כותרות אחרונות
Search

חברת "טבע נאות" וחברת הטכנולוגיה הירוקה הישראלית "נובה מילאן" משיקות מיזם ראשון מסוגו בעולם בתחום ההנעלה, נעליים טבעוניות מעור מצמח האננס.

"טבע נאות" מעור אננס – צילום: מורג ביטן

 

חברת "טבע נאות" וחברת הטכנולוגיה הירוקה הישראלית "נובה מילאן" משיקות מיזם ראשון מסוגו בעולם בתחום ההנעלה, נעליים טבעוניות מעור מצמח האננס.

חברת "טבע נאות" חתמה בימים אלו הסכם לשיתוף פעולה עם הסטארט אפ הישראלי "נובה מילאן" מקוסטה ריקה לייצור נעליים בטכנולוגיה ירוקה עם עור מחומרים אקולוגים מצמח האננס.

 

מיכאל אילוז מנכ"ל חב' "טבע נאות" – צילום: מורג ביטן

 

מיכאל אילוז: " חברת טבע נאות מותג ההנעלה המוביל בישראל ואחד ממותגי נעלי הנוחות המובילים בעולם מציג פרצת דרך טכנולוגית בעולם ההנעלה."

 

מיזם ראשון מסוגו בעולם בתחום הנעלים- נעליים טבעוניות מעור מצמח האננס.

 

חברת "טבע נאות" חתמה בימים אלו הסכם לשיתוף פעולה עם הסטארט אפ הישראלי נובה מילאן מקוסטה ריקה לייצור נעליים בטכנולוגיה ירוקה עם עור מחומרים אקולוגים מצמח האננס.

 

מימן לשמאל מיכאל אילוז מנכ"ל חב' "טבע נאות" , ואירמה אורנשטיין מייסדת חב' "נובה מילאן" – צילום: מורג ביטן

 

טבע נאות, מותג ההנעלה המוביל בישראל, מציג פריצת דרך טכנולוגית בעולם ההנעלה בדמות סנדל טבעי.

 

הסנדל משלב טכנולוגיה חדשנית לייצור עור מלאכותי מחומרים אקולוגיים בלבד המופק מצמח האננס.

 

חברת הסטארט-אפ הישראלית "נובה מילאן" הוקמה על ידי האדריכלית והמעצבת אירמה אורנשטיין.

 

מימן לשמאל מיכאל אילוז מנכ"ל חב' "טבע נאות" , ואירמה אורנשטיין מייסדת חב' "נובה מילאן" – צילום: מורג ביטן

 

חברת נובה מילאן הינה חברת גרין-טק ישראלית של טכנולוגיה ירוקה, המייצרת, לראשונה בעולם, כלכלה מעגלית  המבוססת על צמחים, בעלת מנגון ייצור המתפקד כמערכת אקולוגית מתחילתו ועד סופו. לפני מספר חודשים השיקה החברה את המפעל הראשי ומרכז החדשנות בקוסטה ריקה, בשיתוף הממשלה המקומית, ובימים אלו, מסעירה החברה את תעשיית הבדים בת-קיימא עם עור הצמחים המפואר ביותר בעולם שנוצרו מפסולת חקלאית כגון אננס, קוקוס, יוקה ועוד…

 

לצורך שיתוף הפעולה "נובה מילאן" יצרה את החומרים במגוון רחב של צבעים ומרקמים לבקשת טבע נאות.

 

שיתוף הפעולה יימשך, שכן שתי החברות הללו ישיקו לראשונה מסוגה – "סנדל טבע". הגפה תיווצר עם 100% חומרים בני קיימא סוליה ובעתיד יפתחו רפידה מ"אננס" של נובה מילאן.

 

מיכאל אילוז, מנכ"ל טבע נאות: "זהו שיתוף פעולה ומפגש של מוחות. טבע נאות מרחיבה את השיטות וחומרי הקיימות שלה, אנו רוצים לעבוד רק עם חומרים באיכות הגבוהה ביותר כמו מה שמייצרת נובה מילאן בליווי טכנולוג של נאות ”.

 

"טבע נאות" מעור אננס – צילום: מורג ביטן

 

טבע נאות כבר השיקה קו VEGAN בקולקציית קיץ 2021 והחברה מעמידה את נושא הקיימות במרכז מטרותיה.

 

אירמה אורנשטיין, מייסדת שותפה ובעלת החזון בנובה מילאן: "שיתוף הפעולה הזה חשוב מאוד לכל התעשייה שרוצה להצטרף למגמה להפוך את העולם למקום טוב יותר וירוק יותר. שיתוף הפעולה החדש הזה בין "נובה-מילאן" ל"טבע נאות" יראה כי עור צמחי הוא עמיד ומסוגנן בדיוק כמו כל חומר אחר בשוק. אני גאה שאחד משיתופי הפעולה הראשונים של "נובה מילאן" היא עם חברה 'כחול-לבן' ואני שמחה על הפניה של "טבע נאות" ובקשתה לייצור חומרי הגלם ליצירת ה"סנדל הטבעי" החדש".

 

על נובה מילאן:

נובה מילאן היא יוזמה ישראלית טכנולוגית ירוקה עם מרכז חדשנות בקוסטה ריקה. חברת ESG, נובה מילאן, יוצרת את כלכלת הצמחים המעגלית הראשונה בעולם עם מערכת אקולוגית מלאה בשרשרת האספקה ​​שהופכת פסולת חקלאית לעור צמחי, בדים בני קיימא וביופלסטיק.

 

https://www.novamilan.com