כותרות אחרונות
Search

חברת "חמת" השיקה את המותג החדש "TWIST" שיציע לראשונה אתר מכירתי שיעניק לצרכן חווית קנייה וירטואלית בו יוכל לעצב ברז על פי טעמו האישי.

צילום: אבי בר

 

צילום: אבי בר

 

חברת "חמת" השיקה באירוע חגיגי את המותג החדש "TWIST" שיציע לראשונה אתר מכירתי שיעניק לצרכן חווית קנייה וירטואלית בו יוכל לעצב ברז על פי טעמו האישי.

האירוע התקיים בחנות ה- POP UP  שנפתחה במיוחד עבור ההשקה בדן דיזיין סנטר בבני ברק והיא תהיה פתוחה לאורך כל חודש ינואר.

 

רועי רגרמן מנכל קבוצת חמת , גלי אורון בן חיים סמנכל השיווק והמכירות של חברת "חמת" וליליאנה מור סמנכ"לית דן דיזיין סנטר באירוע השקת TWIST – צילום: לנס הפקות

 

בחנות הפופ אפ שהוקמה במתחם דן דיזיין סנטר בבני ברק יוכלו המבקרים ליהנות מחוויה וירטואלית יוצאת דופן בו ישתמשו במסכי ענק בכדי לחוות את עיצוב הברז לבד. בחנות יחכו למבקרים אנשי מקצוע ומעצבים מטעם חברת חמת  שיעזרו לכל לקוח לחוות את החוויה במלואה עד יצירת ברז פרסונלי עם חותם אישי.

 

צילום: אבי בר

 

לאירוע הפתיחה הגיעו בכירי חברת "חמת" בהם: רועי רגרמן מנכ"ל קבוצת "חמת" וגלי אורון בן חיים סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "חמת" לצידם של עוד עשרות אנשי החברה, אנשי תקשורת ובכירים דן דיזיין סנטר ובראשם  ליליאנה מור, מנכ"לית "דן דיזיין סנטר".

 

רועי רגרמן מנכ"ל קבוצת "חמת"  – צילום: אבי בר

 

רועי רגרמן מנכ"ל קבוצת "חמת" :  "בשנים האחרונות עולם הברזים למטבח ולחדרי האמבט הוא עולם של אופנה, סטייל, חדשנות ולא עוד מוצר גמר בניה. אל הפן הזה מתווסף הרצון של הצרכן, האדריכל והמעצב ליצור משהו שונה, מיוחד ובעל חותם אישי עם אפקט "וואו".  קיימנו מספר לא מבוטל של קבוצות מיקוד וסקרי צרכנים אשר המסקנה שעלתה מכל אחד מהם היא שהיום אין אף פלטפורמת מכירה המאפשרת להוסיף למוצר את הטאצ' האישי. אנחנו אוהבים היום לבחור, לעצב ולרכוש באמצעות המסך והאצבע באמצעות ה- Internet of things."

 

צילום: אבי בר

 

רועי ברגמן מוסיף: "הממצאים הללו הביאו אותנו ליצור את "TWIST", הקונספט הראשון בעולם שמאפשר לבונים, למשפצים, לבעלי המקצוע וגם אלו שפתאום בא להם להחליף ברז, לשבת בבית, בחלל העיצובי, ובאמצעות ממשק אינטרנטי ייחודי ליצור ולהתאים לעצמם את הברז האידיאלי עבורם, ברז שמתאים לחלל האישי שלהם ושלא תמצאו אצל השכן, לבצע רכישה ולקבל אותו עד הבית. אנו משוכנעים ש- "TWIST" מביא אתו חוויה צרכנית מדהימה וחדשה בתחום עיצוב הבית באמצעות מסחר האון ליין שכבר מזמן הפך למעין קניון גלובלי ענק שצומח בצורה מטאורית. היום אנחנו משיקים את הקונספט בישראל, "אומת ההיי-טק", וכבר עומלים על תרגומו לשפות נוספות מתוך כוונה להשיקו במדינות נוספות בעולם. אני בטוח כי השקעתנו הכספית הגבוהה בקונספט ובמותג החדש, בשירות הייחודי, הנגישות  והערך המוסף של אפשרויות הפרסונליזציה, יחשפו אותנו לקהלים חדשים ויגדיל את החשיפה והמודעות של למוצרים עם "TWIST" וחדשנות מתוצרת ישראל"."

 

צילום: אבי בר