כותרות אחרונות
Search

חברת "מדגל" נכנסת לתחום כיורי העלית למטבח ומציגה את מותג הפרימיום "PEDANTIX".

 

 

חברת "מדגל" נכנסת לתחום כיורי העלית למטבח.

מציגה את מותג הפרימיום PEDANTIX – הכולל קולקציה עשירה ואיכותית של כיורי גרניט ונירוסטה, טוחני אשפה וציוד נלווה.

 

 

חברת "מדגל" מבית "פלסאון", מהמובילות בתחום הברזים וארונות האמבט המעוצבים (נוסדה בשנת 1973), מתרחבת וגאה להציג את "PEDANTIX"  – מותג פרימיום בתחום כיורי המטבח, הכולל קולקציה עשירה ואיכותית של כיורי גרניט ונירוסטה, טוחני אשפה וציוד נלווה. לכל סדרות הכיורים מוענקת אחריות לכל החיים!

 

צילום – חברת מדגל

 

כיורי הגרניט "PEDANTIX" מיוצרים מסלע גרניט, שהוא מחצב טבעי, איכותי וחזק במיוחד, המעניק להם קשיות גבוהה, חוזק ועמידות בפני שריטות. מרקם הכיור יוצר מראה אחיד והומוגני ורכיב הצבע, שהוא חלק בלתי נפרד מהרכב החומר, מונע שינוי גוון ומבטיח את יציבות צבע הכיור. בהיותו עמיד בפני חומרי ניקוי חזקים, הכיור מתנקה בקלות ובנוחות.

 

צילום – חברת מדגל

 

כיורי הנירוסטה "PEDANTIX" עשויים נירוסטה באיכות הגבוהה ביותר, המעניקה למוצרי הסדרה ברק עשיר, חוזק ועמידות מרשימים. הנירוסטה, המורכבת מ-18% כרום ו-10% ניקל, מכילה גם מולבידן, חומר פחמני המקשיח את הכיור. האיכות הגבוהה מתבטאת גם בעובי הכיור ובמשטח מבודד הרעשים. בזכות חוזקם, עמידותם ורמת ההיגיינה הגבוהה שלהם, מותקנים כיורי הנירוסטה במטבחים המושקעים והיקרים בעולם.

 

להשגת איכות התקנה אופטימלית, מותאמים כיורי הנירוסטה והגרניט להתקנה אינטגרלית או שטוחה, כבר במהלך ייצורם במפעל באירופה.

 

צילום – חברת מדגל

 

ג'יין דריי-מטלון, מנהלת השיווק של "מדגל", ציינה ש"מתוך הבנה שכיור המטבח הוא אחד המוצרים הפעילים ביותר במטבח, התאמנו לצרכן הישראלי את מגוון הכיורים והפתרונות הן מהבחינה הפונקציונאלית והן מבחינת המראה והעיצוב. אנחנו ב-PEDANTIX  מאמינים ששירות אישי, מקצועי ומסור, הוא שמייחד אותנו ומאפשר לנו להמשיך להוביל את השוק, עם המוצרים האיכותיים והמעוצבים ביותר".

 

קולקציות כיורי הגרניט והנירוסטה מוצעות במבחר דגמים וגדלים, כך שהלקוח יכול לבחור בדיוק את הכיור שמתאים לצורכיו. להשלמת קו הפתרונות למטבח, PEDANTIX משווקת גם טוחן אשפה 1 כ"ס עם 7 שנות אחריות ואביזרים נלווים לכיור כגון קערית שירות, משטח חיתוך וסבוניה.

 

מוזמנים להתרשם מקטלוג מוצרי PEDANTIX:

   באתר מדגל www.madgal.co.il.

ניתן להשיג בחנויות קרמיקה ברחבי הארץ.