כותרות אחרונות
Search

חברת נירלט משיקה לראשונה בישראל: צבע לחידוש שליכט

חברת נירלט מרחיבה את הפתרונות בתחום הציפויים משיקה לראשונה בישראל: צבע לחידוש שליכט

חברת הצבעים נירלט, המובילה את קטגוריית הציפויים החיצוניים בשוק הצבע בישראל, משיקה לראשונה בישראל, מוצר חדש ובלעדי בתחום: צבע לחידוש שליכט.

צבע לחידוש שליכט, פותח במיוחד עבור צרכנים המעוניינים לחדש ולרענן את מראה הבית,  מבלי להסיר את השליכט הישן ומבלי ליישם שליכט חדש, אלא רק באמצעות צביעת השליכט הקיים.

nirlat 2

שליכט צבעוני הינו ציפוי חזק ועמיד לאורך שנים, אך יחד עם זאת, במשך הזמן צבע השליכט עלול להישחק כתוצאה מאבק, לכלוך, שמנים, פיח וכו'. בנוסף, לא מעט צרכנים מביעים רצון לשנות את הגוון הראשוני שנבחר למעטפת הבית, בהתאם למגמות המובילות בעולם העיצוב.

עד היום לא היה פתרון ייעודי למטרה זו והאלטרנטיבות היו:  חידוש שליכט ע"י ציפוי חדש – תהליך יקר הכרוך בעבודה קשה ומלכלכת,  או שימוש בצבע על בסיס  פוליאוריתן – המשנה את הגימור של הקיר לגימור משי (בניגוד לגימור המט האופייני לשליכט). צבע לחידוש שליכט פותח במיוחד עבור צרכנים המעוניינים בחידוש וריענון המראה, בצורה מהירה וזולה.

nirlat 1

צבע לחידוש שליכט אשר מצטרף לסדרת CASA NOVA לחידוש ושימור מבנים, הינו חומר אקרילי בגימור EXTRA מט, המיועד במיוחד לצביעה על גבי שליכט צבעוני, כך שאינו פוגע בטקסטורה שלו ובתכונותיו. הוא עמיד בתנאי חוץ ובפני קרינת UV, מסייע בהפחתת ספיחת אבק, פיח ולכלוך, בעל תו תקן 1945, LOW VOC ותו ירוק ממכון התקנים הישראלי. תהליך היישום הינו פשוט וקל באמצעות רולר.

שיר זכאי סמנכ"ל שיווק ופיתוח עיסקי בחברת נירלט: "כחברה המובילה את קטגוריית הציפויים בשוק הצבע, עלינו להעניק סל פתרונות מלא בקטגוריה, הכולל: הכנת התשתית, שליכט צבעוני  Extraכשכבת הגמר וגם פתרונות לחידוש הציפוי לאורך השנים. שימוש בצבע לחידוש שליכט, פותח במיוחד כך שהוא שומר על הטקסטורה המקורית של השליכט ועל תכונותיו ומותאם לצביעה חיצונית. הוא מייעל את העבודה לאיש המקצוע וחסכוני מול החלופות גם מול הצרכן הפרטי".

המוצר מגיע באריזת : 18 ליטר

יישום באמצעות: רולר

מחיר לצרכן: 319 ₪ לאריזת 18 ליטר (גוונים בהירים).

ניתן להשיג בחנויות הפרטיות וברשתות השיווק המובילות

נירלט' חברת הצבע המתקדמת בישראל, המובילה בחדשנות, איכות ושירות בשוק מוצרי הצבע והאיטום, והיא החברה הגדולה בישראל בתחום צבעי הבנייה וצבעי האבקות. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מגוון רחב של צבעים וציפויים המותאמים לפנים וחוץ הבית, לעץ ולמתכת, מוצרי תשתית לצביעה ומוצרי איטום. המוצרים משווקים לשוק הישראלי ולמדינות רבות ברחבי העולם.