כותרות אחרונות
Search

חברת Fisha משיקה מוצר חדש המאפשר תחושת קניה רב ערוצית ומתמודד עם האתגר הגדול בתחום הסחר המקוון – שילוב בין און ליין לאוף ליין

חדש – מוצר שפותר את הבעיות בעולם המסחר האלקטרוני

חברת Fisha המפתחת מוצרי Ecommerce משיקה החודש מוצר חדש המאפשר תחושת קניה רב ערוצית ומתמודד עם אחד האתגרים הגדולים בתחום הסחר המקוון: שילוב בין און ליין לאוף ליין.

לקראת ועידת ישראל החמישית למסחר אלקטרוני GO eCommerce 2017, שתתקיים ב-26 ליולי, במלון אינטרקונטיננטל בת"א חברת Fisha  משיקה מוצר חדש.

 חברת fisha משיקה מוצר חדש שפותר את הבעיות בעולם המסחר האלקטרוני: B2B / B2C Omnichannel Ecommerce.

  • ייחודיותו של המוצר הוא ביכולתו להעניק ללקוח תחושת קנייה רב ערוצית ומשלבת את מכלול פעילויות המותג ב-onlineוב-offline .

  • המוצר מציע סל פתרונות למסחר האלקטרוני כגון: איסוף עצמי מהחנות, שליחה לחנות, ניהול מלאי מתקדם המשלב גם פתרון מותאם גם ל-B2B.

 

חברת Fisha המפתחת מוצרי Ecommerce, פיתחה אלגוריתם הלומד בכל רגע נתון את פעילות הלקוח, את התבונות העסקיות של המותג, וכך מציע סל מתקדם של מוצרים ומבצעים ומתאים את פני האתר לגולש. כל זאת מגדיל באופן ישיר את היקף המכירות Online וב-Offline והתחייבות נאמנות הלקוח למותג.

 

האלגוריתם החדש מאפשר ללקוח ללמוד את הלוגיקה העסקית של המותג ולקדם תהליכי פרסונליזציה מלאה עבור מכלול הערוצים יחד. כמו כן, הוא מציע פתרון 360 לחיבור חנויות Online ו- Offlineלאפליקציית Mobile מתקדמת עבור iOS ו- Android, תוך התממשקות מלאה למערכות ארגוניותERP ו- CRM, פתרון PIM מתקדם לניהול מוצרים ויצירת Product Configurator.

 

עוד מציעה החברה, בין שלל פתרונותיה, גם פתרון עמדת מכירה Point of Sale שמתממשקת לכל ערוצי ה  Offline של המותג (החנויות הפיסיות ) כל זאת מחובר למועדון חברים דיגיטלי להעצמת המותג, ניהול מבצעים ורכישה באמצעות נקודות. 

 

פיתוח המוצר לצרכי השוק ארך 18 חודשים ומציע חדשנות טכנולוגית מתקדמת בתחום ה-Ecommerce, כמו כן המוצר נבדק מול מגוון של מותגים מסגמנטים שונים על מנת לבחון את תצורת הפתרון האופטימלי לאותו מותג.

 

מנכ"ל Fisha  גיא פישר ומנהל הפיתוח העסקי אריק גיל: "פתרון ה – Omni Channel  מתייחס לתקשורת השיווקית בערוצים השונים – הפיזיים והדיגיטליים, כאשר היא משולבת ורציפה בין הערוצים, כל אחד מהערוצים מודע לערוצים האחרים, והמעבר ביניהם קל, חלק ופשוט ללקוח. Omni Channel לא נועד רק כדי לאפשר מעבר בין ערוץ לערוץ, אלא כדי ליצור חווית לקוח שלמה וטובה יותר עם המוצר, ולאפשר לכל הגורמים בארגון לתת שירות יעיל יותר, לשמר את הקשר עם הלקוח, לאסוף נתונים על הלקוח, ולנתח את כל המידע שנאסף עליו מכל הערוצים".

           

חברת Fisha היא חברה מובילה המפתחת מוצרי Ecommerce ופתרונות מתקדמים בתחום לחברות המובילות בשוק בתחום הריטייל, תעשייה ואופנה כגון קבוצת שטראוס, אלעל, מגנוליה ונעלי אלדו. החברה הוקמה בשנת 2013, מונה למעלה מ- 20 עובדים וממוקמת בתל אביב.