חברת תדיראן חוזרת לזירה הגלובאלית, השיקה את העתיד של מיזוג האוויר בתערוכת MCE 2018 במילאנו, איטליה
בתערוכה, תדיראן זכתה בכבוד גדול כשמוצר של החברה Invisible VRF Box, אשר פותח על ידי מהנדסי תדיראן במפעל החברה בעפולה במיוחד לשוק האירופאי, זכה בפרס מיוחד – "אות החדשנות והיעילות" והיה למוצר היחיד מסוגו שזכה בפרס זה
כחלק מהחזרה לפעילות הבינלאומית ביצעה תדיראן תהליך של מיתוג מחדש באמצעות משרד פרסום אנגלי והיא השיקה בתערוכה שפה תקשורתית בינלאומית חדשה תחת הסלוגן "The future of air"
משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן אמר בתערוכה: "אוויר זה חיים. החזון שלי הוא להמציא מחדש את המזגן, לא רק שיקרר ויחמם את האוויר, אלא גם ייתן לנו את האוויר הכי טוב שיש. לקחנו את כל הידע, הניסיון והטכנולוגיה שלנו בשוק הישראלי על מנת לצאת לעולם ולהביא בשורה של חדשנות, עיצוב ואיכות יוצאות דופן. התגובות של המבקרים במתחם התערוכה במילאנו חיממו לנו את הלב ומוכיחות שאנו בדרך הנכונה."
חברת תדיראן השתתפה בשבוע שעבר בתערוכת Mostra Convegno Expocomfort 2018 במילאנו, במסגרתה משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בחברה השיק מחדש את הפעילות הבינלאומית של תדיראן והציג את חזון החברה להתפתחות ברחבי העולם והפיכת תדיראן לחברה גלובלית.
בתערוכה, תדיראן זכתה בכבוד גדול כשהמוצר המהפכני של החברה Invisible VRF Box, אשר פותח על ידי מהנדסי תדיראן במפעל החברה בעפולה במיוחד לשוק האירופאי, זכה בפרס מיוחד וקיבל את "אות החדשנות והיעילות" ("Percorso Efficienze & Innovazione") והיה למוצר היחיד מסוגו שזכה בפרס מכובד זה מטעם ועדת מומחים מהמכון הטכנולוגי של מילאנו (Politecnico di Milano).
ה-Invisible VRF Box של תדיראן קיבל את האות המכובד בשל הפתרון היצירתי המאפשר להתקין את יחידת המעבה של המזגן באופן נסתר בתוך המבנה עצמו במינימום הפרעה לסביבה ובמקסימום חיסכון ונוחות למשתמשים, מה שמאפשר להכניס מערכות מיזוג אוויר למבנים היסטוריים תוך שמירה על המראה האדריכלי שלהם ועמידה בתקנות רעש מחמירות.
תדיראן, חברת המיזוג הישראלית היחידה שהשתתפה בתערוכה, הקימה מתחם מרשים בביתן מספר 13 לצד חברות מובילות מרחבי העולם, כגון: פנסוניק, LG, סמסונג, מיצובישי, Daikin, היטאצ'י, פוג'יטסו ועוד.
תערוכת MCE 2018, הינה התערוכה הגדולה בעולם בנושאי חימום, קירור, מיזוג אוויר, אנרגיה, מים ובית חכם המתקיימת זאת הפעם ה-41 בעיר מילאנו שבאיטליה. בתערוכה, המתקיימת במרכז הירידים במילאנו (fieramilano), מציגות כ-2,000 חברות מ-45 מדינות ברחבי העולם והיא מושכת אליה כ-150 אלף מבקרים מ-141 מדינות.
תדיראן הציגה בתערוכה את מגוון החידושים פרי פיתוח וייצור כחול לבן מהמפעל של החברה בעפולה, המעסיק מאות עובדים. חלק מהמוצרים שתדיראן הציגה בתערוכה מציעים טכנולוגיות מתקדמות ופורצות דרך ברמה הבינלאומית.
כחלק מהחזרה לפעילות הבינלאומית ביצעה תדיראן תהליך של מיתוג מחדש באמצעות משרד פרסום אנגלי והיא השיקה בתערוכה שפה תקשורתית בינלאומית חדשה תחת הסלוגן "The future of air".
תדיראן הינה החברה המובילה בישראל במיזוג אוויר למעלה מ-60 שנה, אשר נסחרת בבורסה בתל אביב החל משנת 1991. החברה מתגאה בפעילות פיתוח וייצור מתקדמת ופורצת דרך במפעל שלה בעפולה והיא מעסיקה כ-350 עובדים בכל הקבוצה. החברה בעלת מותגים ישראלים ותיקים: "תדיראן", "אמקור" ו"קריסטל".