כותרות אחרונות
Search

חברת "קליל", חברה מובילה בתחום מערכות אלומיניום של חלונות ודלתות, מציגה שיא בחדשנות ופיתוחים טכנולוגיים.

מפעל "קליל" – צילום: יח"צ "קליל"

 

חברת "קליל", חברה מובילה בתחום מערכות אלומיניום של חלונות ודלתות, מציגה שיא בחדשנות ופיתוחים טכנולוגיים.

חברת קליל – חברה מובילה ומתקדמת בישראל בתחום מערכות אלומיניום של חלונות ודלתות  מציגה השנה (2024) שיא בחדשנות, השקות של סגנונות עיצוביים ופיתוחים טכנולוגיים המתאימים לענף הבנייה הפרטית ופרויקטים מסחריים ומגורים של רבי קומות. מערכות קליל תוצרת ישראלית, הן מערכות החלון היחידות שנבדקו כמכלול שלם במצבי קיצון, להבטחת מוצר שישרת אתכם לאורך שנים רבות.

כחלק מתפיסת האחריות והשירות של החברה מציעה קליל אחריות מורחבת ל-7 שנים על המערכות והתקנה על ידי מתקינים מורשים ומוסמכים.

 

חברת "קליל" המובילה את ענף מערכות אלומיניום לחלונות ודלתות, מציגה בשנת 2024 שיא של חדשנות, טכנולוגיה מתקדמת ומנעד עיצובי רחב של פתרונות המתאימים לכל דרישת פרויקט, מעורבות בפרויקטים רחבי היקף בענף הבניה, סטנדרט אחריות הגבוה ביותר בענף , חומרי גלם איכותיים ומעורבות בקהילה.

 

מפעל "קליל" – צילום: יח"צ "קליל"

 

"קליל" הינה החברה הגדולה בישראל מזה 70 שנה ומזוהה עם ערכים של חדשנות, שירות ואמינות. מאז 2016 קליל זוכה ברציפות כ"מותג על" בישראל על ידי ארגון ה-Superbrands העולמי – "מותג על" במדדי המותגים של גלובס בשנים האחרונות.

 

יו"ר "קליל" צורי דבוש יחד עם לימור הראל מנהלת קשרי אדריכלים – צילום: אבי בר

 

מערכות "קליל" עומדות בדרישות תקן מחמירות של ייצור ואיכות סביבה. סטנדרט האיכות הגבוה שלנו מעניק למאות אלפי המשפחות שבחרו בנו שקט נפשי וביטחון שקיבלו מערכות חלון שפותחו, ויוצרו "כחול לבן" ונבדקו למצבי קיצון  בסטנדרט הגבוה ביותר המבטיח מוצר אמין המתפקד כראוי לאורך שנים בכל הפרמטרים החשובים – איטום ובידוד גבוהים, נוחות ובטיחות הפעלה, ושמירה על הנראות והצבע.

 

כחלק מתפיסת האחריות והשירות של החברה מציעה קליל אחריות מורחבת ל-7 שנים על המערכות והתקנה על ידי מתקינים מורשים ומוסמכים.

 

 

קליל בלגי ארט – צילום: יח"צ "קליל"

 

 

ב "קליל" גאים להיות בחזית החדשנות הטכנולוגית בתעשיית מערכות החלונות. החברה משקיעה משאבים רבים במחקר ופיתוח על מנת ליצור מוצרים מתקדמים ועדכניים המתאימים לצרכים המשתנים של הלקוחות. מערכות החלונות מתוכננות כך שהן משלבות טכנולוגיות מתקדמות, חומרים איכותיים וידידותיים לסביבה, ועיצוב עכשווי המבטיחים איכות בלתי מתפשרת ועמידות לאורך זמן. בחודשים האחרונים הציגה החברה לשוק את "בלגי ארט" הדור המתקדם של הסגנון הבלגי האהוב, תוך עדכון מראה הפרופיל לנראות עכשווית ושיפור יכולות טכניות. סגנון הדגל של קליל "באוהאוס" הינו שילוב של בשורה עיצובית וטכנית המתקדמת ביותר שמוצעת כיום לבונים הפרטיים.  בשנה החולפת השיקה החברה את המערכת החדשה בסדרה – באוהאוס 2600 המתאימה למפתחים ענקיים, בהפעלת "הרם- הזז" הבטיחותית והנוחה לתפעול. סגנון זה אומץ בהתלהבות ע"י הקהילה המקצועית ומיושם בפרויקטים רבים. מערכת  FINE 7400 המינימליסטית הושקה השנה כדי להציע דלתות הזזה לפתחים גדולים (ויטרינה)  במראה  מינימליסטי אלגנטי עם 99% זכוכית מהרצפה ועד התקרה ומקסימום שקיפות.

 

 

קליל FINE – צילום: מיכאל שבדרון

 

 

 מגוון הפיתוחים החדשניים ומוצרים ייחודיים של "קליל" נותנים מענה לא רק בשוק הבנייה הפרטית, אלא גם בפרויקטים אדריכליים והנדסיים של מגדלים ובנייני מסחר.

 

עבור מגדל עזריאלי טאון ת"א – פיתחה מחלקת הפיתוח וההנדסה של "קליל", קירות מסך שמתאימים לצרכים הנדסיים מורכבים של מגדל בן 51 קומות – עומסי רוח, אקוסטיקה ובידוד תרמי. המגדל שעוצב ע"י משרד האדריכלים של משה צור,  מחופה קירות מסך מזוגגים בזכוכית בגובה מלוא הקומה, כך שמעניקות למבנה נראות הומוגנית וחלקה. יחד עם פרופילים ורטיקלים שיוצרים עניין אדריכלי וחזית מעניינת במיוחד.

 

קליל באוהאוס -_צילום: עוזי פורת

 

בימים אלו יחל להיבנות פרויקט רחב היקף של 2 בניינים בתחום "פינוי- בינוי"– ברובע איילון בבת ים במסגרתו ישולבו מערכות קירות מסך של חלונות ודלתות (יזם הפרויקט, מצלאווי, יצרן האלומיניום – קוסטיקה) -מגדל אייקון.

 

לקליל 3 אולמות תצוגה: קליל האוס – ראשל"צ – מתחם גיגיס, קליל האוס נתניה – מתחם סוהו, וקליל האוס ק. אתא – רדיזיין. באולמות התצוגה ניתן לראות את דגמי 2024-2025 וסגנונות עיצוביים נוספים ולפגוש מומחי מערכות מקצועיים לפגישת ייעוץ אישית לצורך התאמה  מדויקת לכל לפרויקט, ולכל צורך. מדי שנה היועצים של קליל פוגשים   אלפי בונים, משפצים ובעלי מקצועי ומציעים איפיון מקצועי וליווי מלא לאורך כל חיי הפרויקט ללא התחייבות או עלות.

 

אולם תצוגה קליל האוס ראשון לציון – צילום: שי גיל

 

 

"קליל סיסטם" המערכות של קליל מעוצבות, מפותחות, מיוצרות ומורכבות מעשרות פרופילים, אביזרי איטום, הנעה, ופרזול המשפיעים באופן ישיר על תפקוד מערכת החלון. כלל מרכיבי המערכת נבדקות למצבי קיצון בתהליך הפיתוח והייצור וגם לאחר ההתקנה ומעניקים אחריות ושירות למשך 7 שנים. איכות הרכיבים ושיטת הפיתוח של קליל סיסטם, מאפשרים ליהנות לאורך שנים משקט נפשי ומאיכות חיים גבוהה בבית ומערכות הפועלות באופן תקין, בטיחותי ונוח לאורך שנים.

 

צורי דבוש, יו"ר ובעלים קליל – צילום: אבי בר

 

צורי דבוש, יו"ר ובעלים קליל: "למרות התקופה המאתגרת במדינה ובענף הבנייה, אנו בקליל ממשיכים להשקיע בפיתוח מוצרים חדשים על מנת להוביל חדשנות וקידמה בענף הבנייה שצפוי להיכנס בשנים הבאות לתהליך מואץ של פיתוח. אנו משקיעים במותג קליל, אשר מהווה עוגן של אמינות ואחריות עבור עשרות אלפי משפחות שכבר בחרו בקליל, וכן במתן שירות מצטיין ללקוחותינו. בימים אלו, אני ומשפחת קליל חשים כי ליבנו עם המשפחות השכולות, אני תקווה שחיילנו וחטופינו ישובו במהרה ובשלום הביתה".

 

ניר אילני, מנכ"ל קליל:  "אני גאה להצטרף כמנכ"ל לחברת קליל ולהוביל אותה קדימה לקראת הזדמנויות חדשות, עם מותג מוביל, מוערך ואהוב על ידי כלל הלקוחות הפרטיים והמקצועיים. מאחורי מגוון המערכות המתקדם והמעוצב עומדים אנשי מקצוע- עובדים ומנהלים שהופכים אותה לחברה המתקדמת ביותר בתחומה".

 

 

קליל פארק הפרפרים – צילום: אבי בר

 

פארק אגם הפרפרים חברת קליל  הקימה בשיתוף החברה להגנת הטבע, אגודת חובבי הפרפרים ועיריית כרמיאל את פארק ״אגם הפרפרים״. בשטח הצמוד למפעל בכרמיאל על שטח של כ-15 דונם.

 

מדובר  בפארק הפרפרים הטבעי והאקולוגי הראשון מסוגו בעולם. הפארק מציע חווית ביקור בסביבה טבעית עם צמחיה המותאמת לצרכי המזון והרבייה של הפרפרים, מקומות מסתור ותצפית.

 

קליל פארק אגם הפרפרים – צילום: יח"צ

 

מטרת הפארק לשמש שמורה טבעית ומוקד משיכה לפרפרי האזור כחלק מהמאמץ לצמצם את היכחדותם של אוכלוסיית הפרפרים בשל נזקים סביבתיים. כל זאת כחלק מביקור מקיף בקליל בו ניתן להתרשם מתעשייה מתקדמת, לצד חשיבה סביבתית.

 

הפארק כולל ביוטופים טבעיים כולל כ- 180 סוגי שיחים וצמחים רב-שנתיים וחד-שנתיים, רחבות של פרחי בר וצמחי תבלין, המותאמים למשיכת הפרפרים באזור.

 

קליל פארק אגם הפרפרים – צילום: אילן גרין סויסה

 

עד חודש מרץ 24 הגיעו באופן טבעי לפארק 50 זני פרפרים שונים מתוך 62 זני פרפרים הקיימים באזור. בנוסף, נמצא בו מין חדש למדע, אשר קיבל את שמו "כתמית קליל" בזכות מיקום איתורו.  הזן האחרון שהגיע לפארק כַּחְלִיל הציקס  | Chilades pandava נצפה ב2.11.23.

 

 

צילומים: אילן גרין סויסה

 

בעוד הפרפרים הולכים ונעלמים מעולמנו בגלל מצוקה סביבתית מעשה ידי האדם – הנובעים מזיהום אוויר ומים שימוש בחומרי הדברה בחקלאות ובבית שהורגים גם את הפרפרים. פארק הפרפרים ישמש מקלט למיני הפרפרים – בפארק הם יוכלו לחיות ולהתרבות ולאזן במקצת את תהליך היעלמותם מסביבת חיינו. 

 

הפארק נפתח לציבור בשנת 2021 הגעה לסיור ללא תשלום בתאום מראש בטלפון 8555*.