הסודה של טמפו מתחדשת בעבועבוע ומשיקה נראות חדשה לסודה המיתולוגית
חברת טמפו משיקה בימים אלה בקבוק ונראות חדשים לסודה המיתולוגית שלה שנכנסה לשוק בשנת 1954. טמפו נפרדת מהמגן ההיסטורי ועוברת לעיצוב ומראה עדכניים יותר תוך שמירה על הפשטות של הסודה.
ההשקעה במהלך החלפת האריזות והבקבוקים: כ- 3 מיליון ₪.
שוק הסודה הינו בין השווקים הצומחים ביותר בקטגוריית המשקאות הקלים בעולם. בישראל- המגמה דומה עם התחזקות של הקטגוריות הבריאות יותר- סודה, סודה בטעמים ומים, המתחזקים על חשבון המשקאות הקלים והמוגזים.
הסודה של טמפו בולטת בגיזוז עוצמתי במיוחד, המעניק חווית שתייה תוססת ומרעננת והינה הסודה היחידה שמכילה רק מים ו 2co – אחת הסיבות לתחושת הגיזוז הייחודית.
בסדרה: סודה וסודה בנגיעות טעמי פרי למון ליים, אננס ופירות יער.
המוצרים בסדרת הנגיעות אינם מכילים סוכר, קלוריות, ממתיקים מלאכותיים, חומרים משמרים או צבעי מאכל ובעלי תו אי"ל המסמנים אותם כמתאימים לצריכה גם על ידי סוכרתיים.