כותרות אחרונות
Search

חברת התעופה אתיופיאן איירליינס זכתה בפרס חברת התעופה הטובה ביותר באפריקה זו השנה השביעית ברציפות

 חברת התעופה אתיופיאן איירליינס זכתה בפרס חברת התעופה הטובה ביותר באפריקה זו השנה השביעית ברציפות.

הפרס הוענק בהוקרה על המשך הצמיחה המהירה, הגידול ברווחיות ותרומתה הבולטת של החברה לפיתוח התעופה באפריקה.

לכבוד הזכייה, הודיעה החברה על מחירי טיסות מיוחדים: ליוהנסברג החל מ-  484$ דלהי החל מ- 460$ סאו פאולו החל מ- 710$ הונג קונג החל מ- 634$.  

 

חברת התעופה הגדולה ביותר של אפריקה, אתיופייאן איירליינס, זכתה בפרס חברת התעופה הטובה ביותר באפריקה לשנת 2018, זו השנה השביעית ברציפות. הפרס הוענק לאתיופיאן איירליינס בהוקרה על המשך הצמיחה המהירה, הגידול ברווחיות ותרומתה הבולטת לפיתוח התעופה באפריקה.

 

ב -12 החודשים האחרונים אתיופיאן איירליינס הרחיבה את קווי התעופה שלה, חידשה את צי המטוסים, שדרגה את השרות והתפריט המוגש לנוסעים וחנכה שלושה מתחמים חדשים לתחזוקת המטוסים.

 

מנכל אתיופיאיין איירליינס בקבלת הפרס. צילום: יח"צ חו"ל

 

בטקס קבלת הפרס שהתקיים השנה ברבאט במרוקו ציין טוולדה גברמאריים, מנכ"ל אתיופייאן איירליינס: "הפרס משקף את המאמצים המתמשכים שלנו ואת המחויבות של העובדים שלנו להצלחת החברה. ההכרה במצוינותה של החברה מחזקת את תכניות ההתפתחות המהירה שלה עד שנת 2025. אפריקה רושמת התפתחות כלכלית מהירה המבטיחה עתיד חזק. אנו נמשיך במחויבותינו בחיבור בין מדינות אפריקניות לבין שותפי הסחר העיקריים שלנו בעולם כדי לנצל את ההזדמנויות העסקיות וההשקעות המאסיביות ביבשת לקדם את התעופה האפריקנית לרמה הגבוהה ביותר", בנוסף מנכ"ל החברה העלה חזון להקים בעתיד שוק תעופה אפריקני מאוחד.

 

אתיופיאן איירליינס הודיעה כי היא מרחיבה את פעילותה ומוסיפה טיסות ליעדי נופש ביבשת אפריקה והמזרח הרחוק.  החברה מפעילה 14 טיסות שבועיות מנתב"ג והודיעה היום על  מחירים חסרי תקדים כך למשל, טיסה ליוהנסברג החל מ-  484$ דלהי החל מ- 460$ סאו פאולו החל מ- 710$ הונג קונג החל מ- 634$. הנוסעים בטיסות ארוכות הטווח יהנו מחווית טיסה במטוס הדרמליינר 787.

 

אתיופייאן אירליינס מציעה שתי טיסות יומיות הממריאות  מנתב"ג בשעה 09:00 בבוקר והשניה 00:45 בלילה, סה"כ  14 טיסות שבועיות מתל אביב לאדיס אבבה ומשם טיסות המשך למבחר הגדול ביותר של יעדים ביבשת אפריקה וכן באסיה :  דלהי, מומבאיי, בנגקוק, סינגפור, מנילה, גואנז'ו, הונג קונג, שנחאי ובייג'ין. ובאפריקה לקייפטאון, יוהנסבורג, ניגריה, נמיביה, טנזניה ועוד 50 יעדים נוספים ביבשת,   וכן לארה"ב לוושינגטון, ניו יורק ולוס אנג'לס.   בקו לתל אביב מפעילה החברה מטוס מדגם 737-800 חדיש עם שתי מחלקות שירות : תיירים ועסקים.  במחלקת התיירים המרווחת ניתן שירות מלא הכולל: שתי מזוודות של 23 קילו, ארוחות והושבה ללא תשלום. במחלקת העסקים של אתיופיאן כורסאות עסקים מרווחות.  

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

אתיופייאן איירליינס טסה ללמעלה מ – 100 יעדים באפריקה, אסיה, אירופה ואמריקה ומפעילה צי של 80 מטוסים בגיל ממוצע של 5 שנים, ובצבר ההזמנות שלה עוד 50 מטוסים.