כותרות אחרונות
Search

חברת עוף טוב עולה בקמפיין השקה רחב היקף למותג "דג טוב" .

חברת עוף טוב עולה בקמפיין השקה רחב היקף למותג "דג טוב" .

"עוף טוב" יוצאת בקמפיין השקה רחב היקף למותג "דג טוב" וחושפת את סדרת מנות הדגים החדשות שמציע המותג.

  • היקף הקמפיין נאמד ב-1.5 מיליון שקלים.

  • המסר שמלווה את הקמפיין: דג טוב – מנות שמתאימות לכל אחד, בכל עת.

  • הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן.

 

צילום: עוף טוב

 

חברת עוף טוב עולה בקמפיין השקה רחב היקף למותג "דג טוב" .

 

הקמפיין שיימשך כשבועיים כולל: תשדירי חסויות בטלוויזיה, סרטוני וידיאו בדיגיטל ותשדירי רדיו.

 

הקמפיין מעביר את המסר המרכזי לפיו מוצרי "דג טוב" מפנקים וטובים לכל אחד, בכל עת.

 

סדרת הסרטונים מציגה צילומים מרהיבים ומעוררי תיאבון של המנות הנפלאות אשר ניתן להכין ממוצרי "דג טוב" וכיצד כל אחד יכול להתנות ולהתפנק ממנה איכותית המתאימה לטעמו ולהעדפותיו.

 

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן והיקפו נאמד ב-1.5 מיליון שקל.

 

קרדיטים: מנכ"ל משותף – זיו קורן, סמנכ"ל לקוחות – שירי הייסר בן גור, סמנכ"ל קריאייטיב – איתי גרונר, סמנכ"ל ארט – רועי גוטמן, מנהלת אסטרטגיה – הילה רום, מנהלת קריאייטיב – מיטל שקדי קריא, סופרווייזרית – מעין רום, דיגיטל – יערה גילת, עידית מסס, כפיר טיטלבאום, לנה פלדמן, נעם שוורצבורד, ניהול רשתות חברתיות – תמר מרקוביץ', ניצן כהן, חברת הפקה – ראבל סרטים.

 

קבוצת "עוף טוב", מביאה לשולחן האוכל המשפחתי מגוון רחב של מוצרי עוף, הודו ומוצרי דג איכותיים ומזינים המצטיינים בטעמם הנפלא ומשלבים את הכיף והשמחה בכל ארוחה.

 

הקבוצה, בבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963 ומובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות. 'עוף טוב' מייצרת מוצרי עוף בקטגוריות השניצלים והקציצות המוכנים לאכילה, פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים וקפואים. לאחרונה השיקה הקבוצה מותג חדש: 'דג טוב' –  מוצרי דג מוכנים לאכילה אשר הפכו בתוך זמן קצר לשחקן מוביל בשוק מוצרי הדגים.   באתר החברה : https://www.oftov.co.il/ ניתן לקבל מידע רחב נוסף.