כותרות אחרונות
Search

חברת "Ecover" מציגה נוזל כלים אקולוגי לניקוי והברקה בריח אלוורה ולימון.!

חברת "Ecover" מציגה נוזל כלים אקולוגי לניקוי והברקה בריח אלוורה ולימון.!

חברת "Ecover", רותמת את עוצמת הטבע לניקיון אמיתי ובטוח ומציגה נוזל כלים אקולוגי לניקוי והברקה בריח אלוורה ולימון.!

 

חג הפסח מתקרב ואיתו המסורת של ניקיונות הבית. רוב חומרי הניקוי הנמכרים בשוק והנמצאים בכמעט כל בית בישראל מכילים כלור (אקונומיקה) וחומרים כימיים נוספים. חומרים אלה, שרובנו חושבים שהם התשובה לניקיון אמיתי, רעילים לאדם ולסביבה.  הימצאות בבית לאחר שימוש בחומרים אלה מגביר את הסיכון לתופעות אלרגיות, גירויי עור ונזקים בריאותיים מצטברים.

 

חברת אקובר מציגה: נוזל כלים אקולוגי לניקוי והברקה. הנוזל הינו פרי מחקר ופיתוח מתקדמים, מבוסס על רכיבים ממקור צמחי ומינרלי ונקי מפטרו-כימיקלים (תוצרים מתעשיית הנפט). הנוזל אינו פוגע בסביבה ובמקורות מים, ומכיוון שהוא מרוכז, מאפשר ניקיון יעיל וחסכוני. נוזל הכלים מכיל לימון ואלוורה לניחוח רענן, נבדק דרמטולוגית ונמצא כמתאים לעור רגיש. הבקבוק, שניתן למחזור, עשוי מקנה סוכר ומפלסטיק ממוחזר. כמו כן, הנוזל מיוצר במפעל האקולוגי הראשון בעולם המופעל על ידי אנרגית רוח ואנרגיה סולרית. החברה פעילה למען איכות הסביבה ואינה עורכת ניסויים בבעלי חיים.

 

נוזל הכלים של אקובר הוא אחד מתוך סדרת חומרי ניקוי אקולוגיים המהווים פתרון יעיל לסילוק לכלוך מבלי להחליף אותו בכימיקלים, העלולים להיות "מלכלכים" ואגרסיביים יותר מהלכלוך עצמו. ניקיון תוך שמירה על הסביבה, על הבית ועלינו.

 

צילום: הדס ניצן

 

מחיר: 15.9 ₪ (לליטר): לקראת החג כל סדרת מוצרי אקובר במבצעים אטרקטיביים (25% הנחה על כל המוצרים או 50% הנחה על המוצר השני).

ניתן להשיג: בבתי הטבע וברשתות השיווק.

 

מוצרי הניקיון של ECOVER, הוקמה ב-1979 והביאה לשוק תפיסה חדשנית בייצור מוצרי ניקיון אקולוגיים שהינם פרי מחקר ופיתוח מתקדמים ומבוססים על צמחים ומינרלים טבעיים ולא על תוצרי נפט, חומצות ומחמצנים אגרסיביים כדוגמת כלור – אקונומיקה, שעליהם מבוססים מרבית המוצרים הרגילים – כימיקלים שמרביתם זרים לחי ולצומח שבטבע. המפעל האקולוגי, שהוא הראשון מסוגו בעולם, משמש עד היום כדוגמה והשראה. המוצרים של אקובר מנקים ביעילות ומסלקים את הלכלוך הנראה מבלי להחליף אותו ב"לכלוך" בלתי נראה ומבלי להזיק לסביבה. מוצרי אקובר מציעים חלופה אקולוגית לכל אחד ואחד ממוצרי הניקיון: לבית, לכלים ולכביסה.