כותרות אחרונות
Search

חברת BBK המייבאת ומשווקת בישראל מוצרי תינוקות וילדים משיקה לקראת הפסח מגוון מתנות לתינוקות וילדים

חברת BBK המייבאת ומשווקת בישראל מוצרי תינוקות וילדים של   המותגים המובילים בעולם משיקה לקראת הפסח מגוון מתנות לתינוקות וילדים

חברת BBK, המתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מוצרי תינוקות וילדים והיבואנית הבלעדית של מכלול מותגים מובילים בעולם בתחום התינוקות, משיקה לקראת הפסח, מגוון מתנות ובהן משחקים וצעצועי התפתחות  חדשים המתאימים לתינוקות וילדים עד גיל שנתיים.

 

מתנה שהיא בובת 'תמנון מוסיקאלי' מבית המותג LAMAZE (לאמאז')

מתאים לכל הגילאים (0-24 חודשים )

חגיגה מוסיקלית: 8 הרגליים של בובת התמנון יוצרים תווים שונים כשלוחצים עליהם, כל תו הוא צבע אחר. התמנון עשוי מבד קטיפה רך ונעים למגע.  בריח וניל מעורר לתינוק ותורם לחידוד האבחנה השמיעתית של הפעוט. בובת התמנון כוללת חוברת שירים – כך שההורה והתינוק יכולים לנגן יחד את השיר ע"י לחיצה על הרגליים ע"פ רצף הצבעים המצורף בחוברת השירים. ניגודי צבעים מרהיבים ותבניות גראפיות מרתקות מגרים את חוש הראייה של התינוק. בדים במגוון מרקמים למשחק וחקירה דרך היד והפה מחזקים את חוש המישוש והכישורים המוטוריים.

מחיר צרכן : 179.90 שקלים להשיג בכל הרשתות המתמחות למוצרי תינוקות וילדים ובאתר החברה www.bbk.co.il

bbk 16

********************************

מתנה שהיא טרמפולינה 'פסטיבל' רוטטת מבית המותג Bright Stars (ברייטסארס)

טרמפולינה המתאימה לתינוקות מגיל 0 ועד למשקל 9 ק"ג. מושב הטרמפולינה רחב ומרווח לנוחות התינוק והוא מעוצב בצבעוניות חדשה ומרהיבה של חיות ספארי חברתיות, ריפוד המושב ניתן להסרה לשטיפה במכונת כביסה, לפי הוראות היצרן. לטרמפולינה רטט להרגעת התינוק וכן מוט לתליית 2 משחקים אטרקטיביים, הנמכרים עם המוצר. המוט ניתן להסרה ביד אחד ומאפשר גישה קלה ונוחה אל התינוק.

רצועות בטיחות עם 3 נקודות עיגון.

המחיר: 199.90 שקלים . להשיג בכל הרשתות המתמחות למוצרי תינוקות וילדים ובאתר החברה www.bbk.co.il

bbk 15

**********************************

מתנה שהיא מיני נדנדה 'ספארי חיוכים' מבית המותג Bright Stars (ברייטסארטס)

הנדנדה מתאימה לשימוש מגיל לידה (משקל של החל מ 3 ק"ג) ועד 9 ק"ג ומציעה מושב רחב ונוח לתינוק, המאוייר במגוון חיות ספארי צבעוניות וחברתיות. ריפוד המושב קל לניקוי (על פי הוראות היצרן). לנדנדה 6 מהירויות נדנוד בטכנולוגיה חדשה הנקראת TRUE SPEED – המאפשרת לשמור על אותה מהירות נדנוד, שנקבעה מראש, ללא קשר למשקל הילד. הנדנדה מתכווננת לשני מצבי ישיבה, מתקפלת בקלות ובקומפקטיות למשטח צר, ובכך מאפשרת אחסון קל וניידות נוחה. מנגנון הנעה בטכנולוגיה חדשה ושקטה במיוחד הנקראת: Whisperquiet.

רצועות בטיחות עם 5 נקודות עיגון לבטיחות מושלמית

המחיר: 299 שקלים. להשיג בכל הרשתות המתמחות למוצרי תינוקות וילדים ובאתר החברה www.bbk.co.il

**********************************

מתנה שהיא הליכון ספארי 'כייף בג'ונגל' מבית המותג Bright Stars (ברייטסארס)

ההליכון מתאים לילדים המסוגלים לשבת בכוחות עצמם (מגיל 6 חודשים לערך ועד למשקל 12 ק"ג) ומציע מרכז פעילות אלקטרוני עם אורות, צלילים ובקרה על עוצמת הקול, הניתן לשליפה ומתאים לניידות בעת טיול. מרכז הפעילות כולל 3 צעצועים משעשעים למשחק והנאה. מתכוונן ל 3 מצבי הגבהה, משענת גב גבוהה המאפשרת תמיכה נוספת לתינוק. ריפוד המושב ניתן להסרה קלה וניקוי. מתקפל קיפול מלא , למשטח אחיד ולכן נוח לאחסון.

מחיר 399 שקלים. להשיג בכל הרשתות המתמחות למוצרי תינוקות וילדים ובאתר החברה www.bbk.co.il

bbk 14

****************************

ג'אמפר (מחודש) מבית SASSY:

מיועד לגיל 4 חודשים ועד למשקל 11.3 ק"ג. הג'אמפר בעיצוב יחודי ובצבעים מרהיבים, מתחבר בקלות למרבית משקופי הדלתות + נעילה מכאנית ייחודית המאפשרת תלייה איתנה של הג'אמפר לבטיחות מקסימאלית. התינוק ייהנה לקפץ ולנתר בעודו יושב במושב הג'אמפר.

הג'אמפר מאפשר לתינוק ליישם, בדרך של משחק והנאה, פעילויות מוטוריות חשובות ביותר , כגון: מתיחת שרירי הרגליים וחיזוק פלג גופו התחתון וכן מכין אותו לקראת פעילויות עתידיות כמו הליכה, ריצה, ריקוד ומשחק. הג'אמפר כולל 6 צעצועי התפתחות חדשים ויחודיים המגרים את התינוק להושיט ידו ולשחק בהם. הצעצועים מסייעים לפתח את חושיו הבסיסיים של התינוק: ראייה, שמיעה ומישוש, דרך פיתוח הכישורים המוטוריים העדינים והגסים ועד לחיזוק התפתחות הקוגנטיבית, הרגשית והחברתית. מושב הג'אמפר ניתן לשליפה ושטיפה בקלות.

מחיר: 279.90 שקלים. להשיג בכל הרשתות המתמחות למוצרי תינוקות וילדים ובאתר החברה www.bbk.co.il

*****************************

כדור רוטט קופץ ומנגן מבית המותג  oball (לגילאי 6 חודשים+)

כדור רוטט קופץ ומנגן, מעורר את כל חושיו של תינוקך, מתגלגל ומתנדנד על הריצפה לכיוון אחר בכל פעם ומנגן צלילים עליזים, מעודד זחילה וגורם לתינוק לעקוב אחריו. מגוון צבעים וצורות בצבעים עזים לחקירה ומישוש, הכדור רוטט כאשר התינוק ינסה לתפוס אותו ולאחוז קרוב אליו.

מחיר צרכן :99  שקלים. להשיג בכל הרשתות המתמחות למוצרי תינוקות וילדים ובאתר החברה www.bbk.co.il

שמיכת אוניברסיטה 'צב' מבית המותג בייבי איינשטיין

משטח פעילות מאויר, צבעוני, מהודר ומאובזר, המציע שלל בובות בד מרהיבות, צבעוניות, מעוצבות בדמויות של חיות ידידותיות המוכרות מהקלטות של 'בייבי איינשטיין' וניתנות לתלייה ומשחק במנח שכיבה על הבטן או הגב. המשחק מעודד כישורים מוטוריים, מוזיקליים והיכרות עם חיות. ניתן לשטיפה במכונת כביסה על פי הוראות היצרן

מחיר 399 שקלים. להשיג בכל הרשתות המתמחות למוצרי תינוקות וילדים ובאתר החברה www.bbk.co.il