כותרות אחרונות
Search

חברת "פלפוט, משיקה את קולקציית בחזרה לבית הספר עם כוכב הרשת קווין רובין.

"פלפוט" חזרה לבית הספר – צילום: יח"צ

 

 

חברת "פלפוט, משיקה את קולקציית בחזרה לבית הספר עם כוכב הרשת קווין רובין.

חברת "פלפוט" משיקה קו של חזרה לבית הספר עם השחקן, המנחה, אושיית הרשת, היוטיובר קווין רובין. את הקולקציה מעטרת דמותו של קווין רובין משולבת בבנדנה אדומה, שהיא סימן ההיכר שלו. דמותו מופיעה בצילומים וציורים על גבי תיקי בית ספר, קלמרים, יומנים, מחברות, בקבוקים, קופסאות אוכל ואפילו קעקועים זמניים!

 

קווין רובין אמר על הקולקציה של חברת "פלפוט": " אני סופר-מתרגש! יש לי קלמר! תיק חדש! יש לי בקבוק עם הפרצוף שלי! קעקועים! זיכרון הילדות שלי מתקופת בית הספר היה שאמא שלי לוקחת אותי לקנות מוצרים לבית הספר וזאת חוויה שאף פעם לא אשכח אותה. בזמנו אהבתי מאוד  את עולם הגלישה. זה מרגש אותי שהיום ילדים הולכים וקונים מוצרים שלי לבית הספר ויש מוצרים שילוו אותם שנים! שנה, שנתיים, שלוש עם תיק. אני מקווה שזה יסייע להם לעשות דרך טובה ומוצלחת בלימודים!".

 

"פלפוט" חזרה לבית הספר – צילום: יח"צ

 

עינת ברוך סמנכ"לית השיווק של חברת "פלפוט": "אנחנו שמחים ונרגשים לשלב כוחות עם כוכב הרשת המוביל קווין רובין, על גבי מוצרים איכותיים שישמחו  את הילדים כל השנה! הבחירה בקווין היתה טבעית בהיותו כוכב על אצל הילדים ובני הנוער. קווין מביא איתו דינאמיות, יצירתיות והומור שבאו לידי ביטוי בעיצוב הקולקציה."

 

"פלפוט" חזרה לבית הספר – צילום: יח"צ

 

קווין רובין כוכב ילדים ורשת, שיחק בתפקידי אורח בסדרות הנוער "שוברי גלים", "שותפים", בסרט "ירח בבית 12" וכן במספר פרסומות. בהמשך החליט לעזוב את העבודות ולהתמקד בסרטוני רשת ומשם פרץ וכבש את עולם הילדים.

 

"פלפוט" חזרה לבית הספר – צילום: יח"צ

 

רובין זוכה פרסים רבים ביניהם:  2017 – "כוכב הרשת של השנה" (buzzerim), "סרטון האינסטגרם של השנה" (פסטיבל פלייקון), "הרכב הרשת של השנה" עם "חיים בחארטא" (פרוגי) ,"יוטיובר השנה" של שנת 2018, "אינסטגרמר השנה", "ולוגר השנה" של פסטיבל "פלייקון", "הרכב הרשת של השנה" עם "חיים בחארטא" (פרוגי) ב 2019 זכה ב"קליפ כוכבי הרשת של השנה של פרוגי" (שים פס) ובשנת 2020 זכה בפרס "כוכב הרשת של השנה" של "פרוגי", שחקן בסדרת הילדים "זיגי".

 

"פלפוט" חזרה לבית הספר – צילום: יח"צ

 

חברת פלפוט היא החברה המובילה בארץ בפיתוח, ייצור ושיווק מתנות, מזכרות, ומוצרי חזרה לבית הספר. המוצרים בעלי קווי עיצוב חדשניים ומקוריים בשילוב זכיינות למותגים בינלאומיים ומותגים מקומיים. פלפוט הינה חברה משפחתית בבעלות פרטית שנוסדה ב-1934 על ידי טובה ויהודה דורפצאון וכיום, מובילים אותה בני הדור השלישי של המשפחה. החברה  עוסקת בפיתוח מוצרים החל משלב הרעיון ועד ייצור המוצר ושיווקו . מטרת החברה היא לחדש ולרגש ולהגשים חלומות.

 

"פלפוט" חזרה לבית הספר – צילום: יח"צ

 

 לפלפוט קו מוצרים רחב ומגוון בעיצובים מיוחדים, אשר פונים לקשת רחבה של צרכנים מילדים ועד בוגרים. 

בין מוצריה: מוצרי חזרה לבית הספרתיקי גב וקלמרים, מגוון כרטיסי ברכהיומנים ולוחות שנה, מתנות ומוצרי פופ, מוצרים לתיירים המופצים למעל 2,500 נקודות מכירה ברחבי הארץ.
פלפוט היא זכיינית של מותגים מוכרים ואהובים ביניהם מותגי דיסני – מיקי ומיני מאוס, ספיידרמן וכו, LOL מפרץ ההרפתקאות, סמי הכבאי, הלו קיטי, באטמן, סמיילי , קוקו מלון ומגוון קבוצות כדורגל. החברה מייצגת מגוון מעצבים מקומיים ובינלאומיים ומפיצה את תיקי הגב של מותגי הספורט  המובילים כגון Under Armour., Fila ,Puma Levis. החברה בעלת מוניטין רב של שירות, יצירתיות וחדשנות לצד איכות ואמינות ומביאה ללקוחותיה את המוצרים הכי טרנדיים באיכות המרבית.