כותרות אחרונות
Search

חברת פוליבה לייצור חומרי גלם לענף האפייה בישראל, משיקה חנות דגל של המותג 'פוליבה' בראשון לציון

poliva

חברת פוליבה המובילה בייצור חומרי גלם לענף האפייה בישראל, משיקה לראשונה חנות דגל תחת שם המותג 'פוליבה'

החנות מציעה את מגוון המוצרים שהחברה מייצרת לשוק המקצועי במארזים המתאימים  לשוק הפרטי

  אם אתם קונדיטורים, אופים מקצועיים וחובביי אפייה, גם לכם מגיע ליהנות ממגוון המוצרים של המותג "פוליבה" במחירים סיטונאיים, מאיכות המוצרים של "פוליבה" וממחירים מעולים מהיצרן לצרכן.

צילום: רועי שר

דליה פוליבה, מבעלי חברת פוליבה: "תחום האפיה הביתית עשה קפיצת מדרגה בשנים האחרונות ואל ענף זה נוספו אופים ואופות שזהו לא רק התחביב השבועי שלהם, אלא המקצוע בו הם בחרו לעסוק. לאור זאת, אנו בהחלט מאמינים כי החנות של פוליבה תהפוך לאבן שואבת ללקוחות המחפשים את כל חומרי הגלם לאפייה מקצועית תחת קורת גג אחת ובמחירים אטרקטיביים מהיצרן לצרכן"

דליה וארהלה פוליבה מבעלי המותג poliva באירוע פתיחת החנות החדשה – צילום: רותי דותן

 

 'פוליבה' – רחוב סחרוב 14, פינת החומה 2 ראשון לציון

כשר בד"ץ – העדה החרדית

 

חברת פוליבה, החברה הגדולה והוותיקה בישראל לייצור, ייבוא ושיווק חומרי גלם ומוצרים לענף האפייה והמזון, משיקה לראשונה חנות קונספט תחת שם המותג פוליבה. החנות מתפרסת על פני שטח של כ-   240 מ"ר וממוקמת ברחוב סחרוב 14, פינת רחוב החומה 2 בראשון לציון.

קובי ג'יאן מנהל החנות החדשה בראשון לציון – צילום: אבי בר

בשלב הראשון, החנות של פוליבה  מציעה  תחת קורת גג אחת, את מגוון המוצרים שמייצרת  לענף האפייה המקצועי כמו קונדיטוריות, בתי מאפה ומאפיות  –  במארזים ובאריזות המתאימות לשוק הפרטי. במסגרת זו, החנות מציגה מגוון של יותר מ 1500 –  מוצרים, בהם:

ממרחים ומליות (400 גר')

תערובות שונות להכנת עוגות (1/2 ק"ג – 1 ק"ג)

רטבים שונים כמו רוטב סויה, צ'ילי ועוד (330 מ"ל)

סירופ שוקולד וסירופ מייפל – 700 מ"ל

מלח 1/2 ק"ג

שוקולד צ'יפס 250 גר'

ועוד …

צילום: רותי דותן

 

בשלב הבא ייהנו הלקוחות מסדנאות שונות שיתקיימו בחנות, הדרכה על המוצרים, פרזנטציות וכו'. כבר היום לקוחות החנות נהנים משירות אישי, ייעוץ קולינארי והדרכה קצרה על השימוש במוצרים השונים.

 בנוסף, כחנות המציעה את כל חומרי הגלם במקום אחד, ניתן להשיג בה את כל האביזרים והציוד הנלווה לעולם האפייה כמו : כלים, תבניות, סינרים וכל מה שהאופה הביתי צריך כדי להפוך את חוויית האפייה למקצועית, קלה, נוחה ויעילה.

צילום: אבי בר

דליה פוליבה, מבעלי חברת פוליבה – היצרנית המובילה של חומרי גלם לענף האפייה בישראל: "לאחר שקיבלנו מאות פניות מלקוחות פרטיים ששאלו היכן ניתן לרכוש את המוצרים של פוליבה במארזים המתאימים לצריכה ביתית, אנו שמחים להשיק היום את חנות הדגל של פוליבה אשר בהחלט נותנת מענה לכל אותם לקוחות בין אם הם אופים בצורה מקצועית ובין אם זהו התחביב שלהם. החנות מציעה את כל מגוון המוצרים שפוליבה מייצרת  במארזים של החל מ 1/2 ק"ג ובמחירים הוגנים עם יתרון של מהיצרן לצרכן".

צילום: רועי שר

 

דוגמאות למחירי המוצרים:

קמחים ארוזים במשקל  1 ק"ג  החל מ 2.5 ש"ח

קמח קוקוס ארוז במשקל  1 ק"ג  21  ש"ח

מליות 400 גר' החל מ 5 שקלים ועד 15 ש"ח 

שוקולדים (קוביות)  ארוזים במשקל 1 ק"ג החל מ-  27 ש"ח 

צימקאו 500 גר' החל מ-  9 ש"ח

משפרי אפייה 150 גר' החל מ- 27 ש"ח

צילום: רועי שר

 חנות פוליבה : רחוב סחרוב 14, פינת החומה 2 ראשון לציון / טלפון: 03-6587670

 

פוליבה היא החברה הגדולה והוותיקה בישראל לייצור, ייבוא ושיווק חומרי גלם ומוצרים לענף האפייה והמזון. החברה מייצרת למעלה מ-1,000 מוצרים לחברות המובילות בארץ ובעולם. משרדי החברה ממוקמים באזור התעשייה ברמלה, במתחם המשתרע על שטח של כ-34,000 מ"ר הכולל מפעלי הייצור, אולם תצוגה, בתי זיכוך לשמן, מחסנים, מעבדת פיתוח למוצרים חדשים ומערך הפצה הארצי. כמו כן, היחודיות של פוליבה כחברה כשרה (בד"ץ) הופכת אותה לשחקן מוביל גם בתחום הייצוא. פוליבה מייצאת את מוצריה ללקוחות רבים ברחבי העולם כמו ארה"ב, קנדה, אנגליה, צרפת ועוד. פוליבה חרתה על דגלה את נושא התרומה לקהילה ובמסגרת זו רבים מעובדי המפעל הם בעלי מוגבלויות.

צילום: אבי בר

 

צילום: אבי בר