כותרות אחרונות
Search

חברת סודהסטרים הישראלית יוצאת במבצע טרייד אין חסר תקדים ללקוחותיה על ברי המשקאות המתקדמים שלה

טרייד אין תוסס

ברי המשקאות של סודהסטרים במבצע טרייד אין משתלם

חברת סודהסטרים הישראלית, יצרנית ומשווקת המים המוגזים הגדולה בעולם, יוצאת במבצע טרייד אין חסר תקדים ללקוחותיה על ברי המשקאות המתקדמים שלה, לרגל השנה האזרחית החדשה

בר משקאות אוטומטי Power – זוכה* מוצר השנה בקטגורית "ברי המשקאות הביתיים" לשנת 2016. בר המשקאות האוטומטי, בעיצוב נקי ואלגנטי מופעל בלחיצת כפתור עם 3 רמות הגזה (קלה, בינונית, חזקה). הבר מאובזר במנגנון חדשני הנועל את הבקבוק אל תוך המכשיר ללא צורך בהברגה, זמין בצבעי שחור ולבן ומשלב פונקציונליות וחדשנות עיצובית במטבח.

לרגל השנה האזרחית החדשה סודהסטרים מציעה ללקוחותיה להשתדרג לברי המשקאות המתקדמים של החברה, ולהנות ממבצע טרייד אין אטרקטיבי במיוחד:

בר המשקאות הישן שלכם שווה 200 ₪ ברכישת בר משקאות מתקדם מדגם POWER, שלישיית בקבוקי הגזה 1 ליטר. מחיר חבילת הטרייד אין יעמוד על 499 ₪ בלבד (במקום 745 ₪, בתמורה להחזרת מיכל גז אחד של סודהסטרים).

בר המשקאות Source – מגיע עם מערכת הפעלה במגע במשטח העליון, המאפשר למשתמש לבחור את רמת ההגזה המועדפת עליו (קלה, בינונית, כבדה) באמצעות נורות LED. הבר מאופיין במנגנון חדשני הנועל את הבקבוק אל תוך המכשיר ללא צורך בהברגה. הבר, בעיצובו של מעצב העל הבינלאומי איב בהר, זכה בלמעלה מ-200 פרסי עיצוב בינלאומיים וזמין בצבעי לבן, שחור ואדום המשדרגים כל מטבח. 

לרגל השנה האזרחית החדשה, בר המשקאות הישן שלכם שווה 200 ₪ ברכישת בר משקאות מתקדם מדגם SOURCE, שלישיית בקבוקי הגזה 1 ליטר. מחיר חבילת הטרייד אין יעמוד על 299 ש"ח בלבד (במקום 545 ₪, בתמורה להחזרת מיכל גז אחד של סודהסטרים).

בר המשקאות מדגם Source ניתן לשימוש בשבת ובחג לאחר הוצאת הסוללה, ללא כל חשש לחילול שבת או חג.

מעבר ליופי ולנוחות שבברי המשקאות של החברה, מחקרים הראו שמשפחות שיש להם בבית בר משקאות של סודהסטרים, צורכות 3 כוסות יותר של מים מאשר משפחות שלא מחזיקות במכשיר. מדובר גם במכשיר חסכוני מאוד, שכן עלות הכנת ליטר סודה בסודהסטרים עולה 0.80 ₪, מול ליטר סודה של בקבוקי סודה של המתחרים שעלותו הממוצעת היא  2.13 ₪.

בנוסף, בהמשך לקמפיין הוויראלי של החברה להעלאת המודעות הסביבתית לנזקי בקבוקי הפלסטיק בכיכובו של "ההר", ת'ור ביורנסון, חוברת סודהסטרים לחוק השקיות שהוחל בשבוע שעבר ומחלקת במשך כל חודש ינואר ועד גמר המלאי, שקיות אקולוגיות רב פעמיות לכל הרוכשים כל מוצר של חברת סודהסטרים, דרך האתר או במוקד שירות הלקוחות של החברה.

 

להזמנות ניתן לפנות למוקד סודהסטרים במספר: 9880*

או להיכנס לאתר החברה:  http://www.sodastream.co.il

*ע"פ סקר מוצר השנה שנערך ע"י קנטאר מדיה, פברואר  2016