כותרות אחרונות
Search

חברת "נירלט" משיקה את סדרת "אקווניר", סדרת צבעים אקריליים בעלי טכנולוגיית "USP" הבלעדית ל"נירלט".

בתמונה: עמרי לוטן, מנכ"ל "נירלט" יחד עם הפרזנטור החדש השחקן קובי מאור – צילום: ליאור נורדמן

 

 

חברת הצבעים "נירלט" השיקה באירוע ZOOM  את הדור הבא של צבעי הקירות.

סדרת "אקווניר" החדשה מכוונת להוביל את קטגוריית הצבעים האקרילים בפרט, ושוק הצבע ככלל.

 

לאחר פיתוח של למעלה משנה, משיקה "נירלט" את סדרת "אקווניר", סדרת צבעים אקריליים בעלי טכנולוגיית "USP" הבלעדית ל"נירלט".

 

בנוסף למהלך המהפכני נירלט יוצאת בקמפיין רחב הכולל שפה פרסומית חדשה וכן פרזנטור חדש לחברה, השחקן קובי מאור.

 

היקף הקמפיין עומד על כ-5 מיליון ₪, הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה ובדיגיטל.

 

בתמונה: עמרי לוטן, מנכ"ל "נירלט" יחד עם הפרזנטור החדש השחקן קובי מאור – צילום: ליאור נורדמן

 

 

עמרי לוטן, מנכ"ל נירלט: "נירלט משנה את כללי המשחק בקטגוריית הצבעים האקריליים ולוקחת בעלות על הקטגוריה במטרה להוביל את שוק הצבע. זו רק הסנונית הראשונה ונירלט כחברה המתמחה בצבעים, חרתה על דגלה את ערך החדשנות ותמשיך להשיק מוצרים חדשים ואיכותיים בעלי יתרון מוצרי ביחס לפתרונות הקיימים בשוק. הייחודיות של הפיתוח הנוכחי הוא בכך שהוא מתבסס על פיתוח פתרונות מוחשיים לצרכים אמיתיים שעלו מבעלי המקצוע וכן שהפיתוח מביא חדשנות לתחום הגדול והמשמעותי ביותר בעולם הצבע בישראל. "