כותרות אחרונות
Search

חברת "קלרינס" חוברת ל"דאסו סיסטמס" כדי להביא את שני המפעלים שלה בצרפת לרמות חדשות של יעילות.

צילום: יח"צ

 

חברת "קלרינס" חוברת  ל"דאסו סיסטמס" כדי להביא את שני המפעלים שלה בצרפת לרמות חדשות של יעילות.

  • שיפור הקיבולת, האיכות והעקיבות הם יעדים אסטרטגיים של החברה לטובת ביצועים תפעוליים וצמיחה תחרותית.

 

  • קבוצת "קלרינס" תטמיע את הפתרונות של "דאסו סיסטמס" כדי לבצע טרנספורמציה דיגיטלית של תהליכי הייצור של מוצרי הקוסמטיקה שלה, הנמכרים ב-150 מדינות.

 

  • "קלרינס" תטמיע את פתרון החוייה לתעשיה "Perfect Production" של "דאסו סיסטמס" באמצעותו תוכל ליעל את הייצור ולסנכרן תהליכים במפעל החדש שלה בטרויה, צרפת ובמפעל הקיים שלה, ליד פריז.

 

חברת "דאסו סיסטמס" הודיעה, כי "Clarins Group", קבוצת הקוסמטיקה הבינ"ל בבעלות משפחתית בחרה בפתרונות של "דאסו סיסטמס" כדי לחולל שינוי באופרציית הייצור שלה במסגרת מהלך להגביר משמעותית את נפח היצור בפורטפוליו טיפוח העור המייק-אפ, הספא ומוצרי ה-wellness.

 

"קלרינס" תטמיע את  פתרון החוויה לתעשיה של "דאסו סיסטמס"  “Perfect Production”על פלטפורמת 3DEXPERIENCE. הפתרון יאפשר ל"קלרינס" להשתמש באפליקציות DELMIA Apriso כדי לייעל ולשפר את תהליכי הייצור במפעל שלה, שנמצא ליד פריז, ובמפעל החדש והמתקדם שנבנה בתו תקן אקולוגי גבוה (HQE) בעיר טרואה בצרפת וצפוי להיות פעיל בסוף 2024. "דאסו סיסטמס" מספקת ל"קלרינס" פתרון גמיש, אחוד ורב עוצמה לניהול מפעל ייצור לאופטימיזציה של משאבים, להטמעת שיטות עבודה מוכחות ולהרמוניזציה של תהליכים מתכנון ועד ביצוע, תוך התחשבות ביכולות הספציפיות של כל מפעל.

 

אמר דניס מרטין,  Business Support Transformation Officer, "קלרינס": "קבוצת קלרינס בונה מפעל שני בצרפת, כחלק מאסטרטגיית הפיתוח הגלובלית שלה. מדובר במפעל מתקדם גם מבחינת קיימות וגם מבחינת מצוינות תפעולית. המפעל נבנה כחלק מתכנית עבודה שאפתנית ומקיפה לאימוץ תפיסת תעשיה 4.0. כדי לתמוך בתכנית חיפשנו פתרון ייצור גלובלי, שאיתו נוכל לייעל ולנהל את הייצור, הלוגיסטיקה והתחזוקה, וגם להסתנכרן עם המחסנים. הפתרונות של "דאסו סיסטמס", עם הידע הנרחב שלה בסקטור שלנו, מספקים לנו את היכולות להצליח באסטרטגיה שלנו".

 

צילום: יח"צ

 

קלרינס תטמיע את "Perfect Production"  כדי להבטיח צמיחה רווחית של פעילותה תוך הבטחת איכות המוצר שלה. כמעט 400 משתמשים יעבדו עם הפתרון להגברת הקיבולת, האיכות והעקיבות (Traceability) על ידי מעבר לסביבת עבודה דיגיטלית לחלוטין ועל ידי השגת נראות בזמן אמת של הפעולות כדי לעקוב אחר הביצועים ולשפר באופן מתמיד.

 

בנואה דושין, סגן נשיא מוצרי צריכה ארוזים ותעשיית הקמעונאות ב"דאסו סיסטמס":"הבחירה של קלרינס להטמיע את הפתרונות של דאסו סיסטמס לטובת טרנספומציה דיגיטלית של תהליכי הייצור שלה תאפשר לה לחבר את 70 שנות המומחיות שלה במוצרי פרימיום בתחום טיפוח העור והקוסמטיקה עם הפתרונות המוכחים שלנו, המשלבים המלצות יישום (Best Practices) מהתעשייה. קלרינס תוכל לשפר את הפרודוקטיביות ולהרחיב את פעילותה בצורה רווחית מבלי להתפשר על איכות המוצרים שהפכו אותה למותג מוכר, מוערך, חדשני ואחראי".