כותרות אחרונות
Search

חברת "צמח המרמן" הגיעה לרוב הדרוש לקידום פרויקט פינוי בינוי בשכונת מורשה ברמת השרון שבו 276 יח"ד חדשות.

 

 

חברת "צמח המרמן" הגיעה לרוב הדרוש לקידום פרויקט פינוי בינוי בשכונת מורשה ברמת השרון שבו 276 יח"ד חדשות.

החברה החתימה כ-80% מבעלי הדירות במתחם הנביאים בשכונה, ותקים פרויקט מעורב שימושים הכולל 3 מגדלי מגורים, שטחי מסחר, שטחים משותפים לרווחת הדיירים ושטחים לטובת הציבור.

 

חברת "צמח המרמן" מדווחת על הגעה לרוב הדרוש בחוק בקרב בעלי הדירות במתחם הנביאים בשכונת מורשה ברמת השרון, לקידום פרויקט פינוי בינוי מעורב שימושים שתקים במקום. הפרויקט כולל הריסה של 3 בניינים ישנים שבהם 96 דירות ושטח מסחרי סמוך, והקמת 276 יחידות דיור חדשות ב-3 מגדלים. כן ייבנו בפרויקט שטחי מסחר, שטחים משותפים לרווחת הדיירים ושטחים לטובת הציבור.

 

הפרויקט ממוקם במתחם הנביאים ברמת השרון, התחום בין הרחובות הנביאים, המלאכים, שבטי ישראל ואילת. החברה החתימה כ-80% מבעלי הדירות במתחם על הסכמי פינוי בינוי, דבר המאפשר לה להמשיך ולקדם את הפרויקט. חברת צמח המרמן היא היזמית וגם המבצעת של הפרויקט.

 

תכנון הדירות, שבוצע על ידי משרד MY ARCHITECT אדריכלים, הינו תכנון פונקציונלי המאפשר גמישות תכנונית. בין הבניינים בפרויקט יהיו שטחים פתוחים, שבילים מקשרים, וייסללו גם שבילי אופניים שיחברו לשאר חלקי השכונה והעיר. יתבצע גם חיבור וקישור לשטחים הפתוחים והירוקים המקיפים את המתחם. כן תיבנה שדרת עמודים מקורה (קולונדה) מסחרית שתמשיך את הציר המסחרי של רחוב אילת.

 

גילי פייגלין ברנדס, סמנכ"לית התחדשות עירונית בצמח המרמן: "אנו מודים לבעלי הדירות על שנתנו בנו את אמונם לביצוע הפרויקט. הפרויקט ממוקם ברמת שרון בשכונת מורשה שעוברת תנופת התחדשות עירונית משמעותית, וצפויים להתווסף אליה גם תשתיות חדשות, מוסדות חינוך וציבור ושטחים ירוקים/ החברה מתכננת פרוייקט יוקרתי שמשתלב עם התפתחות השכונה הותיקה".

 

את צמח המרמן ייצגו בעסקה עו"ד איתמר פנץ ועו"ד עמית ברנשטיין ממשרד סלומון ליפשיץ ושות'. את בעלי הדירות ייצג עו"ד רן דדוש.

 

שכונת מורשה ממוקמת בצד המזרחי של העיר רמת השרון. השכונה הוקמה בשנות ה-50 של המאה הקודמת, בתחילה הוקמו בה בתים צמודי קרקע ולאחר מכן נבנו בתים בבנייה רוויה. בשנים האחרונות השכונה נהנית מפריחה בזכות פרויקטים של התחדשות עירונית הנבנים ומתוכננים בה, המושכים אליה אוכלוסייה צעירה ממעמד סוציו-אקונומי גבוה. בשכונה צפויים להיבנות אלפי יחידות דיור חדשות, מבני ציבור ושטחים פתוחים, ותשתיות חדשות. קיימים בה פארקים וגינות ציבוריות, גני ילדים ובתי ספר. לשכונה נגישות תחבורתית גבוהה – גישה מהירה ונוחה לכביש 4 ולכביש 5 ולצירי תנועה אחרים.