כותרות אחרונות
Search

חברת "Dyson" מספקת הצצה לאב טיפוס של רובוטים המבצעים מטלות בית ומגייסת מהנדסי רובוטיקה.

דייסון רובוטיקס – צילום: דייסון

 

חברת "Dyson" מספקת הצצה לאב טיפוס של רובוטים המבצעים מטלות בית ומגייסת מהנדסי רובוטיקה.

Dyson מציגה סרטון במסגרת הכנס הבינלאומי האקדמי המוביל בנושא רובוטיקה ואוטומציה בפילדלפיה הסרטון מציג את מאחורי הקלעים של מעבדות החברה בו רואים ידים רובוטיות אוחזות  בחפצים,  הסרטון מאותת שחברת הטכנולוגיה מתקדמת לתחום רובוטיקה חדש.

 

ג'ייק דייסון, המהנדס הראשי של "Dyson" חושף כי החברה בונה את מרכז מחקר הרובוטיקה הגדול ביותר בבריטניה באתר שדה התעופה Hullavington Airfield ומגייסת מהנדסי רובוטיקה.

 

תחום הרובוטיקה נמצא במוקד תוכנית ההשקעות של "Dyson" לחמש שנים הקרובות בהשקעה של 2.75 מיליארד ליש"ט לפיתוח טכנולוגיות ומתקנים חדשים. יותר מ-2,000 עובדים הצטרפו השנה ל"Dyson" ברחבי העולם, מתוכם 50% מהנדסים, מדענים ואנשי פיתוח.

 

דייסון רובוטיקס – צילום: דייסון

 

במסגרת כנס בינלאומי לרובוטיקה ואוטומציה (ICRA) המתקיים בפילדלפיה, "Dyson"  חשפה את פעילותה בתחום הרובוטים הביתיים.

 

"Dyson" הציגה את השאיפות העתידיות שלה בתחום הרובוטיקה וסימנה כי היא מאיצה את הפיתוח של מכשיר אוטונומי המסוגל לבצע מספר משימות ביתיות. החברה הציגה סרטון, המציג זרועות רובוטיות בעודן תופסות פריטים שונים, אינדיקציה לכך שהחברה מפתחת רובוטים ביתיים בתחומים נוספים מעבר לניקיון רצפות.

 

עבודת הפיתוח הסודית מתבצעת בשדה תעופה צבאי לשעבר שהוסב למעבדת פיתוח בשם הולבינגטון, הנמצא בוילטשייר שבאנגליה, ומנוהלת על ידי המהנדס הראשי של "Dyson", ג'ייק דייסון. בחצי השנה האחרונה, חלקים משדה התעופה עברו שיפוץ מאסיבי על מנת שיוכלו לקלוט  250 מדעני רובוטיקה. זהו חלק מתוכנית השקעה על סך 2.75 מיליארד ליש"ט של "Dyson", אשר מטרתה היא המשך הפיתוח של טכנולוגיות חדשות, מוצרים ומתקנים. 600 מיליון ליש"ט יושקעו כבר השנה בפרויקט הרובוטיקה.

 

דייסון רובוטיקס – צילום: דייסון

 

"Dyson" נמצאת כיום בתהליך גיוס מאסיבי, 2,000 איש כבר הצטרפו לחברה השנה ומחצית מתוכם הם מהנדסים, מתכנתים ומדענים. Dyson שמה לה למטרה לבסס ולהוביל את התחום והחליטה לשים דגש על השאיפות שלה בעולם הרובוטיקה ולכן החברה מגייסת השנה 250 מהנדסי רובוטיקה מדיסציפלינות שונות ומתכננת לגייס 700 נוספים בחמש שנים הקרובות. תכנית העל של החברה היא להפוך את הולבינגטון למרכז הרובוטיקה הגדול והמתקדם ביותר בבריטניה ולהכניס את הטכנולוגיה החדשנית לביתנו עד סוף העשור. עובדים חדשים יעבדו במרכזי הפיתוח בוילטשייר, לונדון וסינגפור.

 

דייסון רובוטיקס – צילום: דייסון

 

ג'ק דייסון, המהנדס הראשי של Dyson, מציין: "הנהלת "Dyson" העסיקה את מומחי הרובוטיקה הראשונים שלה כבר לפני שני עשורים וכבר השנה אנחנו מעוניינים ב-250 מומחים נוספים שיצטרפו אלינו. מדובר בהשקעה מאסיבית בתחום הטכנולוגיה הרובוטית, שתוביל למחקר מעמיק בכל המחלקות של Dyson, לרבות הנדסת מכונות, מערכות ראייה, למידת מכונה ,  ואחסון אנרגיה. אנחנו צריכים את הטובים ביותר בעולם שיצטרפו לשורותינו."

 

לתמונות ולמידע נוסף:

 www.dyson.co.uk/newsroom/overview/news/may-22/Robotics