כותרות אחרונות
Search

חברת "רימילק" – חלוצת ייצור החלב שאינו מהחי ממחשבת את מערכות הכספים, הלוגיסטיקה והמכירות…

צילום: pexels-pixabay 

 

חברת "רימילק" משלימה פרויקט "NetSuite ERP" לניהול תהליכים.

חלוצת ייצור החלב שאינו מהחי ממחשבת את מערכות הכספים, הלוגיסטיקה והמכירות בפרויקט שהובילה NetCloud מקבוצת Yael

חברת Remilk (פארק המדע, נס ציונה) הישראלית, חלוצה עולמית בייצור חלב שאינו מן החי, ממחשבת את המערכות הארגוניות שלה ומטמיעה את מערכת NetSuite ERP בפרויקט שהובילה NetCloud מקבוצת Yael. הפרויקט כלל את מיחשובן של המערכות האחראיות לתהליכי מכירה, ייצור, איכות, לוגיסטיקה ופיננסיים ליצירת תהליכי עבודה מובנים, מסד נתונים אחיד ו"אמת" ארגונית אחת לשם בניית תשתית לצמיחה עתידית.

 

יפית מאיר מ- NetCloud, מנהלת הפרויקט: "בסטארט אפ חלוצי וחכם כמו Remilk, שפוטנציאל הצמיחה שלו הוא עצום, חשיבות קריטית למיחשוב תהליכים כמו זה שביצענו באמצעות NetSuite ERP שנחשבת למערכת ה-ERP המובילה היום בענן וביכולת שלה לנהל את משאבי הארגון" "החזון איתו הגיעו צוותי Remilk לפרויקט, כלל צפי של צמיחה פנומנאלית, כיאה לחברה שהביאה לעולם בשורה של "מזון חדש" כמו זו, המשלבת טכנולוגיה כל כך מתקדמת במזון ובחיי היומיום העתידיים שלנו. דברים שעד לא מזמן נראו דמיוניים אבל הופכים למציאות".

 

המערכת שהוטמעה ב"רימילק" כוללת חבילת פתרונות בענן המשלבת ניהול פיננסי מאוחד של כלל הערוצים והתהליכים בחברה – ניהול לקוחות, לוגיסטיקה ומלאי, איכות הייצור, הפיננסים, הרכש, משאבי האנוש ועוד. שלבי הפרויקט כללו אפיון תהליכים תפעוליים ופיננסיים ויצירת תשתית שתאפשר גדילה וצמיחה גלובלית ומכירות בהיקפים גדולים מאד.

 

קובי אלטמן, CFO ב "רימילק": "רימילק, שמביאה בשורה של ממש לעולם המזון, נזקקה לתשתית ממוחשבת ברמה גבוהה שתאפשר את הצמיחה העתידית אותה אנחנו צופים.  הפרויקט שהשלמנו עם צוותי NetCloud שעבדו לצדנו, יאפשר לנו את ההגשמה הזו של חזון התפתחות והתרחבות שיתרום לתעשיה הישראלית להיות מובילה עולמית בחדשנות טכנולוגית שימושית המשפיעה על חיי כל אחד מאיתנו, כמו גם על כדור הארץ כולו". 

 

מייסדי "רימילק": מימין: אביב וולף מנכ"ל, ד"ר אורי כוכבי, מנהל טכנולוגיות – צילום: אייל טואג

 

אודות קבוצת "Yael":

Yael היא קבוצת IT מהמובילות בישראל, המספקת פתרונות טכנולוגים מתקדמים במענה לאתגרים עסקיים עכשויים. הקבוצה, הפעילה בישראל משנת 1963 ומונה למעלה מ- 2000 עובדות ועובדים, מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ועוסקת ביישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם, ביניהם: תשתיות ואינטגרציה, מערכות ERP ו-CRM, פתרונות פיננסיים, דאטה ואנליטיקה, ענן, דיגיטל, ניהול תוכן ומסמכים ואבטחת מידע. זאת, לצד הענקת שירותי מיקור חוץ וייעוץ.

 

קבוצת "Yael" עובדת בשותפות מתמשכת עם מיטב הספקים כגון: Salesforce ,IBM ,Microsoft ,Oracle ,Google ,TIBCO ,Dell ועוד, ומספקת פתרונות IT מתקדמים לגופים בכל תחומי המשק: בנקים, חברות ביטוח, קופות החולים, גופים ציבוריים, גופים ביטחוניים, משרדי ממשלה, חברות פרמצבטיקה, טכנולוגיה, מוצרי צריכה ועוד. לאתר הקבוצה: www.yaelgroup.com.

 

אודות רימילק

חברת "רימילק" הינה מובילה עולמית בייצור מוצרי חלב ללא שימוש בבעלי חיים. החברה נוסדה כחלק מאידיאולוגיה משותפת של הובלת שינוי בתעשיית החלב כך שתספק מוצרי חלב טעימים, מזינים ואיכותיים לאוכלוסיית העולם הגדלה, תוך מזעור הפגיעה במשאבי הטבע וללא צורך  בבעלי חיים. רימילק מייצרת חלבוני חלב הזהים בהרכבם לחלבוני חלב המיוצרים על-ידי פרות תוך שימוש בתהליך תסיסה ייחודי ומוגן פטנט. החלבונים משמשים כבסיס ליצירת מגוון מוצרי חלב הזהים בטעמם ומרקמם למוצרי חלב שמקורם מן החי, השומרים על ערכיהם התזונתיים של מוצרים החלב אך ללא לקטוז, כולסטרול, הורמונים ואנטיביוטיקה. תהליך זה מגביר באופן דרמטי את יעילות הייצור ולראשונה בהיסטוריה מבטל את הצורך בשימוש בפרות בייצור חלב בקנה מידה תעשייתי, מבלי להתפשר על טעם, פונקציונאליות או ערכים תזונתיים.