כותרות אחרונות
Search

חברת השדה מוצרים אורגניים משיקה סדרת פסטות אורגניות "Cinque Colori" – בחמישה צבעים.

 

 

חברת השדה מוצרים אורגניים משיקה סדרת פסטות אורגניות "Cinque Colori" בחמישה צבעים.

חברת השדה מוצרים אורגניים משיקה סדרה חדשה של פסטות אורגניות "Cinque Colori" בחמישה טעמים בצורות גדולות במיוחד.

 

הפסטות מיוצרות באיטליה בתהליכי ייצור מסורתיים, מקמח דורום אורגני. סלק, עגבניות, תרד וכורכום – כולם אורגניים – מוספים לבצק לפני החיתוך לצורות, כדי להקנות לו טעם וצבע שונים. יחד עם הבצק ללא תוספת, נוצרת פסטה בחמישה צבעים. הפסטות הצבעוניות משווקות באריזות המכילות את חמשת הטעמים שיוצרים מראה צבעוני, מרהיב ומגרה.

 

צילום: הדס ניצן

 

הפסטות מגיעות בצורות הבאות:

  • מקרוני
  • ספגטי
  • טליאטלה
  • פפרדלה

 

למה לאכול דווקא פסטה אורגנית? ידוע כי ברוב העולם, החיטה מרוססת בחומרי הדברה, חומרים כימיים שחלקם נשארים ומגיעים לפסטה המיוצרת מאותה חיטה. פסטה אורגנית נקייה מחומרים כימיים. דבר זה חשוב לבריאות כולנו, אך במיוחד לבריאותם של ילדינו, מכיוון שילדים אוכלים הרבה פסטה והמשקל היחסי של שאריות חומרי ההדברה ביחס למשקל גופם גדול יותר ממבוגרים. המשמעות היא שבחירה במוצרים אורגניים היא תמיד הבחירה הטובה והבריאה יותר.

 

הפסטות טעימות ומשתלבות מצוין עם מגוון רטבים והן כל כך יפות, שקשה להחליט אם לבשל אותן וליהנות מהטעם הנפלא או להשאירן על מדפי המטבח כקישוט דקורטיבי, וגם אפשרות כמתנה לחג!

 

צילום: הדס ניצן

 

מחיר מומלץ לצרכן: 27.90 – 29.90 ₪ ליחידה.

ניתן להשיג: בבתי הטבע השונים וברשתות השיווק ברחבי הארץ.

 

חברת השדה מוצרים אורגניים מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים אורגניים מאז 1999.  החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים הכולל חטיפים מלוחים, עוגיות וביסקוויטים, פסטות, נודלס ללא גלוטן, מיצים ועוד. כל המוצרים מיוצרים תחת פיקוח אורגני והם נקיים משאריות חומרי הדברה, מחומרים משמרים מלאכותיים וצבעי מאכל שלא מן הטבע, וכן מרכיבים שהונדסו גנטית. המוצרים טעימים ומהווים בחירה בריאה יותר מהמקבילים הקונבנציונליים בשוק.

 

למידע נוסף אודות השדה מוצרים אורגניים ומוצרי החברה:

אתר: https://ha-sade.com

פייסבוק: השדה-מוצרים אורגניים@