כותרות אחרונות
Search

חברת Arrow נבחרה כמפיצת השנה לשנת 2016 על ידי חברת ריברבד

 

חברת Arrow, החברה הגדולה ביותר להפצת פתרונות תוכנה ומחשוב, זכתה בפרס חברת ההפצה הבינלאומית של השנה על ידי חברת ריברבד (Riverbed) מובילה בתחום ייעול תשתיות.

הפרס ניתן לה על הצטיינות ותוצאות עסקיות גבוהות. חברת ריברבד מתמחה בייעול תשתיות ומבצעת האצה והגברה של ביצועי יישומים בין סניפים מרוחקים של חברות, מרכזי נתונים פרטיים ועובדים ניידים – לעיתים בשיפור של פי 100 במהירות ועל כן מסייעים לארגונים לאחד תשתיות IT, לשפר תהליכי גיבוי והעתקה, להגביר יעילות עובדים ולסייע בשיתוף פעולה ביניהם.

אילן יהושע מנכ"ל Arrow ECS ישראל: "חברתArrow  נרגשת לקבל את הפרס מחברת ריברבד, המסייעת למעל 8000 לקוחותיה ברחבי העולם לחבר בין סניפיהם המרוחקים, באמצעות פתרונות אופטימיזציית WAN של החברה. בישראל  פתרון ריברבד מיושם אצל לקוחות ישראליים באמצעות אינטגרטורים מהמובילים בשוק הישראלי  בליווי של  ECS Arrow ישראל". ​

arrow 1

חברת Arrow ECS ישראל מפיצה בארץ את החברות המובילות בעולם בתחום האחסון, וירטואליזציה, תקשורת ואבטחת מידע. בין החברות אותן מפיצה Arrow ניתן למנות את EMC, Gigamon, VMware, Juniper, McAfee, Radware, RSA, Riverbed, Simplivity, Veeam, Dell Wyse, Pineapp, Websense, Citrix. החברה, שהינה בבעלות מלאה של Arrow Electronics Inc., הינה חברת הפצה בעלת ערך מוסף (VAD) הגדולה בישראל ומהווה גם מרכז הדרכה מאושר של החברות VMware  ו-Juniper. חברת האם, Arrow Electronics Inc. היא חברת ההפצה הגדולה בעולם בתחום הרכיבים ומוצרי המחשוב. החברה נסחרת בבורסה האמריקנית (NYSE:ARW).