כותרות אחרונות
Search

חברת "מכשירי תנועה ומשאיות", יבואנית MAN בישראל משיקה מתחם פחחיה וצבעיה בשטח 600 מ"ר

צילום: יח"צ man 

 

חברת "מכשירי תנועה ומשאיות", יבואנית MAN בישראל משיקה מתחם פחחיה וצבעיה בשטח 600 מ"ר.

ההשקעה במהלך כ- 2 מיליון ₪  

מתחם הפחחיה והצבעיה הינו מהגדולים בארץ וכולל 10 עמדות למשאיות ורכבים מסחריים.

 

 

חברת "מכשירי תנועה ומשאיות", יבואנית MAN בישראל משיקה מתחם פחחיה וצבעיה בשטח 600 מ"ר בהשקעה של 2 מיליון ₪  

 

מתחם בפחחיה וצבעיה הינו מהגדולים בארץ וכולל 10 עמדות למשאיות ורכבים מסחריים.

 

המרכז מצויד באמצעים ובאיכות החומרים המתקדמים ביותר בתחום ובכלל זה תא צביעה מהגדולים בישראל למשאיות ואוטובוסים ומכשור מתקדם. במחלקת הפחחות קיים חדר צביעה לאוטובוסים ומשאיות המתקדם מסוגו בעולם וכמו כן חדרי הכנה וצבע עם מערכות אחשמל ואינפרא.

 

החברה עושה שימוש בצבעי רכב על בסיס מים תוך שמירה קפדנית על איכות הסביבה, גישה אשר משתלבת בכל תפיסת הבנייה הירוקה במרכז השרות.

 

פתיחת המרכז הנה חלק מתפיסת השרות של one stop  shop של החברה.

 

צילום: יח"צ man 

 

מתחם הפחחתי וצבעיה ממוקם במרכז החדש של חברת MAN שנפתח בדצמבר 2018 על מגרש של 21 דונם מתוכם  7,500 מ"ר בנוי בהשקעה של כ- 90 מילון ₪

 

מרכז השירות החדש הינו מהגדולים ממוסכי MAN בעולם ונבנה ע"פ סטנדרט בנייה ירוקה מתקדם. המוסך תוכנן כך שהינו "מוסך פתוח" ונעשה בו שימוש מקסימאלי באור טבעי. במוסך חוות שמנים וצבעיה מתקדמת שהותקנה ע"פ תקני איכות סביבה מחמירים וההתחשבות המלאה בסביבה כוללת אף אחוזי שטח ירוקה הכי גדולים במדינה עם צמחייה טבעית. המוסך מותאם לדור העתיד של המשאיות ויוכל לטפל במשאיות ואוטובוסים שיונעו בגז וחשמל.

 

מאז 2014 ועד היום נמכרו בישראל מעל ל 4,000 משאיות ואוטובוסים מתוצרת MAN כלומר מדובר בנתח שוק של מעל ל 10% מכלל שוק המשאיות ואוטובוסים הנוסעים בישראל.