כותרות אחרונות
Search

חברת "כוכב"חברת אלומיניום מובילה בישראל, פתחה אולם תצוגה חדש בצומת ביל"ו

תושבי המרכז, מהיום, יש לכם "כוכב" ליד הבית

חברת "כוכב"חברת אלומיניום מובילה בישראל, פתחה אולם תצוגה חדש בצומת ביל"ו בו היא מציגה מגוון רחב, יוקרתי ומתקדם, של פתרונות אלומיניום, קירוי והצללה.

אולם התצוגה החדש של כוכב בצומת ביל"ו מתווסף ל-5 אולמות התצוגה של החברה ברחבי הארץ. בכך ממשיכה כוכב את תנופת ההתרחבות שלה ומיצובה כחברת האלומיניום המובילה לבנייה פרטית ויוקרתית בישראל. באולם התצוגה החדש תוכלו להתרשם מהפרופילים הייחודיים של כוכב לפנים הבית: הפרופיל הבלגי הדק ביותר, פרופיל verona למפתחים גדולים ופרופיל minimal הייחודי. לכוכב מגוון רחב של מוצרים מובילים:

חלונות וויטרינות בפרופילים ייחודיים ודקים במיוחד, פתרונות אלומיניום מעוצבים למפתחים גדולים, דלתות כניסה מרשימות, המעוצבות בהתאם לדרישת הלקוח, צלונים, תריסי ציר ותריסי גלילה מאלומיניום ומעץ.

solaris-1-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%9f-%d7%9e%d7%97%d7%9c%d7%91

צילום-רונן-מחלב

כמו כן, באולם התצוגה החדש ניתן למצוא את מוצרי סולריס, יצרנית ויבואנית מוצרי ההצללה הגדולה והוותיקה בישראל, המציעה את הפתרון האידיאלי לעיצוב החצר והמרפסות עם מגוון פרגולות וסוככים. סולריס, המייצגת בלעדית את מיטב החברות המובילות בעולם, מציגה בצומת ביל"ו את הפתרונות החדשניים והמתקדמים בעולם: סוככים חשמליים, פרגולות אלומיניום, פרגולות חשמליות מתכווננות, מערכות ייחודיות לקירוי פטיו וסגירת מרפסות, מרקיזות ומגוון פתרונות לחניית רכב, כניסות ופתחים.

רמי בכר סמנכ"ל השיווק של כוכב וסולריס: "אולם התצוגה החדש בצומת ביל"ו מאפשר לנו להיות קרובים ונגישים יותר לקהל שלנו באזור. גם באולם החדש ימשיכו לקוחות כוכב ליהנות מייעוץ והכוונה וכמובן מפתרון כולל, מפיתוח ועיצוב פרופילי האלומיניום הייחודיים לכוכב, דרך הייצור המוקפד והאיכותי במפעלי החברה ועד להתקנה והשירות האיכותי של הצוות המקצועי בכוכב".

 

אולם התצוגה החדש של כוכב בצומת בילו

רחוב בוסי סנט ג'ורג' 15, קריית עקרון

http://www.cochav.co.il/