כותרות אחרונות
Search

חברת "ליימן שליסל" מתרחבת, רכשה 50% מ"מעין נציגויות".

 

חברת "ליימן שליסל" מתרחבת מסמנת מנוע צמיחה נוסף !

רכשה 50% מ"מעין נציגויות", סיטונאית מזון גדולה בישראל.

שווי העסקה נאמד בכ- 20 מיליון ₪.

 

מוני ליימן: "רכישת "מעיין נציגויות" מהווה נדבך משמעותי במימוש האסטרטגיה שלנו לצמיחה בענף המזון. בין השיקולים המרכזיים שהובילו אותנו לרכישה, בלטה העובדה שמדובר בסיטונאית מזון גדולה ויציבה בישראל."

 

לימן שליסל, אחת מ-10 חברות המזון הגדולות בישראל, מסמנת מנוע צמיחה נוסף. המפיצה הגדולה שמציינת 80 שנות פעילות בישראל, הודיעה על השלמת מהלך אסטרטגי במסגרתו רכשה 50% ממניות סיטונאית ומפיצת המזון "מעין נציגויות". שווי הרכישה נאמד בכ- 20 מיליון ₪.

 

ב-2019 השלימה ליימן שליסל מהלך אסטרטגי נוסף כשהודיעה על רכישת חברת תעשיית המזון הבריא, "טעמי הגליל", מהלך שהפך אותה גם ליצרנית מוצרי מזון. כעת עם השלמת רכישת "מעין נציגויות" הופכת החברה לא רק ליבואנית וליצרנית אלא גם לסיטונאית.

 

מימין: גילי לוי, ג'קי לוי, מוני ליימן – צילום: דורון נחמני

 

מוני ליימן, מנכ"ל משותף בליימן שליסל: " רכישת "מעיין נציגויות" מהווה נדבך משמעותי במימוש האסטרטגיה של ליימן שליסל לצמיחה בענף המזון, הן בישראל והן בשווקים הבינלאומיים. בין השיקולים המרכזיים שהובילו אותנו לרכישה, בלטה העובדה שמדובר בסיטונאית ממתקים גדולה, אשר הוכיחה במהלך השנים יכולות עסקיות מרשימות תוך שמירה על ערכים עסקיים, מקצועיות ויושרה ללא רבב".

 

ג'קי גילי לוי, מנכ"לים ובעלים של "מעיין נציגויות": " ענף הממתקים והמזון בישראל ובעולם חווה בשנים האחרונות מהמורות ושינויים המשפיעים על הרגלי הצריכה של הצרכנים בישראל ובאופן ברור גם על חנויות השוק הפרטי. החבירה לליימן שליסל תסייע לחוסן שלנו ותאפשר לנו להמשיך לפעול בקרב השוק הפרטי, המכולות והקיוסקים, שמהווים נדבך חשוב בסחר בישראל".