כותרות אחרונות
Search

חברת "Epson" מדווחת על מכירות שיא של קו מדפסות הזרקת הדיו שלה בטכנולוגיית "EcoTank" !

Epson מדווחת על מכירות שיא של קו מדפסות הזרקת הדיו שלה בטכנולוגיית EcoTank !

מכירות קו מדפסות EcoTank של Epson המצוידות במכלי דיו גדולים וחסכוניים עברו את רף ה-40 מיליון יחיד.

החברה מחזיקה כיום בנתח השוק הגדול ביותר בקטגוריה. עד סוף השנה תמכור Epson עוד 10.2 מיליון מדפסות הזרקת דיו מדגמי EcoTank. לרגל החגיגה יימכרו דגמי  L3150/L3151 הפופולריים בישראל (עם דיו להדפסת 8,100 דפים בשחור ו- 6,500 דפים בצבע) במחיר של 719 ש"ח במקום 949 ש״ח.

 

Epson מדווחת על מכירות שיא של קו מדפסות הזרקת הדיו שלה בטכנולוגיית EcoTank, שהביאו למהפיכה צרכנית ששינתה את עולם ההדפסה הביתית משרדית עם החלפת מחסניות הדיו היקרות במכלי דיו ענקיים המספקים חיסכון עצום בעלויות ההדפסה ונוחות שימוש תודות למרווחי מילוי גדולים משמעותית מול מדפסות המשתמשות במחסניות דיו.

 

יח״צ Epson

 

Epson, מובילה עולמית בתחומי ההדמיה וההדפסה, השיקה את קו מדפסות מכלי הדיו (EcoTank) בסוף 2010. תוך 8 שנים מכירות המדפסות התפרסו על 150 מדינות ואזורים. העובדה שהביסוס הראשוני היה במדינות מתפתחות ורק אחר כך עברו המכירות למדינות המפותחות יותר, הביא לקפיצה משמעותית בכלל גודלו של שוק מדפסות הזרקת הדיו והחברה למעשה מחזיקה מאז ועד היום בנתח השוק הגדול ביותר בקטגוריה של מדפסות בעלות מכלי דיו (ע״פ דו״ח IDC – Quarterly Hardcopy Peripherals Tracker 2019Q1).

 

כיום, קו מוצרי Ecotank מונה יותר מ- 20 דגמים המציעים פתרונות הדפסה למגוון רחב של לקוחות ואפילו פתרונות ללקוחות שמדפיסים בגודל A3,  בין אם מדובר בלקוחות ביתיים, משרדיים או חובבי צילום שמחפשים פתרון חסכוני ואיכותי להדפסת תמונות.

 

בנוסף לחיסכון, מדפסות EcoTank עם קישוריות WiFi מאפשרות הדפסה ישירות ממכשירי טלפון ניידים בין אם המדפסת בחדר הסמוך או בצד השני של העולם. יש  תמיכה גם בשירותי ענן, Box ,Dropbox, Evernote, Google Drive ו- Microsoft OneDrive.

 

יח״צ Epson

 

במהלך 2019 תגביר Epson את קצב המעבר לתחום מדפסות הזרקת דיו בעלות מכלי דיו תוך הדגמת היתרונות: עלות נמוכה לכל דף מודפס והשמירה על איכות הסביבה. החברה אף התחייבה לזרז את קצב ההחלפה של מדפסות הלייזר בחיזוק של קו מדפסות הזרקת דיו המשרדיות המהירות והעמידות במיוחד, שמאפשרות להדפיס בלא לחשוב על עלות ההדפסה. עד סוף השנה מתכננת החברה למכור עוד 10.2 מיליון מדפסות EcoTank עם מערכת מכלי דיו – עלייה של 13 אחוז לעומת שנה שעברה.

 

לרגל ההגעה למכירה של 40 מיליון מדפסות EcoTank יוצאת Epson ישראל במבצע ׳חגיגי׳ על דגמי  L3150/L3151 הפופולאריים שנמכרים ברשתות אופיס דיפו ובאג. מדפסות אלה מגיעות כבר ברכישה עם דיו להדפסת 8,100 דפים בשחור ו- 6,500 דפים בצבע והן ימכרו במחיר מבצע של 719 ש"ח במקום 949 ש״ח.

 

 

המדפסות במבצע, כמו כל קו EcoTank מגיעות עם אחריות ל-3 שנים (שנה + שנתיים הרחבה לאחר רישום). בנוסף,  במדפסות EcoTank יש את מערכת מילוי הדיו החדשנית של Epson שמונעת מהדיו להישפך בעת המילוי, או מהלקוחות למלא דיו במיכל הלא נכון.

 

על אפסון ישראל

אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. אתר הבית: www.epson.co.il.