כותרות אחרונות
Search

חברת "פאורסיה" הצרפתית, מובילה עולמית בתעשיית הרכב, מרחיבה את פעילותה בישראל.

 

חברת "פאורסיה" הצרפתית, מובילה עולמית בתעשיית הרכב, מרחיבה את פעילותה בישראל.
החברה השיקה בתל אביב מרכז חדשנות !

המרכז יהווה פלטפורמה טכנולוגית בתחום הסייבר סקיוריטי ויעסוק בפיתוח פתרונות, כמו גם קידום שת"פ עם התעשייה המקומית ואיתור השקעות.

 

 

בתמונה  מימין לשמאל: אורי פחטר, מנכ"ל פאורסיה סקיוריטי טכנולוג'יס, אוליבייה דלואה מנהל אבטחת מידע של פאורסיה,  פטריק קולר, מנכ"ל חברת פאורסיה, אריק דנון, שגריר צרפת בישראל, רנה דיסט, סמנכ"ל מערכות מידע – צילום: אבי בר

 

"Faurecia" (פאורסיה), אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום טכנולוגיות הרכב השיקה מרכז חדשנות בתל אביב המרכז יהווה פלטפורמה טכנולוגית עבור החברה ויאפשר לה להאיץ את אסטרטגיית הסייבר סיקיוריטי שלה.

 

ככל שהרכבים נעשים יותר ויותר מקושרים ומספקים חוויות משתמש חדשות, הצורך לשמור על בטיחות הנוסעים ואבטחת המידע נעשים חיוניים ומשמעותיים יותר. "פאורסיה" תחזק את המומחיות, יכולות ופתרונות סייבר סקיוריטי שלה, באמצעות שיתופי פעולה עם חברות מקומיות, קרנות הון סיכון, אקסלרטורים, חממות טכנולוגיות כמו גם, מוסדות אקדמאים המעניקים גישה לטרנדים חדשים וטכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך. הדבר יאפשר לחברה להציע פתרונות כוללים מקצה לקצה אשר יוטמעו בכלי רכב, תוך אבטחת התוכנה, המערכות הקריטיות, המידע וקישוריות לענן.

 

בנוסף לאבטחת המוצרים, מערכות ופתרונות של החברה, המיועדים להטמעה בכלי רכב, "פאורסיה" פועלת גם באופן גלובלי להגן מפני סיכוני סייבר בכל רשת קווי הייצור והמשרדים של החברה. נכון להיום, 60 מומחים ייעודיים בתחום הסייבר סקיוריטי פועלים, למניעה, גילוי ובקרה של מקרי סייבר סקיוריטי והמרכז החדש בתל אביב יתרום לחיזוק אסטרטגיה כוללת זו.

 

צילום: Faurecia

 

פטריק קולר, מנכ"ל "פאורסיה": "האקו-סיסטם הישראלי מוביל בחדשנות ופיתוח פתרונות סייבר סקיוריטי. הודות לעבודה עם אקו-סיסטם רחב, נוכל להציע טכנולוגיה מובילה וחדשנית לאבטחת המוצרים והמערכות שלנו". 

 

בנוסף להרחבת פריסת הפלטפורמות הטכנולוגיות של פאורסיה בעולם,המרכז החדש בישראל אשר יעסיק מהנדסי תוכנה, מעצבים וארכיטקטי מערכות, יאפשר ל"פאורסיה" לשלב גם יכולות ומיומנויות חדשות באמצעות "pen-testers"("האקרים טובים") שמנוסים בניתוח פגיעויות, במגוון רחב של שפות קוד ופרוטוקולים. יצוין כי במאי האחרון "פאורסיה" ביצעה השקעה בחברת "גארדנוקס", סטארט-אפ המתמחה בפיתוח פתרונות סייבר סקיוריטי לרכב.

 

השקת המרכז בישראל מהווה חלק מהאסטרטגיה המתמשכת של "פאורסיה" לבניית אקו-סיסטם של חדשנות על ידי פלטפורמות טכנולוגיות, כאשר תל אביב הינה המובילה העולמית בתחום הסייבר סקיוריטי. ל"פאורסיה" מרכזי חדשנות טכנולוגית נוספים בסיליקון ואלי, טורונטו ושנזן. 

 

ההשקה בישראל, בהשקעה של מיליוני אירו, הינה בהמשך ישיר  להקמה של חברת בת בישראל – "פאורסיה סקיוריטי טכנולוג'יס" בסוף 2018 ומינוי של אורי פחטר למנכ"ל החברה בישראל. "פאורסיה" פועלת בישראל משנת 2016 באמצעות אורי פחטר שאחראי על ניהול פעילות הסקאוטינג הטכנולוגי וחדשנות של החברה בישראל, קידום ותיאום שיתופי פעולה עם חברות מסורתיות וסטארטאפים מקומיים. 

 

לאורי פחטר ניסיון של 14 שנים בתחום תעשיית הרכב וחדשנות טכנולוגית. הוא שימש כמנהל מחלקת פרויקטים בינ"ל, ערים חכמות ותעשיית הרכב במכון הישראלי לייצוא ושיתוף פעולה בין-לאומי לפני הצטרפותו לפאורסיה. 

 

"פאורסיה סקיוריטי טכנולוג'יס" תפעל בישראל במספר ערוצים – תכנון ארכיטקטורה של הגנות סייבר בהתאם לצרכי ומוצרי "פאורסיה" על כלל חטיבותיה, העמקת והרחבת שיתוף הפעולה עם "גארדנוקס", איתור טכנולוגיות וחדשנות עבור הקבוצות העסקיות של החברה וכן איתור הזדמנויות השקעה. לצורך כך, החברה מגייסת עובדים בישראל בתחומי עיצוב ארכיטקטורה סייבר סקיוריטי, מומחי זיהוי פגיעויות וחדירה למערכת, אבטחת איכות ועוד…

 

צילום: אישי

 

אורי פחטר, מנכ"ל "פאורסיה סקיוריטי טכנולוג'יס": "פעילותה של "פאורסיה" בישראל אשר החלה בסוף 2016, במתווה של איתור טכנולוגיות, חדשנות והזדמנויות השקעה (סקאוטינג) הניבה שיתופי פעולה עם חברות ישראליות המציעות מגוון רחב של טכנולוגיות ופתרונות לתעשיית הרכב. על החברות איתן יש לנו שיתופי פעולה ו/או היו לנו בעבר נמנות ,Vayyar, Continuse Biometrics, Breezometer, Jungo, Williot,SeeVix. פעילות הסקאוטינג בישראל הובילה להשקעה של "פאורסיה" ב"גארדנוקס". לצד הפעילות של "פאורסיה סקיוריטי טכנולוג'יס" בישראל, בתחום הסייבר לרכב, תימשך גם פעילות הסקאוטינג של החברה עבור כל אחת מהקבוצות העסקיות של "פאורסיה" בתחומי ה-Seating, Interiors, Clean Mobility & Clarion Electronics" .   

     

 

אודות "Faurecia" :

חברת "Faurecia" (פאורסיה), שהוקמה בשנת 1997, הינה יצרנית משנה Tier1, אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום טכנולוגיות הרכב. "פאורסיה", מעסיקה 122 אלף עובדים, מנהלת כ- 300 קוויי ייצור, הכוללים 35 מרכזי מחקר ופיתוח, ב- 37 מדינות בכל העולם. לחברה 4 מרכזי חדשנות בסליקון ואלי, טורונטו, שנזן ועכשיו גם בישראל. 

 

החברה הינה מובילה עולמית בארבעת הקבוצות העסקיות שלה: Faurecia Seating Solutions, Faurecia Interior Systems, Faurecia Clean Mobility ,Faurecia Clarion Electronics, והיא מתמקדת בפיתוח טכנולוגיות ל "תא הנהג העתידי" (Cockpit of the Future technology) ול "ניידות בת-קיימא" (Sustainable Mobility). 

 

"פאורסיה" נסחרת בבורסה של פריז – "Euronext" ומהווה מרכיב במדד CAC Next 20. בשנת 2018 מחזור המכירות של החברה עמד על 17.5 מיליארד אירו. רוב יצרניות הרכב הינן לקוחות של החברה ובהן, קבוצת פולקסווגן, פיז'ו-סיטרואן, רנו, פיאט-קרייזלר, פורד, GM, דיימלר, BMW, פיאט/קרייזלר, טויוטה, יונדאי־קיה, מקלארן, בייטון ועוד. למידע נוסף: www.faurecia.com