כותרות אחרונות
Search

חברת "מסעות" מקבוצת "אמסלם תיירות ונופש", מרחיבה את פעילותה בקטגוריית טיולי הנישה ומשיקה טיולים מאורגנים המשלבים אמנות ותרבות.

חברת "מסעות" מקבוצת "אמסלם תיירות ונופש", מרחיבה את פעילותה בקטגוריית טיולי הנישה ומשיקה טיולים מאורגנים המשלבים אמנות ותרבות.

בין מגוון היעדים, תשווק סמינר ראשוני וייחודי להולנד, בעקבות הצייר הנודע וינסנט ואן גוך, לרגל חגיגות 130 שנה לציור החמניות היקרות בעולם.

 

חברת "מסעות", מקבוצת "אמסלם תיירות ונופש", מרחיבה את פעילותה בקטגוריית טיולי הנישה ומשיקה לראשונה טיולים מאורגנים המשלבים אמנות ותרבות לשוחרי האמנות באשר הם. במסגרת קטגוריית טיולים זו, תשיק סמינר ייחודי להולנד, בעקבות הצייר הנודע וינסנט ואן גוך, לרגל חגיגות 130 שנה לציור החמניות היקרות בעולם אשר יכלול בין השאר ביקור בתערוכת החמניות המרגשת שתיפתח ביוני במוזיאון ואן גוך באמסטרדם.

 

תמונת החמניות המרגשת שתוצג ביוני במוזיאון ואן גוך באמסטרדם. צילום: יח"צ

 

הסמינר החוויתי יתקיים בשני מחזורים: 17-24 יוני ו 5-12 אוגוסט, 2019 בארץ מולדתו של ואן גוך ויהווה את יריית הפתיחה לקטגוריה חדשנית זו במסעות. הסמינר בניצוחה של סיגל גליל, חוקרת ומרצה לאמנות, פילוסופיה הנחשבת למומחית מספר 1 בארץ לואן גוך.

 

הטיול יכלול תכנים חווייתיים ביניהם סדנאות בישול וציור, ביקור במוזיאונים קטנים וגדולים בעיירות קסומות ובכפרי דייגים, ביקור בביתו של הפילוסוף ברוך שפינוזה,  ביקור באמסטרדם בככר המוזאונים, העורק הפועם בליבו נמצא מוזאון ואן גוך, עם האוסף הגדול בעולם המושך אליו מיליוני מעריצים.  בנוסף, יתקיימו סיורים בהאג, במרחבים כפריים ונופים עוצרי נשימה כגון: נואנן (Nuenen, זונדרט (Zundert ) בעיירה רינסבורג  (Rijnsburg). כפר הדייגים סכוונינגן (Scheveningen), (כפר הדייגים הציורי הציורי וולנדם ) (Volendam) ועוד… בסמינר המטיילים ייחשפו לתגליות שילמדו על המהפכה אשר חולל האמן הגאון שהקדים את תקופתו בתולדות האמנות. האמן שמכר רק תמונה אחת בכל חייו ומת כעני חסר כל, הפך לאחר מותו  לגיבור תרבות עולמי.

 

גיא רווה, מנכ"ל חברת מסעות – צילום: יח"צ.

 

גיא רווה, מנכ"ל חברת מסעות: "הרצון לייצר חדשנות מניע אותנו כל הזמן כך שאנו משקיעים מחשבה ומשאבים רבים על מנת לייצר מהלכים ייחודיים המאפיינים רק אותנו במסגרת טיולים חובקי עולם. עולם התיירות נמצא במגמת שינוי והטייל הישראלי מוכן ופתוח לרעיונות חדשים אשר ירגשו אותו יותר ויקלעו יותר לצורך, לטעם ולאוכלוסייה בעלת עניין ומכנה משותף דומה. כל אלה מהווים משתנים מכריעים בהפיכת טיול לחוויה של פעם בחיים, גם אם מדובר ביעד מוכר אשר ביקרו בו מספר פעמים בעבר, עדיין ניתן לחדש ולרגש".

 

סיגל גליל, מנהלת מסעות אמנות, אשר תדריך את טיול הבוטיק הזה: "שוחרי האמנות יוכלו ליהנות מחוויה יוצאת דופן בה יראו מקרוב את משיחות המכחול הסוערות של האמן האהוב .במסע שלנו בעקבות  גאון הציור נתחקה אחר התפתחות הציור שלו במקומות השונים שנדד בהם בהולנד במהלך חייו. החל מעיר מולדתו זונדרט ועד נואנן שבה צייר את "אוכלי תפוחי האדמה". סמינר זה יאפשר למשתתפים להכיר הכי קרוב שאפשר את וינסנט ואן גוך. בנוסף לביקור במוזיאונים וחשיפה לציוריו שמדברים אלינו עד היום, אנו מבטיחים חוויה ייחודית שלא נראתה כמותה המשלבת בין אהבת האמנות, חוויה קולינארית, סדנת ציור ומפגש חברתי איכותי של פעם בחיים". 

 

עוד הוסיפה  סיגל: "במסע השורשים הזה נלמד על הצעדים הראשונים של גאון הציור בעולם האמנות. נבקר בכפרים ובעיירות שבהם הוא התחיל את חייו ועד לבית האחרון שלו בהולנד, שאותו עזב לאחר מסע נדודים נואש. נעבור במסלול הייסורים הטראגי של וינסנט כילד, כנער, וכגבר שמחפש את דרכו בחיים. ומעל לכל, נחשף לטבע עוצר הנשימה של הולנד ולחיי האיכרים שתיעד ואן גוך בציוריו".

 

לפרטים נוספים אודות הסמינר:

1-800-777-555

https://www.massaot.co.il

 

אודות מסעות

מסעות הנה חברה מובילה המתמחה בארגון טיולים מאורגנים גיאוגרפיים ברמה הגבוהה ביותר, למגוון יעדים אטרקטיביים, ביניהם דרום אמריקה, המזרח הרחוק, ארצות הברית, אוסטרליה, ניו זילנד, אירופה ועוד. הטיולים המאורגנים שמשווקת החברה מאגדים את כלל השירותים, ללא תוספת תשלום נוספת הנהוגה לרוב בטיולים מאורגנים.

 

בין הטיולים המאורגנים שמציעה החברה: מגוון טיולים לאוהבי לכת, טיולים מאורגנים לפסטיבלים ייחודיים בעולם, טיולים בדגש על אמנות וכן, טיולי תרבות המקנים הכרות קרובה וייחודית עם תושבי המקום, תרבותם ואורח חייהם.

 

במסעות מתחייבים לרמת המדריכים הטובה ביותר, דרגת אירוח של 4 ו-5 כוכבים, שירות אישי וחוויה כוללת בלתי נשכחת המסירה מהנוסע את הצורך לדאוג לפרטים. זאת לצד תמחור הוגן וליווי צמוד לאורכו של התהליך.