כותרות אחרונות
Search

חברת "מוצר השנה" העולמית הכריזה על פתיחת ההרשמה ל "מוצר השנה ישראל 2021".

 

 

חברת "מוצר השנה" העולמית גאה להכריז על פתיחת ההרשמה ל "מוצר השנה ישראל 2021".

ההרשמה באתר הישראלי החדש: www.poyisrael.com

 מוצר השנה (POY- Product Of the Year ) בישראל בהנהלת  ישראל (איזי) מוקדי, פועל בתיאום מלא  עם המותג הבינלאומי הפועל בהצלחה במעל ל- 40 מדינות בעולם.

מצורפת תגובת ערן יסעור מבעלי "פרסי Bravo" שעד לאחרונה היה זכיין מוצר השנה בישראל.

 

 

תחרות "מוצר השנה" העולמית (POY), הוקמה בצרפת בשנת 1987 והיא פעילה כיום, במעל ל- 40 מדינות ברחבי העולם, לרבות ישראל ובאמצעות הסכמי זיכיון.

 

בעל הזיכיון בישראל ישראל (איזי) מוקדי, בליווי  צוות מותג "מוצר השנה" העולמי, המיוצג על ידי פיליפ גלדר, מנכ"ל החברה הבינלאומית והבעלים של הסימן המסחרי העולמי "POY",  יפעלו  להעצים את הפעילות בישראל. לקראת תחרות מוצר השנה 2021 וכחלק מערכי החדשנות, שהמותג מביא עמו, פיתחה החברה מתודולוגיות חדשות בשיתוף עם מכון "נילסן", אחד ממכוני המחקר המובילים בעולם בתחום  המחקר וניתוח הנתונים ואשר במשך יותר מתשעים שנה, מסייע בניתוח נתונים באמצעות טכנולוגיות פורצות דרך ובכדי לספק תובנות עבור השווקים המורכבים והמשתנים ברחבי העולם.

 

מימין ישראל איזי מוקדי הזכיין החדש יחד עם פיליפ גלדר מנכל ובעלים מותג מוצר השנה העולמית – צילום" יח"צ מוצר השנה

 

בעזרת צוות מכון "נילסן", חברת מוצר השנה ישראל, תערוך בשנת 2021 את סקר הצרכנים הגדול ביותר בתחום החדשנות המוצרית בארץ וזאת באמצעות  פאנל של  5,000 צרכנים ישראלים אשר יבחרו את  המוצר החדשני הטוב ביותר, בכל קטגוריה צרכנית, תוך התחשבות במאפייניה  הייחודיים של כל קטגוריה.

 

יוהאן ורנקן ( Johan Vrancken) העומד בראש  הצוות הבינלאומי של "נילסן", המנהל את מחקרי ארגון מוצר השנה ברחבי העולם, מציין: "כחברת מחקרי שוק עצמאית ונייטרלית, "נילסן" עורכת  סקרים עבור ארגון מוצר השנה ביותר מ- 20  מדינות ברחבי העולם ובמהלכם אנו שואלים את פאנל הצרכנים שלנו מגוון שאלות בנוגע למוצרי צריכה חדשניים."…………."פאנל הצרכנים בכל מדינה נבחר בקפידה במטרה להכיל את הייצוג הטוב ביותר של השוק המקומי.  תחרות מוצר השנה עושה שימוש בנתוני "נילסן", בשילוב עם מידע ממקורות אחרים, וזאת על מנת לקבוע  את הזוכים בתחרות".

 

ישראל איזי מוקדי הזכיין הנכנס -צילום יח"צ מוצר השנה.

 

 ישראל (איזי) מוקדי: "למותג ידוע ומוכר כמו "מוצר השנה", יש אחריות כלפי לקוחותיו ומוטל עליו לשמור בנאמנות את ערכי הליבה שלו"………….. "במטרה זו ולקראת פתיחת התחרות הרשמית לשנת 2021 הידקנו את כללי התחרות באמצעות יישום קפדני של המתודולוגיה והחידושים של מוצר השנה הבינלאומי וכך 100% מהמוצרים המשתתפים, ייבחנו על ידי צרכנים בסיטואציות יומיומית. כמו כן,  כל קטגוריה תצטרך להציג ייצוג מספק ומייצג של מוצרים וזאת כפי שנקבע על ידי "נילסן".  אנו גם מקימים ועדת מומחים חדשה שתכלול נציגים מתחומי האקדמיה והארגונים הצרכניים, בתי הספר למינהל עסקים ושיווק וכן נציגים ממגזר הפרסום והתקשורת. ועדה זו תלווה את תהליך הבחירה.  השנה גם נשלב בתחרות שכבה נוספת של חדשנות  והמוצרים הזוכים בתחרות יוכלו  להציג על גבי המוצרים, גם את דירוג שביעות הרצון של הצרכנים מהמוצר ובאמצעות קוד "QR" על גבי אריזת המוצר, הצרכן יוכל  לקבל את כל המידע המוצרי. לבסוף, הצגת הלוגו המשופר של "מוצר השנה בחירת הצרכנים" בישראל וכן שיתוף פעולה שאנו מתכננים עם המגזר הקמעונאי ועם המדיה ישיאו גם הם, ערך מוסף משמעותי  עבור המוצרים הזוכים."

 

לוגו "מוצר השנה" מוענק מדי שנה, למוצרים ושירותים הנתפסים על ידי הצרכנים כבולטים ומצטיינים בחדשנות, בעשרות קטגוריות החל במזון ומשקאות, דרך מוצרי קוסמטיקה, מוצרי ניקיון  ומשק הבית, וכן קטגוריות "שירות" כגון אפליקציות לבנקים .

 

 ההרשמה לתחרות מוצר השנה של שנת 2021 בישראל החלה!

לפרטים נוספים על הקטגוריות והקריטריונים, באתר  החדש: www.poyisrael.com

 

מחברת "Bravo" בבעלות ערן יסעור שניהלה עד היום את פרסי מוצר השנה בישראל נמסר בתגובה:

"לאחר 15 שנים שבהן ניהלנו את מוצר השנה בישראל, החלטנו שלא להמשיך עם הפעילות ולהשיק במקומם את פרסי "Bravo". פרסי ה-"Bravo" יוענקו בינואר 2021 למוצרים ולשירותים חדשים, שהצרכנים הישראליים שהשתמשו בהם, אהבו אותם וממליצים עליהם. זוכי "Bravo" יוכלו להשתמש בלוגו הפרסים, שעוצב במיוחד כדי שיתאים לאריזות מוצרים ולא יהיה בצבע אדום, המזוהה כיום עם תווית האזהרה של משרד הבריאות.