כותרות אחרונות
Search

חברת "L'OCCITANE" משיקה לכבוד יום האהבה את ה- Love from Provence

חברת "L'OCCITANE" משיקה לכבוד  יום האהבה את ה- Love from Provence

⇐ 'MON AMOUR' מארז חמאת שיאה ייחודי ומרהיב במהדורה מוגבלת בשיתוף פעולה עם המותג Rifle Paper Co.

⇐ מגוון מארזים לבביים לקראת ה-Valentine’s Day, מלאים במוצרי הטיפוח המפנקים של L'OCCITAN.

 

L'OCCITANE, מותג הטיפוח הבינלאומי, מעניק בכל ימות השנה את האהבה והשפע שיש לאוצרות הטבע בפרובאנס להציע. לקראת ה- Valentine’s Dayחבר המותג לחברת Rifle Paper Co., הידועה בעיצוב ניירות מכתבים ולייף סטייל, וביחד השיקו מארז מפואר, ססגוני וייחודי במהדורה מוגבלת הכולל שני מוצרים בגודל מלא מסדרת חמאת השיאה של  & L'OCCITANEצמד מוצרים בגודל התנסות בקופסת לב יפיפייה.

 

קרם ידיים חמאת שיאה 20% – קרם ידיים המועשר ב-20% חמאת שיאה אורגנית, נספג במהירות בעור ומסייע בהגנה, הזנה ולחות לעור הידיים. הפורמולה הייחודית של קרם זה משלבת דבש, תמציות שקדים ושמן קוקוס יחד עם חמאת שיאה המותירה את הידיים רכות, חלקות ללא תחושת שמנוניות. 

 

קרם גוף עשיר במיוחד – אידיאלי לעור יבש ויבש במיוחד, קרם הגוף משלב 25% חמאת שיאה. הוא מרכך את העור ומשאיר אותו עם רכות מענגת.  

 

צמד לב – מארז אוהב במיוחד הכולל קופסת מתכת בצורת לב ובתוכה: צמד או דה טואלט & קרם ידיים בגודל התנסות ממגוון הסדרות.

 

המארז בעל העיצוב היפיפייה מציג את ההערכה של שני המותגים לטבע, צבע ויופי ואת התשוקה לחיים מלאי אהבה. באמצעות פלטת צבעים הכוללת גוונים ורודים, טורקיז, ירוק, לבן וזהב המשולבים בהדפסי טבע מרהיבים באווירת וינטג' ובמראה רומנטי ייחודי שגורם לנו לחייך, יצר שת"פ זה אריזות חדשות למוצרים ומארז שהוא מתנה נפלאה ומקורית שתכבוש את הלב.
מחיר: 400 ₪

בנוסף, L'OCCITANE מציגים מגוון מארזים מרהיבים מלאים באהבה מפרובאנס בטווח מחירים רחב, כך שנוכל להיות מקוריים ולהעניק מתנה שנאהב לתת לאהובים לנו ביותר:

צילום: יח"צ חו"ל

 

  • צמד לב – מארז אוהב במיוחד הכולל קופסת מתכת בצורת לב אליו נכנס, בהתאמה אישית, צמד מוצרים של בושם וקרם ידיים ממגוון סדרות: צמד פריחת דובדבן, פאוני, וורדים, ארליזיין & חמאת שיאה, שקד & טאר דה לומייר.

מחיר: 69 ₪

 

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

 

  • אהבה בקופסה – קופסת מתכת ורודה מעוצבת המכילה מוצרים בגודל התנסות מסדרת חמאת השיאה & הארליזיין.

מחיר:  99 ₪

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

  • הלב שבתיק – תיק איפור בהדפס לבבות או בצבע וורוד פוקסיה עם מגוון מוצרים בגודל מיוחד ובגודל מלא מסדרת חמאת השיאה & פריחת הדובדבן.

מחיר: 169 ₪

 

להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר www.loccitane.co.il