כותרות אחרונות
Search

חברת "ASUS" מציגה במסגרת תערוכת CES 2020 בלאס ווגאס, פתרונות עבודה ברשת מסדרת "ZenWiFi" עם יכולת "Mesh WiFi"

 

 

חברת  "ASUS" מציגה במסגרת תערוכת CES 2020  בלאס ווגאס, פתרונות עבודה ברשת מסדרת "ZenWiFi" עם יכולת "Mesh WiFi" 

מערך מכשירי "ZenWiFi" החדש מונע אזורים ללא קליטת WiFi ומשפר את מהירויות האינטרנט באמצעות "AiMesh", טכנולוגיית ה-"Mesh" לרשתות WiFi כולל תמיכה מובנית בעוזרת הקולית "Amazon Alexa".

  • "ZenWiFi AX" מספק ביצועים ייחודים השיגו ביצועים מרביים וכיסוי מרבי באמצעות רשת Mesh סטנדרטית של WiFi 6
  • "ZenWiFi AC" משדרג את הרשת שלכם באמצעות "AiMesh" הגדירו בקלות אות WiFi חזק ויציב בכל חלק של הבית, באמצעות הערכה המעוצבת "ZenWiFi AC"
  • "ZenWiFi Voice" משלב בין היכולות של "Amazon Alexa" ו-"AiMesh" חוו ביצועי רשת עם ממשק קולי קל לשימוש.

 

צילום:

 

חברת ASUS הציגה היום במסגרת כנס CES 2020 את נתבי ה-Mesh החדשים ZenWiFi AX (XT8) ו-ZenWiFi AC (CT8) וכן הכריזה על  ZenWiFi Voice שהוכרז לאחרונה, המשלב את היכולות של Amazon Alexa ואת טכנולוגיית ASUS AiMesh. נתבי ZenWiFi AX ו-ZenWiFi AC החדשים מגיעים בשתי אפשרויות צבע: לבן ושחור גרפיט.

 

כל משתמש העובד או מתגורר במרחב גדול עם אזורים ללא קליטת WiFi , זקוק לרשת Mesh בחייו. בטופולוגית Mesh, התקני רשת אלחוטיים תואמים משתפים פעולה כדי להעביר מידע למקומות הנחוצים. כל אחד ממוצרי ZenWiFi החדשים משתמש בטכנולוגיית ASUS AiMesh בלעדית כדי לספק את ביצועי הרשת הטובים ביותר לצד ממשק קל לשימוש. הם גם מגיעים עם תכונות חדשות ומלהיבות, לרבות היכולת להשתמש בנוחות בשמות נפרדים לרשתות ה-WiFi של כל רצועת תדרים, בעת השימוש בכל מכשיר ZenWiFi, וכן ממשק אינטואיטיבי בהפעלה קולית עם Amazon Alexa ב-ZenWiFi Voice.

 

ZenWiFi AX (XT8) מספק ביצועי AiMesh שאין כמוהם:

מערכת ZenWiFi AX כוללת שני נתבי WiFi 6 בתצורת Mesh, כדי לספק ביצועים מרביים וכיסוי של עד 510 מ"ר. היא משיגה תפוקה חסרת תקדים עם תמיכת WiFi 6 הן ללקוחות והן לתקשורת בין צמתים – עד 6,600 Mbps ברצועה אחת של 2.4 GHz ובשתי רצועות של 5 GHz. המהירות המצטברת מהירה פי 2.2 מזו של נתב בעל שלוש רצועות תדרים התואם ל-WiFi 5. מערכת ZenWiFi AX שואבת השראה אסתטית ממערך המחשבים הניידים המובחרים שלנו, ZenBook, ולכן היא מעוצבת באופן מעודן ונאה.

 

שני צמתי ZenWiFi AX מעבירים נתונים ב-Backhaul ייעודי של WiFi 6 בתצורת 4×4 במהירויות של עד 4,804 Mbps, בזמן שלקוחות מחוברים נהנים מגישה לקצבי העברה שעשויים לעבור את הרף של Gigabit. העובדה שהמכשירים כוללים את כל התכונות של WiFi 6, לרבות MU-MIMO ו-OFDMA, מבטיחה שכל אחד מהמכשירים התואמים ל-WiFi 6 ברשת ינצל את רוחס הפס המשופר, הודות להשהיית תקשורת נמוכה יותר, אפילו בסביבות רשת גדושות, כמו בדירות, במעונות סטודנטים ובשכונות עירוניות צפופות. אריזת נתבי ZenWiFi AX גם מחילה הגדרות קיימות מהנתב הראשון על הנתב השני באופן אוטומטי, כדי שמשתמשים יוכלו להגדיר את פתרון ה-Mesh שלהם בקלות ובמהירות.

 

עיצוב אנטנה מיוחד, פריסה פנימית מבודדת וטכנולוגיית ה-Beamforming של AiRadar 2.0 מבטיחות ש-ZenWiFi AX יספק גם כיסוי רחב וגם אותות חזקים לכל מכשיר מחובר. כל צומת ZenWiFi AX כולל יציאות Ethernet של 2.5 Gigabit המציעות קישוריות מהירה במיוחד ל-WAN, וצומת ZenWiFi השני יכול להשתמש בחיבור WAN או LAN באמצעות מתג אוטומטי.

 

מערכת ZenWiFi AX כוללת גם חבילה של תכונות אבטחה שנועדה להתגוננות מהאיומים השכיחים ברשת אינטרנט רחבת היקף. שירות AiProtection Pro, המופעל על ידי Trend Micro וניתן בחינם, מתעדכן כל הזמן כדי שיוכל לסנן קטגוריות תוכן מוגבלות. לוח מחוונים של פעילות מציג למשתמשים את התכנים המוצגים, וכלי לקביעת לוח זמנים מסייע למשתמשים להגביל גישה לאינטרנט בשעות מסוימות – תכונה אידאלית לבקרת הורים.

 

 

ZenWiFi AC (CT8) משדרג את הרשת שלכם באמצעות AiMesh:

 

כל צומת במערכת ZenWiFi AC מצויד ביחידת CPU של ארבע ליבות כדי שיוכל לטפל בעומסי תנועה כבדים, מה שמבטיח אות WiFi חזק ויציב בכל חלק של הבית. בחלק האחורי של כל נתב, יש יציאת Gigabit Ethernet WAN אחת, שלוש יציאות Gigabit Ethernet LAN ויציאת USB 3.1 אחת מדור 1 למחשבים, מדפסות, התקני אחסון ברשת וכוננים קשיחים או כונני הבזק בחיבור USB לחיבור ישיר, כדי שמשתמשים יוכלו ליהנות מרכזת רשת מקומית בלי קשר בבתים קטנים כגדולים.

 

הגדרת רשת אלחוטית יכולה להיות טרחה רבה, אך ניתן לפרוס ולנהל את ZenWiFi AC בקלות. שלטו ברשת ממשק האינטרנט המעודכן של ASUS, או הורידו את אפליקציית ASUS Router במכשיר iOS או במכשיר Android. כלים אלה מאפשרים למשתמשים לפרוס פעם אחת את כל הצמתים ברשת ZenWiFi שלהם באמצעות תהליך התקנה מהיר וקל המורכב משלושה שלבים, במקום לעבור תהליך התקנה בכל אחד מהצמתים. משמשים יכולים גם להפעיל בדיקת אבחון, לנטר את התנועה ולמטב רשתות הישר מטלפון או מדפדפן.

 

כמו ב-ZenWiFi AX, כל מכשיר המחובר למערכת ZenWiFi AC מוגן באמצעות שירות AiProtection Pro, המופעל על ידי מינוי בחינם לכל החיים למסד הנתונים של Trend Micro לחתימות אבטחה. עדכונים תדירים מבטיחים שמערכת מניעת הפריצות, חוסם האתרים הזדוניים ומזהה המכשירים הנגועים יישארו מעודכנים. בנוסף לכל האינטליגנציה המובנית של הערכה, הורים יכולים להגדיר שעות חסימה כדי להגביל את זמן המסך של ילדים.

 

יש סיכוי טוב שציוד ישן של ASUS יעבוד כצומת ברשת כשמשתמשים ישדרגו את תצורת הרשת שלהם למערכות ZenWiFi AX ו-AC, מכיוון שרשימת הנתבים, הגשרים והרפיטרים של ASUS המצוידים בטכנולוגיית AiMesh היא ארוכה ומרשימה.

 

 

ZenWiFi Voice משלב בין היכולות של Amazon Alexa ו-AiMesh:

ZenWiFi Voice החדש שנחשף משלב בין תמיכה מובנית בעוזרת הקולית Amazon Alexa, המאפשרת פונקציונליות ללא ידיים, לבין נתב Mesh אלחוטי רב-תכליתי ונאה שיכול לשרת כחלק אינטגרלי מבית חכם. הוא מציע ממשק משתמש אינטואיטיבי ומוכר המבוסס על בקרי עוצמת קול רגישים למגע במשטחו העליון ופס תאורת LED של שלושה צבעים המקיף את אמצע גופו ומציין מתי הוא מאזין למשתמשים ומעבד פקודות קוליות. מכיוון ש-ZenWiFi Voice תומך בטכנולוגיית AiMesh, בעליו של מכשיר ZenWiFi Voice יכולים להשתמש בו כנתב עצמאי, כחלק מרשת Mesh גדולה עם מכשירי AiMesh אחרים, או כדי לחזק את האות של נתב אלחוטי אחר מכל מותג במצב רפיטר.

 

כנתב עצמאי, נתב ZenWiFi Voice dual-band AC1300 מספק חיבור חלק למכשירים אלחוטיים, וכן גישה ל-Amazon Alexa. ZenWiFi Voice תומך במהירויות של WiFi 5 המגיעות ל-1300Mbps במצטבר, והוא מציע תמיכה ללקוחות תואמי MIMO של משתמשים מרובים, מה שמאפשר לו לספק אותות ייעודיים לכל מכשיר מחובר ולהשיג יציבות טובה יותר והשהיה נמוכה יותר.

 

ZenWiFi Voice משמש גם כמרכז לשירותי הזרמת המוסיקה האהובים על המשתמש. מיקרופון של שדה רחוק יכול לזהות פקודות קוליות אפילו בזמן השמעת מוסיקה, ורמקול טווח מלא הפונה כלפי מטה מפיק מוסיקה באמינות ועומק מספקים. ZenWiFi Voice תומך בשירותים פופולריים רבים של הזרמת מוסיקה ושמע, והוא יכול להשמיע רשימות השמעה של מוסיקה שיצר המשתמש – פשוט צריך לבקש ממנו להשמיע אותן בפקודה קולית. הוסיפו מערכות רמקולים קיימות המחוברות לחשמל לבית החכם שלכם – חברו אותם ליציאת הסטריאו של ZenWiFi Voice בגודל 3.5 מ"מ, כדי ליהנות מהזרמת מוזיקה בכל מכשיר בעל קלט AUX.

 

ZenWiFi Voice מראה את הפוטנציאל האמיתי שלו כשהוא חלק מרשת Mesh גדולה. כשמשלבים אותו עם מכשירי AiMesh אחרים, הוא יכול להרחיב את האות האלחוטי לכל פינה בבית רב-קומות. בנוסף, כל בית שבו משתמשים מציבים מכשיר ZenWiFi Voice ייהנה מיכולותיה של Alexa. השתמשו ב-ZenWiFi Voice כדי להאריך את האות של הנתב הנוכחי על ידי מיקום המכשיר בחלק של הבית הזקוק לחיזוק הרשת. משם, ZenWiFi Voice יכול להשתמש ברצועות של 5GHz ו-2.4GHz כדי להגביר את האות של כל נתב אלחוטי בחלקים של הבית שיש בהם חיבור איטי או הפכפך. בנדידה ברחבי הבית, המכשירים האלחוטיים של המשתמש יעברו אוטומטית בין ZenWiFi Voice והנתב, בהתאם לאות החזק יותר.

 

אודות חברת ASUS

ASUS היא חברה בינלאומית המייצרת לוחות אם, מחשבים ניידים, צגים, כרטיסי גרפיקה ונתבים ברמת איכות גבוהה. מטרתנו היא להיות הגורם היוקרתי והמוביל בעולם הטכנולוגיה. עם כוח עבודה של יותר מ-5 אלפי מומחים באגפי המו"פ, ASUS מקדמת את תעשיית המחשבים באמצעות פיתוחים וחידושים מהפכניים שנועדו ליצור חיים חכמים וקלים יותר בעבור כולנו. ברוח המשפט – "המרדף אחר הלא-ייאמן" –זכתה חברת ASUS ביותר מ-11 פרסים יוקרתיים משנת 2018 ודורגה כאחת מאלפיים החברות החשובות בעולם על ידי כתב-העת Forbes. עוד היא הוכרה כאחד מ-100 הגורמים המובילים בעולם הטכנולוגיה על ידי חברת Thomson Reuters וכאחת החברות המוערכות ביותר על ידי כתב-העת Fortune.