ראשי צרכנות חדש על המדף חברת "ליימן שליסל" נכנסת לתחום חטיפי הפופקורן המוכנים ומשיקה את חטיפי הפופקורן המוכנים בשקית של המותג הפרטי "Fit pop"
חברת "ליימן שליסל" נכנסת לתחום חטיפי הפופקורן המוכנים ומשיקה את חטיפי הפופקורן המוכנים בשקית של המותג הפרטי "Fit pop"
אבי בר כתב ב: "חדשות ישראל בעסקים"11/05/2017חדש על המדף, צרכנותסגור לתגובות על חברת "ליימן שליסל" נכנסת לתחום חטיפי הפופקורן המוכנים ומשיקה את חטיפי הפופקורן המוכנים בשקית של המותג הפרטי "Fit pop"
למאמר הבאליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותגי המתיקה והמזון מהמובילות בישראל, משיקה בארץ את מותג הפרימיום האיטלקי הפופולארי אמור דה פאנה (Amor Di Pane).
למאמר הקודםחברת אס.סי.ג'ונסון מציגה לימים החמים ובכלל, סדרת מוצרי הגנה מפני עקיצות יתושים בבית ובחוץ של המותג AUTAN (אוטן)