כותרות אחרונות
Search

חברת "תיגבור" מחבקת את המתנדבים בקהילות התומכות בירושלים.

מפגש הוקרה למתנדבים בקהילות התומכות בירושלים  – צלם: טל שובל

 

מחבקים את המתנדבים !

חברת תיגבור מחבקת את המתנדבים בקהילות התומכות בירושלים.

 

חברת תיגבור ערכה בסוף השבוע האחרון מפגש הוקרה למתנדבים ולמתנדבות בקהילות התומכות בירושלים, בקפה הגן הבוטני בירושלים. במסגרת המפגש המרגש בו השתתפו כעשרים מתנדבים ומתנדבות, הודו הרכזות החברתיות/ צוות הקהילות למתנדבים על העשייה המבורכת והענקת התמיכה במהלך השנה לחברי הקהילות התומכות. במסגרת המפגש חלקו המתנדבים סיפורים וחוויות ממהלך פעילות ההתנדבות, סיפרו על האופן בו המפגשים עוזרים לקשישים אשר נמצאים רוב הזמן לבדם וממתינים ליום שבו המתנדב מגיע עוזר בקניות בשוק, בטיול בשכונה, בהקראת ספר ועוד. למרות גילם הצעיר של המתנדבים, חלקם סטודנטים, סיפרו המתנדבים שפעילות ההתנדבות מחממת להם את הלב וכי הם שמחים על העשייה ורוצים להמשיך שנה נוספת. במהלך האירוע חולקו תעודות הוקרה למתנדבים על עשייתם והוקראו קטעים נבחרים בנושא נתינה והתנדבות.

 

דוד אפשטיין חבר קהילה והמתנדב אמיתי בן חמו ירושלים – צלם: טל שובל

 

תמר ור מנהלת הקהילות התומכות מחברת תיגבור סיפרה: "אני נרגשת לראות כי מידי שנה מספר המתנדבים עולה ואלו שהחלו בהתנדבות ממשיכים ואף מצרפים ומביאים איתם חברים. אני מאמינה כי התנדבות עוזרת לשינוי חברתי בשגרה היומיומית שלנו ובשורה התחתונה עוזרת לנו כחברה להיות טובים יותר".

 

אמיתי בן חמו וחברת הקהילה שירי לוי – צלם: טל שובל

 

הקהילות התומכות לקשישים בירושלים, ממוקמות בשכונות רבות ברחבי העיר . מדובר בקהילות ותיקות וייחודיות  המונות יחד למעלה מ-2,000 קשישים. לרוב אלו קשישים ירושלמיים שורשיים שחייהם ששזורים בהיסטוריה של העיר מזה דורות רבים ומתמודדים כיום עם שגרת הזיקנה והבדידות.

 

מפגש הוקרה למתנדבים בקהילות התומכות בירושלים  צלם: טל שובל

 

הקהילות התומכות של חברת תיגבור הם פרי שיתוף פעולה של מספר גורמים: אש"ל-ג'וינט ישראל, משרד הרווחה, המחלקות לשירותים חברתיים ברשויות השונות והעמותות למען הזקן ברחבי הארץ. הקהילה תורמת לשיפור איכות חייו של הזקן, ליצירת תחומי תעסוקה ועניין, פיתוח הגשמה עצמית ויצירת רשת של קשרים חברתיים. כל זאת כדי לאפשר לזקן להישאר בביתו בתחושת ביטחון מקסימלית , שמירה על עצמאות אופטימלית וידיעה כי אינו לבד.  שירותי הקהילה מקלים גם על משפחתו וילדיו של הקשיש ומאפשרים להם ביטחון ושקט נפשי.

 

קבוצת תיגבור הינה חברה ארצית, ציבורית ובינלאומית המתמחה בשירותי סיעוד, כוח אדם, גיוס, השמה, שרותי שמירה ואבטחה, ושירותי מיקור חוץ. החברה מפעילה 40 סניפים ברחבי הארץ, הפועלים בארבעה אשכולות: צפון, מרכז, ירושלים ודרום.