הקפה.  אין לנו ספק שבכוחות משותפים נוכל להצעיד את "Lavazza" (לוואצה) לעמדת הובלה בשוק הישראלי." 

 

"Lavazza" (לוואצה) פועלת בישראל מזה למעלה משני עשורים.

 

החל מה-1 בינואר 2023, שלושת המפיצים הרשמיים בשוק הישראלי יהיו:

* ליימן שליסל בע"מ – מפיץ בלעדי לערוץ הקמעונאות

* הכרם בע"מ – מפיץ בלעדי לערוץ שרותי המזון והמשקאות.

* פאוזה שרותי קפה – מפיץ בלעדי לתחום המשרדים ולקוחות עסקיים ( B2B).

 

 

 

 

על קבוצת Lavazza  לוואצה

 

Lavazza לוואצה שנוסדה בטורינו בשנת 1895, נמצאת בבעלות משפחת Lavazza לוואצה מזה ארבעה דורות. כיום הקבוצה היא אחת מהשחקניות המובילות בזירת הקפה העולמית, עם מחזור של למעלה מ-2.3 מיליארד אירו ופורטפוליו של מותגים המובילים כול אחד בתחומו, כגון Lavazza , Carte Noire ,Merrild ,  .Kicking Horse החברה פעילה בכל המגזרים העסקיים ומנהלת פעילות ב-140 שווקים ברחבי העולם, עם 9 מפעלי ייצור ב-6 מדינות ולמעלה מ-4,200 משתפי פעולה,   בכל רחבי העולם. הנוכחות העולמית של הקבוצה היא תוצאה של למעלה מ-125 שנים של צמיחה . למעלה מ-30 מיליארד כוסות קפה Lavazza לוואצה המיוצרות מדי שנה, הן העדות לסיפור ההצלחה יוצא הדופן, שמטרתו להמשיך ולהציע את הקפה הטוב ביותר, בכל דרך אפשרית, על ידי התמקדות בכל היבט של שרשרת האספקה, החל מבחירת חומר הגלם ועד למוצר שבכוס.

קבוצתLavazza  לוואצה חוללה מהפכה בתרבות הקפה על ידי השקעה מתמדת במחקר ופיתוח: מהמעוף והאינטואיציה שסימנו את ההצלחה המוקדמת ביותר של החברה -תערובת הקפה – ועד לפיתוח פתרונות אריזה חדשניים, מהאספרסו הראשון שנלגם בחלל ועד לעשרות הפטנטים התעשייתיים. היכולת  של החברה, להקדים את זמנה באה לידי ביטוי גם בהתמקדות בקיימות – כלכלית, חברתית וסביבתית – שתמיד היוותה את הבסיס המנחה את האסטרטגיה של החברה. "להתעורר לעולם טוב יותר בכל בוקר" היא המטרה של תאגיד Lavazza לוואצה, במטרה ליצור ערך בר קיימא לבעלי המניות, לשותפים העסקיים, לצרכנים ולקהילות שבהן היא פועלת, תוך שילוב תחרותיות עם אחריות חברתית וסביבתית.

 

על "הכרם- משקאות חריפים בע"מ"

חברת "הכרם", מהחברות הוותיקות והגדולות בישראל בתחום הייבוא, השיווק וההפצה של משקאות חריפים, יינות ובירות, הוקמה בישראל בשנת 1921 ע"י ישראל אפשטיין ונותרה במשך כל שנות קיומה בבעלות המשפחה. כיום היא מנוהלת על-ידי ניניו של המייסד: יו"ר הדירקטוריון, אריאל אפשטיין; המנכ"לית, נורית שמיר (לבית אפשטיין), וסמנכ"לית השיווק, רונית אבנר (לבית אפשטיין), לצד אמם הגברת חנה אפשטיין שעדיין פעילה בחברה.

במשך השנים צמחה החברה מעסק משפחתי קטן, לחברה המעסיקה מעל 200 עובדים. החברה מייצגת בישראל מאות בתי מותגים שהמובילים והמוכרים בהם הם מותגי הוויסקי "גלנפידיך", "בלויני" ו"גרנטס'", "טולמר דיו" ו"ג'ים בים", וודקה "סטולי", קוניאק "רמי מרטן", ג'ין "הנדריקס", ליקרים דוגמת "יגרמייסטר" ו"קואנטרו", ומגוון יקבים מכול העולם עמם נמנים בין השאר "אנטינורי", "טורס", "בולינג'ר", "שאפוטייה", "אלגריני", "וגה סיציליה", "קאטנה זאפאטה", "שאטו סיינט מישל", "וילה מריה" ויקבי "דלתון", "ברבדו" ו"כישור" הישראליים. בתחום הבירה, חברת "הכרם" היא הבעלים של מותג בירת הקראפט הישראלית "נגב" ושותפה במבשלת "מלכה" ו"הרצל". בנוסף, החברה משווקת מגוון רחב של מותגי בירות איכותיות ובהם "באדווייזר", "בקס", "שוף", "מרדסו", "בלומון", "ברודוג", "פרנסיסקאנר", "פולרס'", "ליפמנס", "דובל" ועוד. לפני כ 3 שנים נכנסה חברת "הכרם" גם לתחום הקפה והחלה לייבא את מותג הקפה האיטלקי היוקרתי "וסקובי", ועכשיו תחל להפיץ את מותג הקפה האיטלקי המוביל בעולם Lavazza  לוואצה.